Já vím, ty netušíš

Já vím, ty netušíš

Anotace: Patří to mezi zamilované, smutné a hloupé zároveň. To třetí tady bohužel není:-)

Jsi daleko, někde za hranicemi a netušíš, žejsem.
Dívám se z okna a napadá mě tisíc způsobů našeho seznámení. Jenže žádný z nich se nestane...
Je to zlé, když já tě mám plnou hlavu a ty asi těžko. Plná hlava plná písniček, ve kterých hledám části, kde bych sibyla jistá, že slyším tvůj hlas. Měl jsi sice u hlavy mikrofon a otvíral pusu, váš zpěvák byl ale hlasitější.
Já vím, že někde v sobě mámkousek srdce,který patří tobě, ale ty to netušíš, netuší tonikdo. je mi to líto. Ale zase ráda zavřu oči a ráda si namluvím, že jsem tě potkala...a potkávám stále a oba jsme za to rádi.
Jsem malý člověk s velkými sny, ale rostu. Sice pomalu, ale snažím se být výš a výš. Já vím, že vyrostu, jen ty netušíš, kdy a to nikdo neovlivní.
Autor Aaliyan, 28.03.2007
Přečteno 374x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ehm... Vim, a proto nekomentuju...

29.03.2007 17:57:00 | Gina Rocca

To půjde, neboj. Doporučuju srazit dveřma nebo polít kafem :-). Nebo prostě na drzo přijít. A když se bude tvářit, že tě nezná, tak se na něj vykašli.

28.03.2007 20:47:00 | lidus

Půspbí to docela utřízenými myšlenkami. Jen by chtělo si to po dsobě přečíst a rozpojit jednotlivá slova. Ale jinak dobré..

28.03.2007 18:47:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí