Hledím z okna...

Hledím z okna...

Anotace: Stručný subjektiví popis..nějaká práce do školy a co z toho může vzniknout..děkuji uživatelům brodequin, weny a Kienee za jejich uchvacující pokračování!

Lampy pravidelně rozestavěné kolem silnice právě začaly svítit a osvětlují svými nažloutlými paprsky od starých žárovek pochmurnou večerní ulici. I okna protějších domů se pomalu rozsvěcují. Všichni se snaží ubránit prohlubující se tmě útěkem do svých osvětlených domovů. Všichni se jí bojí. Jen stromy se svými pestrobarevnými kvítky hlásajícími jaro ji vítají. Asi proto, že provoz zřídnul a oni mají klid od škodlivých spalin, před kterými se my skrýváme do bezpečí našich obydlí. Stejně jako se stahujeme před problémy do ústraní místo toho, abychom je vyřešili.
Stále se rozhlížím po ulici, zda-li nezahlédnu nějakou živou tvář. Doufala jsem, že se tak zbavím svíravého pocitu samoty, který si poletuje v mé mysli jako bubliny z bublifuku. Tak proč ho nemohu jen tak prasknout, aby zmizel?
Ale přece jen někoho vidím. Přes umazané sklo od deště a špíny dnešního světa na mě zírá jakási tvář. Z jejího výrazu cítím nejistotu, co bude dál. Následně se zahleděla na nebe. Dnes jsou všechny hvězdy vyhaslé a mraky si podmanily večeřní oblohu.
Chtěla by je rozfoukat, ukázat krásu hvězdné oblohy. Chtěla by změnit svět, ale je na to moc malá. Znám ji.

Naposledy jsem si prohlédla ten známý odraz v okně...
Autor P.e.A.c.E., 29.03.2007
Přečteno 325x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:)..už jsem vám všem napsala komentář,jste kluci vážně moc šikovní,vážně bych netušila,že se to rozdeje takhle ve velkym,ale jsem za to moc ráda a určitě jste mě zbavili několika chmurných myšlenek..děkuji

05.04.2007 22:58:00 | P.e.A.c.E.

Ještě máme jednoho kamaráda - Kienee - kterej si taky přidal své. A když si u něj přečteš reakce prvních čtenářů, pak uvidíš, co si dokázala!!
Snad se tak zbavíš svíravého pocitu samoty, který si poletuje v Tvé mysli jako bubliny z bublifuku:).
Rozfoukala si mraky a ukázala krásu hvězdné oblohy.

Pap, Vašek

05.04.2007 22:50:00 | weny

ahoj
kdyz mi dal brodequin, se kterym se osobne zname, precist povidku, kterou tvorila zcasti Tva a z casti jeho prace, moc se mi to libilo
ani ne ten bezduvodny pesimismus, nechut bojovat, coz kritizuju brodequinovi porad a az trapne vsude (Tobe ne, Tobe je 17 a jsi citliva holka, plna snu, idealu, prani a tuzeb), ale ten napad doplnovat ruzne uhly pohledu se mi libil, tak jsem si, s dovolenim, taky pridal kratkej uryvek do prace "Hledi((m)vaji) z okna".

pap, Vasek (weny)

05.04.2007 09:15:00 | weny

Je to hezky napsané, ale na stovku existují lepší... Psát umíš, tak pokračuj:-)

30.03.2007 12:08:00 | Dorimant

Tak musím říct že se ti to moc povedlo. V tak kratičkým článku jsi toho řekla poměrně dost... Je to hodně emotivní a měl jsem z toho takovej... podivnej pocit. nevim... každopádně máš opravdu talent na to kolik ti je. Snad ti to vydrží. papapa. M.

30.03.2007 09:43:00 | brodequin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí