Dopis

Dopis

Anotace: Pro Tomíka http://youtube.com/watch?v=uE3T05isgZs http://www.youtube.com/watch?v=E1GYNVCDQ4Y www.potok.borec.cz tam najdete vše

Tomíku,
vždycky jsem Tě brala jako mýho mladšího brášku. NIkdy jsem ti to neřekla a možná jsem si to ani neuvědomovala. Prostě si do mýho života patřil. Byl jsi tu. A teď tu NEJSI! A já nevím jak se s tím vypořádat. Už nikdy se nebudeme škádlit. NIkdy si neřekneš o cígo. NIkdy Ti nedám z legrace výchovnou facku. SLovo NIKDY je tak hrozně konečné. Stále přemýšlím nad tím, jestli se tomu, co se stalo, dalo zabránit. Ale já už s tím bohužel nic neudělám. A to mě děsí. Proč? Proč Ty? Proč takhle? Proč teď? Na žádnou z těchto otázek nenacházím odpověď. Asi na ně odpovědi neexistují. Dala bych nevím co za to, abych se s tebou mohla dohadovat, kdo bude sedět u počítače. Nezbývá mi než doufat, že jsi někde, kde je ti líp. Ne, sakra, já se s Tebou nechci loučit. Nechci říkat sbohem. NECHCI! Sakra, sakra, sakra... POřád Tě vidí před sebou. Asi jako 12-letého. MOdrookej andílek. Sice si všem dával pěkně zabrat, ale takhle si Tě budu pamatovat do konce života. Chtěla bych potkat ty dva VRAHY, chtěla bych jim plivnout do obličeje. Chtěla bych, aby trpěli jako ty! Kdykolic teď projdu parkem, bráním se představě toho, jak do Tebe bodají nůž... Takhle by neměl nikdo skončit! Zvlášť Ty ne! Bráním se pomyšlení, na to jak Ti bylo, když Ti kamarád vrazil kudlu do zad. DOSLOVA! Vím, že Ti jednou sbohem budu muset říct, ale teď ještě ne. Ještě to nedokážu. A Až Ti to sbohem dám, stejně budeš žít dál v mém srdci, v mých vzpomínkácha nejen mých. Je spousta lidí, kteřítě milovali. A v našich vzpomínkách budeš žít dál. Ale to mi nestačí, chci abys tu byl! Abys stihl vyrůst, abys oslavil 18-tě narozeniny, udělal školu, měl řidičák. Abys našel dívku svých snů a s ní měl spoustu dalších malejch andílků s ďáblem v těle. Chtěla bych, aby sis splnil své sny. Chtěla bych abys zastárl a měl vnoučata. Každý den bych Ti nosila čokoládu... Třeba bys i trošku ztloustl:o) Ale to se NIkdy nestane! Nechci si připustit, že už nejsi s námi! Je toho tolik co jsem Ti nestihla říct a už Ti to neřeknu. Bohužel.

Milovala jsem Tě, miluju Tě a milovat Tě budu
BRÁŠKO...
Autor Pipilota, 04.04.2007
Přečteno 274x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Je to smutný..ale působivý a krásný.. nikdy jsem nikoho neztratila, ale tvé pocity jaksi chápu.. snad se s tím brzo vypořádáš. Držím pěstičky =) Drž se a piš dál,píšeš krásně =)

04.04.2007 22:23:00 | -Jojo-

Ztráta vždycky bolí =o( Časem to přejde, vim že je těžký tomu v tuhle chvíly uvěřit - ale život jde dál.

04.04.2007 14:58:00 | Sammi-Kielli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí