Sen

Sen

Anotace: k tomu snad není co dodat, přečtěte a uvidíte...

Cítím ho i když tu není. Cítím jeho krásné, velké ruce na svém těle. Na kůži rozpálené horečkou. Jsou to snad halucinace? Nebo ty představy, jež mám v hlavě, nabírají hmotnosti? Znovu slyším jeho hlas, který říká: Miluji tě, lásko! Bože proč? Proč mě tak trápíš? Povzdechnu si v duchu a mé slzné váčky spustí stavidla slz. Po kolikáté dneska už? Nevím, nepočítám to.
„ Miluji tě, lásko.“ Slyším v dálce.
„ Dost!“ křičím, „ dost, prosím.“ Křičím, avšak svůj hlas neslyším.
„ Klid, klid. Jsem s tebou.“ Chlácholí mě matka a otírá mi pot s čela a tváří.
„ Mami, zase tu byl, zase jsem cítila, jak se mě dotýká!“ pláču a vzlyky, jež mnou lomcují jsou tak zmáhající, že nedokážu pořádně sedět.
„ Tohle všechno přejde! Jednou na něj zapomeneš! Už se nevrátí. Jsi silná. To zvládneš!“ konejší mě.
Znovu usínám. Znovu se vrhám do horečného spánku. Ničí mě, společně s nemocí, co mě skolila. A co vidím? Vidím jak se nade mnou sklání, něžně mě hladí po tváři a jemně líbá. Jeho rty jsou tak chladné, až promodralé.
„ Co je s tebou, lásko?“ ptám se. Nemluví. Zděšeně hledím na to, jak se mi před zraky mění. Výjev, jež se mi naskýtá mě šíleně děsí. Ležím jako přikovaná. Jeho hladká kůže praská a otevírá se v obrovské, nechutně hnisající jizvy. Něžný výraz zmizel, nahradila ho odporná grimasa. Nemůžu křičet, ani mluvit.
„ Probuď se!“ poručí mi vzdálený hlas. S velkou radostí, ale i námahou ho poslechnu. Probudím se. Mátožně otevřu oči. Víčka jsou tak těžká. Máma mi podává léky.
„ Děkuji!“ hlesnu sotva slyšitelně.
Potřetí se ponořím do světa snů. Do říše, která je tolik rozmanitá. Do třetice se u mě objevuje, tentokrát špatný pocit nahradil pocit krásný. Lehne si totiž ke mně. Loktem si podepírá hlavu, kouká na mě tím svým známým pohledem.
„ Miluji tě, víš to?“ ptá se mě. Vím to, začnu ho líbat. Jemně s láskou. Zvrhne se to, pomalu svlékáme oblečení. Zase cítím jeho doteky na své kůži. Je to tak krásné.
„ Miluji tě, miluji!“ sténám mezi polibky. Milujeme se, zažívám to, co mi tolik scházelo. Jeho doteky, to, že ho zase cítím v sobě, že jsme si tak blízko. Je to tak reálné, tak skutečné. Cítím jak se společně sejdeme na vrcholu blaha, štěstí a lásky. Vysíleně usnu, ucítím jak mě líbá na tvář a říká:
„ Nezapomeň na mě, ale žij dál. Miloval jsem tě, a po své smrti tě miluji taky. A nikdy nepřestanu!“ pak odejde.
Procitnu. Proč je realita tak krutá? Proč mi ho osud vzal, tak rychle jak mi ho dal? Nechci žít, když nežije on!
Autor Werushe, 12.05.2007
Přečteno 349x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

U této povídky jsem trochu na rozpacích. Čte se náramně, jsou z ní cítit pocity, které hrdinka zažívá ve snech, avšak konec povídky nabral příliš rychlý spád. Chtělo by to ještě pár řádek, kde by byl více nastíněn osud hrdinky.

01.08.2007 13:11:00 | RhinoM

JJ a já se přidávám.Je hezká,taková jemná,procítěná...Fakt skvělá!!

14.05.2007 17:18:00 | Petík 2

Strašně mě tahle povídka zaujala,nevím něčím mě strašně upoutala je to jedna z nejhezčíšch co jsem tady četla,opravdu krásná i když smutná...

12.05.2007 23:05:00 | llucinka886

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí