HLÚPY JANO, alebo Slovo o pluku Igorovom.

HLÚPY JANO, alebo Slovo o pluku Igorovom.

Hlúpy Jano, smutný a ubolený sedel na peci a fajčil ako pravý Slovák, pravú slovenskú trávu, ktorú zapíjal liečivým čajíkom z muchomůriek bílých a červených, nazbieraných v pravom slovenskom lese, až pokým ho zrazu neprepadla spásonosná myšlienka. Podľa posledne zverejneného prieskumu predvolebných preferencíí verejnej mienky, mal totiž iba chudobných a úbohých 5,5 percenta a pohyboval sa tak na hranici zvoliteľnosti do SNR, a trápil sa nad tým, či sa do nej vôbec dostane.

„Ej veru, nebudem ja len-tak nečinne po daromnici na peci sedieť, keď už som sa na veľkú politiku dal a čakať na volebné výsledky a tŕpnuť, či sa s takýmito chudobnými preferenciami do parlamentu vôbec dostanem. Veď treba aj proti korupcii a proti všadeprítomnej mafii Smeru a na férovke s KALIŇÁKOM, za milované Slovensko, ako Hnutie za demokratické Slovensko bojovať, povolebné koalície uzatvárať, novinárov zaplatiť – aby pre mňa písali, policajtov – aby pre mňa bili, tajnú službu a babky demokratky – aby pre mňa ohovárali a provokovali.“

Ako si zaumienil, tak aj urobil. Mamička mu s patričným príhovorom vysvetlila „Čo si to zase akú blbosť vymyslel, tam choď radšej kosiť a niečo zmysluplné robiť a nie, že nás ideš trestať POLITIKOU?“. Jeho mamička sa napriek tomu, že sa do politiky vôbec nevyznala, alebo vyznala až veľmi dobre, napiekla mu makových buchiet, ktoré Hlúpy Jano na prvej zákrute a pri prvej lavičke hneď zjedol, aby sa ako budúci úspešný politik a pažravec, nemusel o ne deliť, so svojími budúcimi úspešnými spolustraníkmi a budúcimi úspešnými koaličnými súputníkmi a aby opozícia o ňom neskôr nemohla tvrdiť, že je pažravý.Takto sa ON vybral plný síl a odhodlania, predvolebné preferencie navyšovať a politickú kariéru robiť.

Cestou, ako si tak vykračoval, stretol pravého tatranského medveďa, ktorý aspoň podľa tvrdenia spravodajstva televízie JOJ zo 7.7.23, aj napriek iba 67 kilogramom váhy by vedel ublížiť a ktorý potom, čo na rodinnej farme obce Háj, okres Turčianske Teplice išiel pozrieť, navšťíviť a opáčiť svojho kamaráta CHRISTIÁNA SEDLÁČKA, pričom svoju veľkú náklonosť a možno aj citový vzťah k nemu prejavil tým, keď podľa výpovede CHRISTIÁNA SEDLÁČKA, sa postavil na zadné, dohrýzol mu ruky, poškriabal tvár a nohy. Pre takéto negaľabné až hulvátske správanie a vyčínanie Pravého tatranského medveďa nenašla najmenšie pochopenie jeho matka MICHAELA SEDLAČKOVA, tak mu PICHLA VIDLY DO ZADKU a odvtedy je na súkromnej rodinnej farme obce HÁJ, okres Turčianske Teplice, presne podľa a v duchu pesničky Jara Filipa, VŠETKO V PORIADKU !

„Ahoj, Hlúpy Jano! A buď pozdravený VEĽKÝ OLD SHATERHAND! – prihovoril sa pravý 67 kilový Tatranský medveď. Prosím Ťa, nenašlo by sa u Teba trocha trávy, stačí len na pár Jointov, lebo ma strašne ŠTÍPE V RITKE, ako sa mi často stáva, keď ja ako známy odborník na country-western musik, folk a trampskú pesničku počúvam texty súčastných slovenských folkových spevákov a pesničkárov a politikov. A ešte navyše, akoby toho všetkého nebolo dosť, keď som išiel navštíviť a opáčiť svojho kamaráta CHRISTIÁNA SEDLÁČKA a dohovoriť mu, aby nepočúval iba samý RAP a demagógické reči RÓBERTA FICA, tak mi jeho matka MICHAELA SEDLÁČKOVÁ ,o ktorej môžem takmer so sto percentnou istotou tvrdiť, že zrejme AKO VEĽKÁ OBDIVOVATEĽKA DYCHOVKY a RÓBERTA FICA a vôbec nie UNDERGROUNDu, mi PICHLA VIDLY DO ZADKU a odvtedy je na súkromnej rodinnej farme obce HÁJ, okres Turčianske Teplice, presne a podľa známej pesničky Jara Filipa VŠETKO V PORIADKU !

„A KOĽKÁTKY??? TO AKOŽE VIDLY BOLI???“ – Prejavil sa aj ako správny obyvateľ a zasvätený znalec z VIDLÁKOVA a vôbec nie Trnavy, Hlúpy Jano.

„NEBUDEŠ MI VERIŤ, ALE TROJKY!“

„ČO MI TO ROZPRÁVAŠ – však mohol by si vedieť, že na Slovensku sú voľne dostupné a normalizované len dva typy VIDLÝ. A TO SÚ ŠTVORKY, alebo ŠESŤKY! Znovu sa prejavil, ako správny obyvateľ a zasvätený odborník z VIDLÁKOVA a vôbec nie Trnavy, Hlúpy Jano.

„LENŽE MNE JEDEN HROT Z VIDLÝ OSTAL V RIŤKE, TAKŽE ZO ŠTVORIEK VIDLÝ, ZOSTALI LEN TROJKY, KEĎ MA DO NEJ PICHLI“.

Ej veru nezaberali a ani nezastavovali prudkú Medveďkovu bolesť v riťke ani „“ Muchomůrky bílé a červené tancujúce v lese“, ktoré sa škodoradostne usmievali nad tým, čo sa mu prihodilo a pojašene sa ponúkali a volali na neho MEDVEĎKU DAJ LABKU, že nech si ich zoberie a zje, že ONI mu pomôžu viac ako slovenské zdravotníctvo. V skutočnosti mu vôbec nepomohli, ako by mu ani nepomohlo slovenské zdravotníctvo a Medvedíka neprestalo bolieť a štípať v riťke, až pokým si nedal pár Jointov pravej slovenskej trávy od Hlúpeho Jana.

Pekne a zdvorilo sa poďakoval a pekne úctivo sa spýtal, či by nemohol s ním NA VANDROVKU ÍSŤ, volebné preferencie navyšovať a koaličné dohody uzatvárať a proti korupcii a proti všadeprítomnej mafii Smeru a na férovke s KALIŇÁKOM ako jeho BODYGARD poslúžiť.Veď aj podľa tvrdenia spravodajstva televízie JOJ zo 7.7.23, aj napriek iba 67 kilogramom váhy, by vedel ublížiť.

„ASPOŇ NÁM BUDE VESELŠIE“- spokojne, ako správny pažravec, jeho návrh prijal HLÚPY JANO a bol celkom rád, že sa s ním nemusel deliť o makové buchty, ktoré predtým zjedol.. A ako si tak spoločne vykračovali, musel aj PRAVÝ TATRANSKÝ MEDVEĎ uznať, že aj skupina ELÁN má svoje kvality v texte: „Roztrhla si punčocháče na sedadle v kine a teraz v kúte ticho plače, lebo nemá iné“- obsahuje perfektné rockové frázovanie a bez ohľadu na svoj dobrý undergroundový vkus, začal si spievať: „NEVIEM BYŤ SÁM „ – ktorý mu pripomínal PAUL SIMONA a „UŽ SA CHLAPEC POBERÁ!“

Takto bezstarostne a pekne si vykračovali, ako Vojenskému otrasno-estrádnemu spravodajstvu SR a pplk. ZEMANOVIČOVI známe teroristické postavy, českej spisovateľky pani BOŽENKY NĚMCOVEJ v jej rozprávke „AKO IŠLO VAJCE NA VANDROVKU“, obdivujúci krásy slovenskej krásnej prírody, KEĎ V TOM ZRAZU…!!!



Vážení a ctení čitatelia!

Na tomto mieste by sme si dovolili celý príbeh prerušiť, lebo asi ste, rovnako ako ja, znechutení práve prebiehajúcou predvolebnou kampaňou a tak sme pre Vás vymysleli veľmi atraktívnu súťaž o veľmi hodnotné ceny:

1.cena: Privatizácia a.s. STAVOÚDRŽBA v Piešťanoch ! 2.cena: Stretnutie s Pravým tatranským medveďom ! 3.cena: Koncert skupiny SLNIEČKO, na Silvestra za mínus 7- stupňového mrazu !

Ak nám správne odpoviete na otázku: ČO SI MYSLÍTE, S KÝM SA pán Igor Matovič a 67 kilový Tatranský Medveď ako jeho BODYGARD stretli, v ďaľšom pokračovaní príbehu??? a zásluhou ktorého získali až 25,5 % v minulých voľbách? Čo si myslíte, s kým asi pán Matovič telefonoval a sa radil, keď podával u pani prezidentky Čaputovej demisiu ?
Autor hombre123, 27.09.2023
Přečteno 77x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí