New Love Story!!!

New Love Story!!!

Anotace: tohle jsem nikdy nezařil a proto mě to přitahuje a nechci to ztratit...

Když jsme se viděli první den, viděli jsme se jako kamarádi, už ten den mi nějak divně tlouklo srdce, jako by říkalo „téhle holky se drž, měj jí jako svojí přítelkyni nebo jako kamarádku, ale hlavně jí měj co nejblíže u sebe, budete spolu šťastní“. Byl to nádherný den, stejně jako ty, hádali jsme se u výlohy jaký baťoh je hezčí, byla jsi tak roztomilá. Když jsme odjížděl psali jsme si jak myslíme na dnešek a jak se nám ten druhý líbí, druhý den jsme se viděli znovu ale už jako nejlepší kamarádi kteří si občas dají pusu a objímají se. Třetí den jsme se viděli znovu, ale jako kluk a holka kteří se milují. Vystoupila jsi z autobusu a cítil jsem to co jsem nikdy necítil, šla jsi ke mně a mě se málem podlomili kolena tvojí krásnou, věděl jsem že ty jsi moje princezna, jediná a že už nikdy jinou chtít nebudu. Jednou ses mě ptala „chceš být se mnou a chceš mě?“ já jsem odpověděl že chci být s tebou a že tě chci, ale teď bych odpověděl že potřebuji být s tebou a chci tě navždy. Škoda jen že se musíme skrývat, vždy jsem si myslel že to takhle nikdy nevydržím, ale když tě vidím tak to chci vydržet, dáváš mi velké množství energie, lásky, štěstí, radosti a všeho. Nyní když usínám na nic jiného nemyslím než na tebe, říkám si kéž bych mohl teď ležet vedle ní, škoda že tam leží někdo jiný, ale to mě nabíjí za tebe bojovat, ukazovat ti co k tobě opravdu cítím a co nikdy nechci ztratit. Máš svoje kouzlo které se nikdy nevytratí, každý den co jsem s tebou to kouzlo cítím.
Pro ostatní jsme přátelé ale pro nás dva jsme milenci, miluji svět protože mi dal tebe, miluji tebe protože ty jsi můj svět. Teď děkuji za každou chvilku co jsem mohl a co můžu strávit s tebou. Nejradši bych zaplatil nějakou dovolenou tak na rok abych mohl být jenom s tebou a abychom se nemuseli skrývat, jenom ty a já, jen my dva spolu s dnem a nocí, jen dva milující a svět. Chtěl bych tě vídat při západu slunce, jak stojíš a poslední paprsky slunce tě obrysují, tvé nádherné tělo, jak stojí a chceš jen mě, jak natahuješ ruce abych tě objal, ani nevíš jak moc bych si přál tohle vidět. Jsme spolu krátce ale prožili jsme opravdu hodně, víc než hodně. Při vzpomínkách na to všechno, při vzpomínkách na tebe je mi strašně krásně. Když jdu tak se na ostatní holky nekoukám, nechci je vnímat, chci vnímat jen tebe, jen ty jsi tu teď pro mě. Večer když usínám koukám se na měsíc a v něm vidím tvůj rozkošný obličejík jak kouká na mě a dává mi pusinku na dobrou noc. Chci abychom spolu byli pořád, abychom vedle sebe usínali, chodili tam kde je nejvíc lidí aby viděli že patříme k sobě, škoda že to teď nejde, doufám že to v nejbližší době půjde. Nejradši bych vyletěl na nebe a napsal tam naše jména a vedle, budeme se milovat navždy. Je toho tolik co bych ti chtěl říct ale to bych popsal milion papírů, ty stejně víš sama co vše k tobě cítím a víš že vím o tobě že cítíš to samé.

I love u forever….
Autor March, 15.08.2007
Přečteno 454x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

jo dobrý hezky napsané,držím palečky

15.08.2007 20:21:00 | Aluna

Není to špatné, ale něco tomu chybí... Nevím co, ale něco ano... nicméně, stovku Ti dám ;-) I když vůbec nezáleží na číslu, ale na kvalitě té povídky - a to čísly zhodnotit nejde... ;-)

15.08.2007 10:53:00 | Eclipse

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí