Co se stalo?

Co se stalo?

Anotace: Pravdivej příběh z mýho života, i datumy jsou pravdivý =( jestli to někoho zajmá, tak ať si to přečte....a poradí :'(

17. srpna:

Hypnotizuju ho pohledem. Mám taky už dost připito. Je mi úplně jedno, že má holku, prostě od něho dneska dostanu pusu a hotovo!

"Nekoukej na mě, začnu se červenat." namítne s úsměvem, kterej mu tak strašně sluší. Je sladkej. Alkohol mi dodal kuráž, mám odvahu podnikat věci, který bych jinak nedělala.
"Závidim tvý holce!" vyhrknu se svůdným výrazem.
"Proč?" nechápe - nebo to aspoň předstírá.
"No, protože má tebe!" a pohladím ho prstem po ruce. I když už je po koncertu, je tady pořád dost lidí! Však to je nám jedno. Tomáš mě začne líbat. Jo!! O tohle se snažím už hodinu! Nádhera! Fantazie! Líbáme se absolutně bez jazyka, je to božský. Nejlepší polibek, co sem kdy zažila. A že trvá teda pěkně dlouho! Když se od sebe odlepíme, je tady už jenom polovina lidí. Párkrát přejedu nosem sem a tam po tom jeho a pokračujeme. Na pravou stranu i na levou. Dlaní mě drží za krkem, druhou ruku ovinutou kolem mýho pasu. Hladím ho po tváři. Je tak krásně sametová!

Když mě kamarádka za dvě hodiny upozorní, že je už půl čtvrtý a že je jí zima, tak mě nechce pustit domů.
"Počkej ještě chvilku, my pak půjdem taky." žadoní a nepouští mě z pevného sevření, který je táák vzrušující. Vůbec se mi od něj nechce.

Po chvilce se já, on, kámoška a kluci - jeho kámoši - zvedneme a dáme se na cestu směr domov. S Tomem spolu moc nemluvíme. Jdeme prostě vedle sebe a posloucháme písničku z jeho mobilu, ostatní zaostávají někde za náma. 'Miluju tě....věř mi....sníš si svůj sen o princi na bílém koni...' Je krásná. Zarývá se mi do paměti...

29. srpna:

Jak to tu noc bylo hezký - i když vlastně nic moc nebylo. A teď je to jinak. Svou holku má asi fakt rád jak tvrdí, odjel za ní do Prahy....a už se nevrátil.

Ví, že ho mám ráda. Nějakej čas po tom koncertu jsme se několikrát líbali znovu, ale on mě prostě asi měl jenom na zaplácnutí volnýho času.

"Tome, proč tohle děláš? Vždyť jsi mi naznačoval, že mě chceš! Tak co se stalo?" šeptám teď do ticha, sama...
Autor czokies, 30.08.2007
Přečteno 565x
Tipy 2
Poslední tipující: Eclipse
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kašli na něj dokud můžeš. Teda pokud nechceš být vždycky až ta druhá...

30.08.2007 22:11:00 | Demedalex

Děkujuu :)

30.08.2007 14:37:00 | czokies

Jsou, nicméně pouze povahově. Pokud je " princ škaredý " ( protože i tak to je, pohádky jsou jen sračky, co vždycky končí šťastným koncem, aby udělaly z dětí naivní trouby ), nemá nárok na " pěknou, hodnou princeznu ". Tak to je a tak to bude. Hold je jiná doba.

30.08.2007 11:10:00 | Eclipse

to tak bývá, princové nejsou, umřeli...

30.08.2007 11:05:00 | její alter ego

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí