Stanu se čímkoliv...

Stanu se čímkoliv...

Anotace: Po dlouhé době dodávám na půl povídku na půl báseň :-)

Romanci probdělých nocí nechávám schovanou za spálenými mosty. Mé oči, dva vyhnanci v osamělých ulicích, se naposled ohlédnou, aby mohly zavzpomínat. Jsem malířkou bez štětců, básnířkou bez veršů, milenkou bez srdce i bruslařkou bez piruet. Jsem jedním velkým snem, jednou velkou neznámou. Tady je nový začátek. Kráčím znovu svým prostým životem se zrcátkem minulosti v zádech. Prosím tě, abys to nevyslovoval. Nechci, abys to říkal. Nechci slyšte tvůj hlas, ačkoli právě on je pro mě vším. Jistotou, zázemím i pochopením. Konejším svou rozervanou lásku, vyčítám nenávisti onu krutost a chci se schovat do temného plamene. Letím a hledám příčinu. Padám a hledám neexistující vinu. Změním se, zapřu se. Budu hodná princezna z Nemanic, víla bez poskvrny. Budu vším, co si budeš přát. Budu něhou, štěstím, větrem i vodou. Budu čímkoliv… Budu tvojí duší spřízněnou. Budu věčností. Pro tebe se stanu čímkoliv, třeba i vlastním zajatcem…. Důvod? Jednoduchý.. TY!
Autor Megs, 30.11.2007
Přečteno 425x
Tipy 3
Poslední tipující: pejrak, Bíša, d---
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Upřímně, má to hloubku.

30.11.2007 22:38:00 | iveta33

Krásné. Neuvěřitelná fantazie a hezký konec, takový zamilovaný...

30.11.2007 20:46:00 | d---

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí