Zklamání (Anděl)

Zklamání (Anděl)

Anotace: Mno asi se timhle tématem zase budu opakovat, ale já to prostě musim napsat...

Sbírka: Pocity, Pocity...

Co je to vlastně zklamání? Proč z něj tak moc bolí srdce? Ani na jednu z těchto otázek si neumím odpovědět. Ale z vlastní zkušenosti bych asi měla…
Mrzí mě, jak dopadl náš rodící se vztah. Ale dá se vlastně říct vztah? Možná ano, možná ne. Nedokážu pochopit, proč si mi dával šanci. Ovšem možná to ani šance nebyla. Ale co to vlastně bylo?
Myslela jsem, že tvá pozvání na procházky, tvé zprávy něco znamenají. Asi neznamenaly nic. Zklamalo mě to…
Zamilovala jsem se do tebe na první pohled. Učarovaly mi tvé něžné rysy v obličeji. Na jednu stranu vypadáš jako malý anděl, na druhou jsi pěkný ďábel. Andělé se nechovají jako ty.
Ani nevíš, jak se cítím, kdykoli tě potkám ve škole. Srdce se mi zastaví, rozklepou se mi kolena. Pravda, ne už tolik jako dřív, ale pořád to trvá. Nemůžu tě dostat z hlavy.
Ačkoli jsi mě zklamal, v mých očích i nadále zůstaneš andělem…
Autor mikysek55, 05.12.2007
Přečteno 529x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

V podstatě bych měla protestovat, že takovéhle "nepovídky" zbytečně zahlcují liter, a že je škoda s nimi trávit vzácný čas, že by to chtělo to rozvést, stačí jen trochu, do povídky, do nějakého děje, strávit nad tím víc času, nebát se fantazie, i to pomáhá srdci. Ale mám nějaké bloky, líbilo se mi to :)

08.12.2007 21:47:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí