Fantazie a skutečnost I.

Fantazie a skutečnost I.

Anotace: Tohle se vážně stalo,akorát to ještě nemá konec...konec bude až se mezi námi stane něco nového,doufám,že něco pozitivního...:((

Proč jen sem tak blbá?Proč,jsem zase někomu naletěla?Sakra už dál nemůžu :(( !začalo to čtvrtkem…prokletej den.Vešla do šatny a po chvíli za ní přišel kámoš z vedlejší třídy.Neví,už sama jak se začali bavit o prstýncích,sama neví jak se její prstýnek ocitl v jeho ruce,po chvilce na jeho prstu.Nechal si ho do konce odpoledního vyučování(tu hodinu měli společně 8. a 9. ročník Francouzštinu).Takže ho měla pořád na očí.Po vyučování se odebrali ,každý do své šatny.Pak na něj zavolala ať jí vrátí prstýnek,ale on řek néé ten je už můj :)).Šla na něho čekat před školu než se vyřítí.Došel ,až k ní a řekl že to vyřešil.Její prstýnek si nechá a jí koupí narychlo v Drogerce:D zásnubní.vyšel z drogerie a přišel,až k ní a povídá…zavři oči a natáhni ruku,udělala jak jí řekl a na jejím prstě se objevil prstýnek se srdíčkem.Po chvilce společné chůze se ho zeptala,jestli neměli jiný ornament a on na to odpověděl,že ano,ale jemu se líbil tenhle.Rozloučili se a každý šel jiným směrem k domovu.Večer mu napsala sms,která zněla nějak takhle:Doufám,že se o prstýnek staráš dobře:)).On po chvilce odpověděl.Ano s tou nejlepší péčí…dokonce jsem mu dal i najíst,jestli chce můžu ho vzít i do sauny:)).Ona na to:Veřim,že má tu nejlepší péči.Tímhletím stylem to pokračovalo i následující den.Až v sobotu mu napsala něco takového:Za prstýnek budeš mít úroky,to ti jen tak neprojde,nechám zatím na tobě jaké to budou.On na to odpověděl:Nevím co bych ti mohl nabídnout,ale snad mam ,,všechno‘‘ řekni si a máš to:)).Napsala ,že opravdu neví oč by si měla říct.On na to odpověděl:Tě říkám vezmi si mě celého a bude to jako bys měla konto a stříbro.Nevěděla co mu má odpovědět,vůbec nevěděla jestli to myslí vážně nebo si z ní střílí.Nakonec mu napsala myslíš to DOSLOVA?neodepsal celou neděli čekala na odpověď a pořád nic…Až v pondělí se odhodlala a zastavila ho na chodbě.Zeptala se,proč jí neodepsal a on řekl,že jí psal…opravdu sem ti psal na mobil,ale já tam opravdu nic neměla,vážně.Zklamaná odcházela po schodech za kamarádkami a ty jí po chvíli upozornili,že na ní volá Domča(tak se dotyčný jmenuje).Otočila se a on jí řekl,bylo tam DOSLOVA.Usmála se a pokračovala.Všichni ji utvrzovali,že z toho něco musí být,přece by nepsal takové věci jen tak.Také si myslela,že to ani jinak myslet nemohl,věděla,že on není jako ostatní,že nepodrazí holku,on byl takovej správnej.Když dorazila ze školy usedla k počítači a začala si psát s kámošema po ICQ.Po chvilce ji prozvonil,ona jeho zpátky.Nakonec se rozhodla mu napsat sms,nechtěla být už nadále v nejistotě.To myslíš jako ,abychom to spolu dali dohromady?Já to opravdu nechápu.On neodpověděl a tak to napsala znovu,akorát přidala asi ti to nedošlo.On ji odepsal:Ne to se neboj došlo mi to :)).Promiň,ale ,,vztah‘‘ asi ne…A tak mu naspala :mno aha…a jak si to tedy myslel ,abych si tě vzala celého?Neodpověděl!:((…
Sakra já věřila,že z toho něco bude:((…teď tu jen sedim a píšu tuhle blbou povídku co se skutečně stala.Já hloupá…sakra!To není možný…

END první části.(pokračování bude,až se stane mezi námi dvěma něco nového.)
Autor pOpElKa.001, 10.12.2007
Přečteno 464x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mela by jsi cely pribeh trochu esteticky upravit napr. Odstavce :) hned se to bude lepe cist ;)

06.07.2013 01:03:56 | Clarane

Ahoj prosimtě, jenom co mi bije do očí... za tečkama se dělaj mezery.

22.12.2007 14:55:00 | Veliký úsměv

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí