Na plese

Na plese

Anotace: Další menší příběh o touze.

Seděla před zrcadlem a upravovala si make up. Zaklapla pudřenku a vzala do ruky parfém. Několikrát na sebe stříkla, aby vůně byla výrazná. Šla na ples, takže si to mohla dovolit. Vstala a přešla k velkému zrcadlu. Podívala se jak vypadá. „No, nic moc, ale nic lepšího se sebou už neudělám.“ Byl to první ples, kam nešla sama. Poprvé, kdy ji na její nabídku někdo kývnul. Byla nervózní, ale těšila se, protože měla s sebou někoho, s kým může tančit. Tanec byl úžasná věc a konečně si jej mohla pořádně užít.
Vysedli z auta a vešli dovnitř. Odložili si kabáty v šatně a vydali se po schodech nahoru. Byla ráda, že je zase venku s přáteli. Tolik pro ni znamenali. Vešli do sálu a posadili se ke stolu. Připili si vínem a vydali se k baru, aby si dali rum. To bylo jejich pití. Konečně dorazil zbytek party a zábava se začala rozjíždět. Seděla u stolu a koukala se kolem sebe. Přemýšlela, jestli ho má vyzvat k tanci. Neodmítne ji? Byla tam sice s někým jiným, ale tento muž ji už nějaký ten čas zajímal, tak se rozhodla, že to riskne. Jednou by to konečně mohlo vyjít. Zrovna začali hrát pomalou píseň. Nadechla se, zaklepala mu na rameno a zeptala se. Vstal a vzal ji za ruku. Došli na parket. Objala ho kolem krku a položila mu hlavu na rameno. Cítila se krásně, protože měla pocit, že je v bezpečí a chráněná. Tak se už dlouho necítila. Pomalu kroužili po parketu a vnímali jak se jejich těla dotýkají. Přála si, aby takhle mohla zůstat dlouho, protože jí bylo moc dobře, ale píseň skončila a on ji zase odvedl ke stolu. Celý večer utekl rychle. Protančila celou noc, nejen s ním, ale i s dalšími. Cítila se krásně.

O týden později jela s pár přáteli na chatu. Byl tam taky. Zašli si na výšlap a večer se vrátili na chatu. Uvařili si večeři a najedli se. Po večeři vytáhli víno, kytaru. Zpívali, smáli se a měli se skvěle.
Pomalu se sbírali a šli spát. Vydržela jako jedna z poslední, stejně jako on. Povídali si a popíjeli víno. Mluvila o tom, jak se někdy cítí sama. Řekla mu toho opravdu hodně. Většinou mívala zábrany, ale teď se jí mluvilo lehce. Jako vždy, když byla na takové akci, tak ji popadla touha se k někomu stulit. Ale už byla unavená, tak se raději sebrala a prohlásila, že jde spát. Ještě by ji popadla melancholická nálada. A to opravdu nechtěla. Vstali a šli spát. Spali ve stejném pokoji, takže měli stejnou cestu. Když se převlékla do pyžama a chystala se k spánku, tak na ni zavolal. Došla k jeho posteli, naprosto zmatená. Tázavě se na něj podívala. On se jen posunul a udělal ji vedle sebe místo. Nezaváhala ani na chvíli. Lehla si vedle něj a přitulila se. Jak krásně se jí tu noc spalo. I kdyby to nepokračovalo dále, tak za toto mu bude ještě dlouho vděčná.
Autor Catie, 22.01.2008
Přečteno 548x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

no zajímavé, na můj vkus moc krátké, jen takové ... popisné, chtělo by to trochu rozvést, nevím, dokázal(a) si vmáčknout ples a akci na chatě do pár řádků

23.01.2008 07:00:00 | Ta Naivní

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí