Ready or not?

Ready or not?

Anotace: Jedna z mých etap života. . .

Ready or not? Tahle píseň zní celým sálem. Všichni tančí jak o život. Jen já stojím kousek opodál, pokoukávam po DJ a v hlavě mám plno myšlenek. . .
Ten muž je mladý, černovlasý, modrooký sympaťák. Stačí se jen usmát a holky se mohou uslintat. Vždyť nejedna moje kamarádka ho miluje a říká, že by se jí nejvíce líbil vztah s ním, už jen pro ten pocit přijít k mixáku, odstrčit všechny fanynky a ukázat jim komu ON vlastně patří.
Tohle bych já vážně nechtěla. Né, že bych byla nerada středem pozornosti/myslím si, že jsem výstřední až dost/ale o tohle divadélko navenek nestojím. Neláká mě to. . .Nikdy se mi nelíbil, jenže. . .Něco se ve mě zlomilo! Nemůžu ho /v poslední době/ dostat ze své hlavy. Pořád na něj myslím a když se na mě každou chvilku podívá, je mi tak nějak pěkně na duši. Sakriš. .
Přitom ještě před nedávnem, jsem ho znala jen jako super kamaráda, se kterým občas zapařim a zakalim. Až pak, jednoho sobotního večera, se opil a začal mě nabalovat - nechápala jsem to. Ten večer jsem si náramně užila, a kdybych tenkrát neměla přítele, mohli jsme spolu už být.
S panem DJ jsem se setkala na další akci. Přišel za mnou, přál mi k narozeninám. . .nakonec jsme spolu strávili celý večer. Kamarádka mě musela tahat domů, protože mě se od něj nechtělo. Pak už to byl víkend co víkend, MY DVA SPOLU!
Sehnal si mé číslo na ICQ a teď spolu trávíme každičkou volnou chviličku. Bohužel se v něm vůbec nevyznám. Je fakt, že spousta lidí o něm říká, že je divný. On sám o sobě tvrdí, že je magor. Já si to nemyslím, ale je fakt, že mě občas dost překvapuje. Nechápu co se to se mnou děje?! Já,která jsem byla roky bláznivě zamilovaná do pošuka, se teď zamilovávam do pana DJ. . .To se vůbec nemělo stát!
Jenže on je tak skvělý, že to snad ani není možné.Děsně na něj žárlím, i když vím, jak moc se mu líbím. .
Ou, jak tohle jenom skončí??
Ready or not? Tahle písnička tu bude vždycky, ale my dva? Měla bych začít něco dělat, nebo mi šance proklouzne mezi prsty a mě zbydou zase jen oči pro pláč. . .Ready or not? Tak já jdu. . .
Autor tlamička, 11.02.2008
Přečteno 367x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí