Západ slunce

Západ slunce

Anotace: kdo by nechtel zazit ten pocit,ze nekdo o jeho lasku bojuje...

Nevnímal nic kolem sebe. Byl otupělý. Tou bolestí, která mu rozežírala srdce. Uměl překonat jakoukoli fyzickou bolest, ale nyní se to zdálo nemožné..
Rozhodl se, že zastaví uprostřed louky, vedle lesa. Vítr si hrál se stébly trávy a sluneční paprsky jim dávaly zlatavý nádech. Díval se, jak slunce zapadá a proklínal tenhle okamžik.
Nejraději by už nikdy nezahlédl slunce…připomínalo mu ty chvíle s ní.
Její kůži, její obličej, její úsměv.
Tohle všechno teď proklínal.
Ale ať proklínal sebevíc, přesto se vztek měnil ve smutek, apatii a bezmoc. Nikdy předtím tohle nezažil. Vlastně mu teď ukázala to, co v životě nikdy neviděl.
Neviděl svět, jaký doopravdy je. Teď byl pro něho svět nedosažitelný a mimo jeho vnímání.
Nic už neměl pod svou kontrolou.
Tolik si byl jistý sám sebou, že zapomněl na to, jaké to ve skutečnosti je.
Snažil se, vzpomenout si a vrátit ty slova, která mu řekla:
„ Svou pýchou a sobectvím ničíš sebe ale i mě, ale já ti tohle nedovolím.
Pokud chceš, znič sám sebe, já odcházím.“
Už ji v životě neuvidí.
A to, že ji miloval, jí nikdy neřekl.
Bál se svých vlastních citů. Nebál se ničeho, toho však ano. Jaká to ironie.
V rádiu začala hrát písnička od Stinga. Milovala tuhle píseň. Pokaždé, když ji uslyšela, vzala ho za ruku a donutila jej, aby s ní tančil. Vedla jeho kroky a on se nebránil.
V tu chvílí mu začaly téct slzy. Tekly mu po tváři a on se díval na slunce.
Byla jím, tím sluncem jeho života a on to v tu chvíli moc dobře věděl a cítil.
Takhle to přeci nesmí skončit.
Je načase napravit chyby.
Nastartoval auto a rychlostí blesku jel za ní.
Našel ji na jejím oblíbeném místě. Věděl, že tam bude. Prostě a jednoduše to cítil.
Už se toho nebál. Už přeci nemá co ztratit.
Dívala se na slunce stejně upřeně, jako on před chvílí. Plakala a slzy se třpytily jako perly.
Byla krásná i když plakala.
Chtěl ji utěšit, ale nevěděl jak.
Vzpomněl si na tu píseň. Vzal ji za ruku, začal pomalu tančit a začal jí zpívat melodii její oblíbené písničky.
Ten prokletý západ slunce byl nakonec tím nejkrásnějším v jeho životě.
Autor Bloostank, 13.10.2008
Přečteno 646x
Tipy 3
Poslední tipující: arno77, Arleen.D, Alasea
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to je fantazie!!

06.01.2009 20:14:00 | arno77

Krásný název a čte se to docela hezky.

05.12.2008 14:27:00 | slymák

Krásný název a čte se to docela hezky. S

05.12.2008 14:26:00 | slymák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí