Jeho a její dlaně

Jeho a její dlaně

Anotace: Možná se to bude zdát někomu opět víceméně o ničem, ale třeba se to někomu zalíbí. Můj takový malý pozdrav z prázdnin.o)

Dlouho se jí díval do tváře. Zračila zvláštní kouzlo, krásu, lehkost, něco tak skvostného co nedokázal pojmenovat. Snad absolutní dokonalost, pomyslel si. Dokonalost jenž vyvážena dětským úsměvem, letmým dotekem někoho milého v davu, komu je souzeno na chvíli se přihodit a poté nerušeně odejít. Zázrak, jenž občas pochytá sluneční světlo a položí nám všechen ten třpytivý lesk do dlaní. Ačkoliv svět kolem uhání, běží řekám vstříc, její tvář je přístavem klidu, ve který tak toužebně věří. Snad zítra ji osloví, dotkne se její tváře, až vítr jí rozfouká vlasy a jemnou vůní jej obestře. Kolikrát již o tom snil, jak nemožné však sny mohou býti….

Neznala ho, byl jen další v davu. Však jeho úsměv a dlaně jimiž o ty její několikrát zavadil jej nedovolily zařadit mezi náhodné kolemjdoucí. Tolik doteků smí být lhostejných, nelze je všechny opětovat, snad bychom se rozdali a z naší duše by zbylo jen pramálo. V ty letmé okamžiky však cítí tolik tepla, ačkoliv zmáčená na kůži, tolik světla, co jen spatřit jí souzeno. A když noc předlouhá, když hvězdy nesvítí a poslední z nás hledají cestu, sní ona, že on jí z rána políbí do dlaní.

Kam pospíchat, když času je tak málo, honit se za tím, co jeví se důležité, ale položíc před slunce, zbledne to tíhou paprsků. Kam ohlédnout se, když valouny zlata nedovolí v dlaních potěžkat pár oblázků, jež na hladině kreslí žabky. Tisíce cest… která je ta správná?? Jak zachovat se, aby každý měl užitek. Co odkládat a co si sebou životem nést. Lze číst z hvězd a oddat se úvahám??

Snad jednou, až dlaněmi o sebe opět zavadí jí vloží do dlaní pár úlomků, jež vlnky řeky zmámily

Autor Sunny, 02.09.2005
Přečteno 920x
Tipy 2
Poslední tipující: P.Balam, pejrak
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (5x)

Komentáře

sunnynko on bude nějaký sraz? a kde? a kdyyy? :)

14.01.2007 10:35:00 | Zamilovaná do nezamilované doby

100% za ten poslední odstavec :)

04.06.2006 22:03:00 | Disarm

Koukám, že se mám ještě hodně moc co učit - kam se na tebe hrabu. Naprosto úžasně popisuješ nálady a pocity.

17.09.2005 17:15:00 | Alea - kometa kdovíco přinese

Koukám, že se mám ještě hodně moc co učit - kam se na tebe hrabu.Naprosto úžasně popisuješ nálady.

17.09.2005 17:14:00 | Alea - kometa kdovíco přinese

..je to nádherné...:o))

08.09.2005 09:31:00 | šuměnka

Dokonalost jenž -> jež ... :-)
Jinak ...
... zacinam mit pocit, ze Te znam uz radu let ...
Mozna je to tim, ze pises tak, jak bych si sam pral psat, mozna pises - prozivas veci, ktere jsem sam prozil ... mozna je to tim, ze Te ctu pravidelne ...
Kazdopadne se Ti stale obdivuju ...
PS: Bavi me Tve bezeslovecne vety ... Prijemne to oziveni... :-)
Petr

07.09.2005 03:17:00 | Petrik78

Povedená... Každý kráčíme svou cestou a bohužel někdy ani nevnímáme, že nás jí kráčí víc...

03.09.2005 20:33:00 | Manik

Je to opět sympatické dílo, kvalitní a přilnavé slovní obraty dokreslují myšlenku, jež je mi známá...Míjíme se a nevíme o sobě a přitom svým způsobem všichni chceme totéž..Bud blahořečena, ty kdož vyzařuješ z oblohy do všech stran..80 b.

03.09.2005 19:03:00 | WhiteShadow

Neřekla bych, že je o ničem... Sice samotný příběh není ničím zajímavý, ale ten způsob, jak to popisuješ je perfektní! Mě se to moc líbí, když to dočtu, tak mám z toho dobrej pocit... pocit že do toho někdo dal fakt hodně :)

03.09.2005 10:29:00 | Lenna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí