Jedna chyba

Jedna chyba

Anotace: Kratičká povídka

Opět o něm přemýšlela. Myslela na něj v posledním týdnu téměř pořád. Nedivila se sama sobě, že na ni tak zapůsobil. Byl to přesně její typ. Vysoký, hnědovlasý, s hnědýma očima a nádhernými rty. Na jeho atletickou postavu se mohla dívat pořád.
Nebyl to ale jen jeho vzhled, který ji tolik uchvacoval, byla to i jeho povaha. Choval se jako dospělý muž, který ví, co chce. Uvědomoval si, že v životě není nic zadarmo, proto pracoval, aby uživil rodinu. Byl citlivý a milující. Dokázal dělat kompromisy, ale stál za svým názorem, když jej pokládal za správný. Oddaný a věrný muž. Žil a miloval naplno. Obdivovala na něm, jak si dokázal za něčím stát, i když ostatní byli proti němu. Byl prostě ideálním princem.
Neznamenalo to, že život s ním byl procházka růžovým sadem. Ani by nechtěla, aby bylo vše naprosto idylické. Lidé se někdy museli pohádat a pročistit vzduch. Ale bylo pro ni důležité, že se na vše podíval s nadhledem a dokázal odpustit.
Musel být skvělým partnerem. Měl jedinou chybu. A to vcelku podstatnou. Byl postavou ze seriálu.
Autor Catie, 30.10.2008
Přečteno 449x
Tipy 6
Poslední tipující: Dona Quixote, angelicek, ilona, Venite se stále směje
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

absolutně přesné:D dokonaly mužský - imaginární... ale ne vždyť oni ti chlapi nejsou zas tak špatní, prostě jen mají svoje mouchy stejně jako my ženy...

23.06.2010 15:27:00 | angelicek

Nápad je pěkný, mně by se líbil v ich-formě,zapůsobilo by to mnohem více na čtenáře, taky by to mohlo být o něco delší, víc to propracovat, abych si mohla myslet, že skutečně existuje, žes ho potkala, pak byl konec zcela drtivě překvapující a nechalo yb to ve mně jakousi myšlenku.
Pěkné.

01.11.2008 14:22:00 | Venite se stále směje

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí