Navždy

Navždy

Anotace: PS: …

Kdybych byla prám, alespoň bych znala směr, ačkoliv i bárka se může ztratit na otevřeném moři.
Kdybych byla párou, chtěla bych cítit tu sílu spojení, která by mě vázala k milované vodě, než bych se navždy rozplynula kdesi v prostoru.
Kdybych byla loukou, toužila bych nést tisíce barevných květů, které by prozářily život i den, byť by měly zůstat skryté a nikdy neobjevené. Byla bych jaro.
Kdybych byla hvězdou, z celé své bytosti bych zářila, aby každý nalezl světlo, které by mu dodávalo odvahu. Aby i v noci každý věděl, kam jeho kroky povedou. Zářila bych pro ně.
Chtěla bych být nebem. Věčně svá a nikdy polapitelná. Přesto volná i dostupná pro všechny, kteří zvednou hlavu.
Kdybych byla šnekem, asi bych se bála o svůj domeček. Je tak křehký a stačilo by málo aby puknul. Ukrývá to nejcennější a přesto zmizí, jako když písař ukončí řádku jediným tahem.
Kdybych si mohla vybrat cit, vybrala bych si vášeň, protože s každým takovým okamžikem, se naše bytí stává plným a nic není jen napůl a ani šedivé. Vše dostává nové barvy, tak kam se nyní ztrácejí ty mé?
Kdybych si mohla vybrat emoci, vybrala bych si touhu. Kdo netouží, nežije.

Kdybych si mohla říct, řekla bych si o tebe. Protože jediný okamžik mi stačil na to, abych pochopila že bez tebe se mé barvy a dny ztratí jako ta pára. Jako loďka na moři a vyplynou pryč a v dál jako vášeň. Ta, která se tak často zatoulá, když to nejméně čekáme.
PS: …
Autor Flow Calipso, 17.11.2008
Přečteno 440x
Tipy 2
Poslední tipující: Bíša, Perla78
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

děkuju :-)

19.11.2008 16:47:00 | Flow Calipso

Miluju tyhle hloubavé úvahy... :)
Ačkoliv je málokdo dokáže ocenit, ještě horší je fakt, že je téměř nikdo nedokáže DOcenit... :)

19.11.2008 14:06:00 | Aphrodite

Miluju tyhle hloubavé úvahy... :)
Ačkoliv je málokdo dokáže ocenit, ještě horší je fakt, že je téměř nikdo nedokáže DOcenit... :)

19.11.2008 14:05:00 | Aphrodite

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí