Interview

Interview

Anotace: Jak to může dopadnout...

-"Tak tedy začněme. Odkud jste? Kolik vám je? Jak se jmenujete?"
-"Kdo vy vlastně jste?"
-"Jsem reportér a sbírám příběhy všech kolem."
-"A vy chcete můj životní příběh?"
-"Ano."
-"Tak dobrá."
Reportér vložil kazetu do diktafonu. Dívka s neobvykle dlouhými a černými vlasy se posadila do křesla.
-"Tak začněte." vybídl ji reportér a stiskl tlačítko.
-"Pocházím z místa, kam vy se možná dostanete až za nějakou dobu. Nikdy jsem nebyla na Zemi. Byla jsem svořena tam. Byla jsem vážená. Důležitá a pak jsem poznala jeho. Jmenoval se Satanael. Bylo to něco, co jsem neznala."
-"A co to bylo?"
-"Láska. Taková obyčejná a přesto složitá věc. A pak... Ten polibek. Ztratila jsem po tom povstání vše."
-"Jaké povstání?"
-"Satanael, nejkrásnější a nejvznešenější z andělů... Vzepřel se mu. Odmítl se poklonit Adamovi. A tím to začalo. Hromadný pád revolucionářů. A pak si přečetl v mé mysli, jak mne to mrzí. Přečetl si mou lásku... A taky mne za ní poslal. Byl to jako pád do bezedné propasti. Všude kolem byla tma a já stále padala. Bylo to nekonečné. Vytrácelo se ze mě štěstí a jiné pocity. Převládal ve mně strach, samota a bezmoc. A pak... Ten tupý náraz. Necítila jsem se polámaně, ale sama. Jako by mne všichni nesnášeli. Zjistila jsem, že má křídla již nebyla bílá, ale černá... Po chvíli jsem si to uvědomila. Nebe mne zavrhlo. Stala jsem se padlým andělem. Patřím mezi prokletí tohoto světa. Jsem zkáza tohoto světa. Jsem smrt tohoto světa."
Reportér se usmál.
-"Dobrý výmysl a teď pravdu."
-"Tohle je pravda."
-"Vy, že jste padlý anděl?"
-"Nevěříte?"
-"Ne. Vymyslela jste si to."
Dívka přešla k oknu.Chvíli shlížela na dav lidí, co běžel v dešti. Otočila hlavu na reportéra.
-"Když si to myslíte..."
Poznamenala, otočila se zpět k oknu a trochu se prohnula. Vmžiku tím roztáhla obrovská křídla s černými perutěmi.
-"Už mi věříte?" zeptala se a otočila.
Avšak reportér tam už nebyl.
Místo něj se někdo schovával ve stínu kouta. Někdo, koho znala velmi dobře...
-"Satanaeli? Jsi to ty?" zeptala se.
Stvoření vyšlo ze stínů.
Anděl - dívka se mu vrhla do náruče.
-"Stýskalo se mi."
-"Mně také, má nejdražší."
Řekl a společně se propadli do pekel...
Autor Lady C., 06.12.2008
Přečteno 398x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

me se to libi..takove zajimave...me to pripada jako by v tom bylo neco skryto....tajemno..nevim...proste chvalim:)

06.12.2008 13:57:00 | OkittoAde

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí