Dvojčata v akci (11 část)

Dvojčata v akci (11 část)

Anotace: ...

„Pojďte do třídy, třeba bude ještě mlet“řekne Ilona a my ji poslechneme. Všichni se jako na povel vydáme do třídy a tam narazíme na Lucku a chudinu mou sestru, které Lucka něco vykládala a podle Martinina pohledu, to bylo hrozný!!
„Co ti vykládala?“zeptám se sestry.
„O její rodině, o nemoc, kterých měla a o tom, na jaký operace ještě musí jít!!“řekne naštvaně
„Chudino, hej ona je nějaká divná“zhodnotí ji Petra.
„To vím i bez tebe. Hej, ona je padlá na hlavu, tak co tu sakra dělá! Jo ještě se mě ptala co dělají rodiče a když jsem ji řekla, že vedou soukromé firmy, tak mi normálně nadala!! že prej její jsou oba nezaměstnaní a mý jsou bohatí a takový kecy! Ještě jednou na mě něco kvákne tak ji dám přes hubu!“řekne naštvaně Martina.
„Vykašli se na ni ségra“snažím se ji uklidnit.
„Je to kráva“řekne Ilona a v tu chvíli zazvoní na hodinu. Zase angličtina, takže se polovina třídy sbalí a jde nahoru a polovina tu zůstane, bohužel i Lucka.
„Hele dneska chybí Karolína..“kývne směrem k její lavici ségra a já si toho všimnu teprve teď. Opravdu, naše hvězda chybí.
„Beztak fotí“řeknu jen a v tu chvíli vejde učitelka do dveří.
„Dobrý den, máme knížky a sešity?“zeptá se hned ze začátku.
„Jen sešity, knížky ještě ne“odpoví ji za všechny Pavel, protože je mu jasné, že kdyby řekl, že knížky a sešity máme, tak se budeme učit, kdežto takhle..
„Fajn, takže dneska si zase dělejte co chcete, ale na zítra knížky mít budete!!“poručí nám a zase odejde..
„Hej, ona je aky divná! Minulej rok taková nebyla, byla úplně v klidu, neměli jsme knížky a dělali jsme ajínu a teď?“ obrátí se k nám Nikča s Petrou, které tu s námi zůstali.
„Jo už ji asi hráblo“řekne ségra
„Nic já si jdu koupit kávu, když máme volno, jde někdo semnou?“zeptám se
„Jasně, já půjdu“souhlasí hned Nikča a vytáhne z peněženky 9 korun a obě hned opustíme třídu.
„Hele, co myslíš, že s ní je?“zeptá se mě Nikča a naháže peníze do automatu a stiskne tlačítko 5.
„Koho myslíš? Učitelku nebo Lucku?“informuju se
„Spíš tu Lucku, povídá si pro sebe, ještě takový hovadiny, Martinu otravuje..se divím, že ji sem vůbec vzali, když je taková..“pokrčí rameny a vezme si kelímek s horkou čokoládou.
„Nejsi sama, vůbec jsem dneska ségru nepoznávala, jak nadávala, nikdy taková nebyla a teď najednou...je jiná od té doby co chodí s Petrem“řeknu smutně. Martina bývávala úplně jiná, teď mi naše chvilky tak strašně chybí. Dříve jsme o sobě věděli všechno, byli jsme nejlepší kamarádky a teď? Vůbec jsem nevěděla, že s někým chodí a ještě ke všemu s takovým grázlem, který je známý s tím, že se s holkou vyspí a nechá ji.
„Uvidíš, že brzo zase bude jako dřív“ujistí mě Nikča a v tu chvíli spatříme zbytek třídy, jak jde do naší třídy. Nejspíš jim učitelka řekla to samý. Nemají knížky, nebudou nic dělat, což je tak trochu postavené na hlavu..
„Dobrý den“pozdravíme druhou učitelku
„Dobrý den“odpoví nám na pozdrav a zapadne k sobě do kabinetu, který sdílí s naší učitelkou na angličtinu.
„Zajímavý přístup k učení“prohodí Patrik, který za námi příjde
„Jo, mě povídej“řekne Nikča
„Můžu?“zeptá se Patrik a já mu podám kelímek s kávou a on se hned trochu napije a zase mi ho zpátky, se slovy díky, podá.
„Elenko, nebude ti vadit, když půjdu po škole s klukama chvilku posedět a ne s tebou?“zeptá se mě Patrik
„Nebude, proč by mělo?“zasměju se
„Jen tak se ptám, chtěl bych se seznámit i s klukama, slyšel jsem, že chodí hrát hokej a ten jsem hrával a rád bych se k tomu vrátil..“řekne
„Však běž“usměju se na něj „ale až budete mít první zápas, tak musíš říct, půjdu ti fandit jasný!“
„Slibuju“řekne se smíchem a vrátí se do třídy za klukama.
„Hele, myslím, že tě balí“řekne Nikča
„Nebalí“řeknu hned
„Jakto, že se vlastně tak znáte?“zeptá se zvědavě
„My jsme spolu chodili než se v 9 třídě přestěhoval do Anglie takže jsme to ukončili a teď se zase vrátil sem. Totiž naše kámoška, ta Terezka, víš ne, jak k ní chodíme na oběd po škole a tak, to je jeho teta“vysvětlím
„Vždyť říkám, že tě balí!! nezapoměl na tebe, prostě tě má furt rád!“řekne celá vysmátá Nikča.
„Nemá“odpovím ji a společně se vrátíme do třídy. Na první pohled nás zarazí to, že se ve předu nachází jen Lucka a všichni vzadu, kolem Martiny.
„Co se děje?“zeptám se ségry šeptem, když k nim příjdeme s Nikčou.
„Lucka si povídá pro sebe, tak ji posloucháme“vysvětlí mi Petra a pustí Nikču na kousek židle, aby si mohla sednou a já se opřu o lavici, protože moji židly zabral Pavel.
„Tady jsou všichni magoři, nejlepší tady budu určitě já“slyším zrovna jak si Lucka říká a já se jen podívám na Martinu, která má co dělat, aby nevybuchla smíchy.
„Nějak si fandí, že?“slyším zrovna Nikču říkat a všichni se začneme smát, protože víme, že Nikola je naše nejlepší studentka už od prváku. Celou základku měla samé jedničky a i v prváku, takže určitě teď to nebude jinak.
Autor Veručka, 16.02.2009
Přečteno 361x
Tipy 7
Poslední tipující: Ulri, Aaadina, kourek, Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí