Miluj mě... prosím!

Miluj mě... prosím!

Anotace: Trochu erotické... =o)

Venku sněží, tak už nelituj. Opusť svůj smutek stejně jako vločky opouštějí oblohu. Stalo se to, protože se to stát mělo, už to nezměníš.

Za zasněžené kopce zapadá Slunce a pohádkově bílou krajinu halí do růžového závoje. Z nebe se pomalu začínají snášet třpytivé sněhové vločky a je takové ticho, že je slyšet, jak dopadají na zem.

Nessa sedí v pokoji a hledí z okna do noční krajiny. Vedle na stolku plápolá svíčka a záře Měsíce proniká skrz zamlžené sklo. „Nesso pojď už!“ Ozve se tlumeným hlasem skrz dveře. Mlčky seskočí z topení, rozsvítí lampičku a u zrcadla setře zaschlé slzy z tváří. Prohrábne si dlouhé vlasy, na ústa nanese vrstvičku třpytivého lesku a kriticky se shlédne v zrcadle. Kratičká černá sukně, rudé, průhledné tričko skrz které prosvítají hroty bradavek, rudé boty na osmi centimetrovém podpatku… Její štíhlé tělo vždycky lákalo muže, ale nikdy jí sex nebavil, nikdy nepoznala orgasmus dokud nepotkala Daniela…Nikdy se nesetkala s někým, jehož duše by byla tak blízko té její, s někým, kdo jí rozuměl bez mluvení. Byli stvořeni jeden pro druhého.
Stříkne si svůj smyslný parfém za uši, nahodí naučený úsměv a odemkne dveře. „Tomáši, já…“ chytí jí silně kolem ramen a vleče jí ke schodům. „večer si to tady rozdáme,“ pošeptá jí do ucha a přitom jí prstem setře lesk ze spodního rtu. Už z té představy se jí rozbuší srdce a mozek horečně vymýšlí další výmluvu.
Dojdou do velké haly, kde u baru sedí tři chlapi. „Posaď se tady,“ ukáže její choť na barovou židli uprostřed, mezi nimi. Nessa se prosmýkne mezi dvěma muži, kteří jí hypnotizují výstřih a Tomáš jí popostrčí za zadek, až jí skoro úplně vyhrne její mini, kterou jí na dnešek koupil.
Posadí se na židli a barman, kterého Tom na dnešek objednal, jí přistrčí sklenici s Martini. Chce se napít, ale chlap po její pravici jí ruku i se sklenkou zachytí, provokativně se jí podívá do očí a olízne si rty. Druhý jí pohladí stehno a třetí si stoupne za ní, jednou rukou jí zezadu obejme ňadro, druhou odhrne její vlasy ze zad a začne jí líbat na krku. Tomáš sedí strnou, v ruce Whisky a pozoruje je. Nesse se hlavou honí myšlenky na Daniela. Za tu dobu, co je s Tomášem a tohle jí dělá… Vodí si domu obchodní partnery, aby je navnadil a pak s nim lépe spolupracovali. Obchoduje s drogami a má svých 7 dívek, které pronajímá na noc… Nessa není jednou z nich, přesto jí Tomáš využívá. Říká jí, že je jeho nejkrásnější a nejcennější a že je jen jeho. Ale činny jsou důležitější, než pouhá slova a Nessa z jeho slov cítí jen chlad. Říká je, aby si jí udržel. Hrozně žárlí, ale rád se dívá… Nikdy ale nedovolil něco víc, než jen osahávání, proto se Nessa tolik nebrání. Ví, že u něj má jistotu a peníze…
Chlap nalevo se ani nesnaží skrýt své vzrušení, má viditelnou bouli mezi nohama a sleduje ruce toho za ní. Není jí to moc příjemné, ale nemůže protestovat. Nemůže Tomáše opustit, nemá kam jít. Zavře oči a myšlenky jí opět sklouznou na Dana. Představuje si, že všechny ty doteky jsou jeho. Dan jí hladí po ruce, Dan jí sahá na prsa, Dan jí líbá… Otevře oči-líbá?! Líbat jí přece nesmí! Tomáš přiskočí, odstrčí ty nadržence od ní, hrubě jí chytne za rameno, a postrčí ke schodům. Vysvobození! Schody bere po dvou a ze spodu slyší, ostrou hádku.
Zamkne se v pokoji a znovu se posadí na topení. „Danečku můj…“ Zašeptá do ticha a prstem nakreslí srdíčko na zamlžené okno. Rozplakala se. Venku sněží, svítí lampy… Najednou seskočí, rychle se převlékne a hodí na sebe tlustou bundu. Potichu vyleze oknem a rozběhne se po zahradě, kde je čerstvý nános sněhu. Utíká po zasněžené trávě a za sebou nechává všechen ten hnusnej, snobskej život, všechny obchodní partnery, starosti… podpatky jí podkluzují na zamrzlém chodníku a v tiché noci se ozývá jejich klapání. Zvuky jí rezonují v uších, píchá jí v boku, ale cítí, že je blízko vysvobození. Konečně dorazí na místo, pod velkým stromem daleko od domů, daleko od lidí… posadí se na lavičku a popadá dech.
Vločky jí hladí po tvářích a některé jí, jako drobné perličky, zdobí dlouhé vlasy. Na tuhle chvíli se nemohla dočkat, ale zároveň se jí nejvíc obávala. Byla rozrušená, smutná a nedočkavá… Každou chvíli kouká na hodinky a kouše se do rtu. Poslední noc.
Potom zahlédne přijíždějící auto. Všude kolem se rozlévá tajemná noc a světla od auta ozařují jinak temnou krajinu. Není jako ty ostatní, je docela jiná, magická. Postaví se a čeká, až přijede k ní. Vypne motor a vystoupí. „Danečku…?“ vydechne a od úst jí jde pára. Přistoupí k ní a rukou jí pohladí po tváři. „Ahoj lásko,“ pošeptá a vyhledá její rty, aby mohl ukojit aspoň kousíček té obrovské touhy, co se neúnosně dere napovrch. Líbají se a hledí si do očí. Nessa má nádherně modré oči, ve kterých se odráží mrazivý svit měsíce. Oba jsou vzrušení a zrychleně dýchají. Daniel jí opře o dveře auta a ona se nechává unášet vášnivým polibkem. Hladí ho v oříškově hnědých vlasech a vnímá jeho vůni, propadá do víru vášně. Přeruší polibek a jen si udýchaní hledí do očí. Nessa pozoruje, jak mu do vlasů padají vločky a jak mu poletují kolem obličeje. Pohladí ho po sametových rtech a on vzrušením zatají dech. Zadrží její ruku „Tohle mi nedělej… ne tady prosím. Nebo už se odsuď nedostaneme.“ Pousměje se, i když jim do smíchu není, a otevře jí dveře.
V autě je teplo. Nessa se pohodlně usadí do sedačky a sleduje jeho krásné ruce na volantu. Líbí se jí jeho ruce, ale přece jenom jedna věc by nemusela být. Zánubní prstýnek… jenom kovový kroužek, ale přece tak děsivý… kvůli němu se zítra musí opustit… kvůli němu mají na sebe poslední noc… to všechno kvůli němu… Daniel si všimne, kam upírá zrak. Pohladí jí po noze a chytne její ruku. Nessa jí ochotně a s úlevou přijme..
Dojedou do pohádkového domku u lesa. Na zahradě jsou nánosy sněhu. Jenom uprostřed vyšlapaná cestička. Danielova chalupa. Jezdili sem spolu v létě třeba na týden. Do přírody. Pryč od lidí, pryč od povinností, pryč od toho hnusného moderního světa. Byli tu jen oni dva, a překrásná voňavá příroda.
V krbu už praskal oheň, když přišli.
Odloží si bundy a Dan otevře láhev červeného vína. Nessa se posadí na kožešinu před krbem a pozoruje vášnivý tanec plamenů. Daniel si sedne za ní a pošeptá jí “Miluji Tě… navždy…“ sklenice o sebe cinknou a každý si lokne té rudé tekutiny. Od žaludku se jim rozlije hřejivý pocit a pomalu opadají všechny zábrany. Dan Nessu jemně políbí na krk. Přitom odloží sklenice a oba si znovu stoupnout aby se na sebe mohli přitisknout co nejvíc. Hladí se a třou o sebe svá těla rozechvělá touhou. Líbají se vášnivě a nemůžou se nabažit jeden druhého. Vzrušeně dýchají a jejich srdce zběsile bijí. Daniel jí natlačí na stěnu a rukama zajíždí pod její tričko. Nessa ho drží za pevný zadek a tiskne jeho pánev k té svojí… jeho vzrušení jí bodá do podbříšku a jak přes něj boky přejíždí, Daniel vzrušeně sténá, to jí ještě víc vzrušuje. Lásko moje jediná a pravá, proč je naše láska zakázaná?. Tvůj vzdech tlumí se v mých rtech.. Šílím, když vzdycháš, tak nepřestávej!! Zvedne ruce, on jí přes hlavu přetáhne červené tričko. Daniel jí omámeně hledí na ňadra a pořádně je tiskne. Nessa vzdychne a rukama mu vjede pod jeho tričko a hladí mu břicho.
Když ho také zbaví svršku, chytne ho za obě paže a sjede až k dlaním. Daniel si sedne a Nessa obkročmo na něj. Vlasy jí spadají až k pupíku a šimrají ho na hrudi.. On vezme do úst její bradavku a začne si s ní hrát.
Položí jí na záda a rozepne pásek u kalhot. Nessa na něj hledí a v očích se jí mihotá odraz plamene z krbu. Sundá jí kalhoty a hladí jí na stehnech a začne jí laskat ústy. Nessa se prohne v zádech a snaží se oddálit orgasmus, který každou chvíli musí přijít. Už už se dostane k vyvrcholení, když Daniel najednou přestane a jazykem jí jede až k pupíku, kde se jí blýská piercing, a k ňadrům, líbá jí vztyčené bradavky a pak jí políbí na ústa… koušou se vzájemně do rtů. Nessa se otočí a Daniel si lehne. Líbá mu hrudník a krouží kolem pupíku. Rukou mu hladí jeho bouli přes kalhoty. Daniel se neovládá, plně se jí oddal. Chytne její ruku a vsune jí pod kalhoty. Nessa mu vyzývavě hledí do očí a jeho to ještě víc dostává do nesnesitelného vzrušení. Sundá mu je. Vezme jeho penis do ruky a přejíždí po něm. Skloní se a jazykem mu přejede po naběhlém žaludu. Daniel se zatřese a vzdychne… Nessa ho obemkne rty a laská ho. Její vlasy ho lechtají v tříslech. Daniel jí po chvíli zarazí. Otočí si jí pod sebe a tvrdě do ní vnikne. Nessa vzrušením skoro zaječí. On chvíli setrvá, poté ho skoro vyndá a znovu tvrdě přirazí. Nessa si jednou rukou hladí ňadro v té druhé svírá kus polštáře. Přiráží tvrdě, potom jen lehce, potom zase tvrdě a oba už skoro dospějí vyvrcholení, ale Daniel najednou přestane. Plameny jim olizují zpocená těla. Daniel si lehne za ní, horní rukou jí přes bok mne ňadro a znovu do ní vnikne. Přiráží tak intenzivně, že na ně vyvrcholení přijde téměř okamžitě.
Oba naráz vykřiknou, Nessa mu zatíná nehty do zad a oba se svíjí ve slastné křeči orgasmu, který se zdá nekonečně dlouhý. Oba se na okamžik ocitnou v jiném světě.
Pomalu se probouzí do reality a nechávají doznívat ten neúnosně slastný pocit… Nessa si, celá udýchaná a zpocená, položí hlavu na jeho hruď a poslouchá, jak zběsile mu tluče srdce. Daniel jí hladí ve vlasech. „Miluji Tě Nesso!“
Pošeptá. Nesse se skrz řasy překulí slza a skápne mu na hruď… „Danečku, já… já Tě přece taky miluju…“ pláče. Daniel je zoufalý… „Nesso, Ty víš… já si jí musím vzít! Musím… ona… je přeci těhotná a… Miluji Tě, ale i kdybych tisíckrát chtěl, už je pozdě. Zítra mám svatbu….“, „Já vím!“ přeruší ho téměř křikem „neříkej mi to, ne teď prosím…“. Vzlyká a Daniel jí utírá slzy.
Dan se posadí a začne se prohrabovat v kapse džín, pohozených na křesle. Vyndá rudou, podlouhlou krabičku… „Nesso, na důkaz mé lásky… nezapomeň na mě prosím… nikdy! Miluji Tě a vždycky budu!“
Nessa se rozpláče ještě víc… a krabičku otevře. Daniel vyjme řetízek z bílého zlata na kterém se houpe rudé srdce. Odhrne jí vlasy, políbí jí na šíji a řetízek jí připne. „Danečku, je tak krásnej… ale to nemůžeš…“ Přitiskne jí prst k ústům a políbí jí.
Nessa usne v Jeho objetí, obávajíc se rána…
Autor lele, 19.03.2009
Přečteno 682x
Tipy 10
Poslední tipující: Lenullinka, Someday, Aaadina, pohodářka, kourek
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vážně nádherný, i slza mi ukápla..

27.03.2009 17:48:00 | Kallkaa

děkuji =o)

27.03.2009 15:26:00 | lele

tak to je opravdu nádherná povídka :))

23.03.2009 17:20:00 | I am sagitarius

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí