Spokojená láska

Spokojená láska

Anotace: Jak podle mě vypadá dokonalá láska? Co bych chtěla zažít? A myslím, že nejsem sama. Každá romantička si přeje to samé. Aspoň myslím. Takže tady moje představa...

Vlak se kodrcal ze strany na stranu a mírně pohupoval cestujícími. Letní prázdniny byly v plném proudu a Katie s Philem se vraceli ze společné dovolené v Českém ráji. Nahoře ležely jejich batohy nacpané oblečením, spacáky a stanem.

Katie seděla s hlavou položenou na Philově rameni. "To je škoda, že jedeme domů."
"Proč? Teď se spolu konečně po dlouhé době naložíme do vany a budeme vzpomínat na ty nerušené chvíle," přitiskl si ji blíž k sobě.

V celém kupé byli sami. Většina lidí se pálila někde na pláži u moře, vlak byl poloprázdný. A oni se k sobě tiskli, nic jim nepřekáželo.

Vzpomínali na svůj výlet, jak se každý večer choulili v objetí pod hvězdami v kempu, než zalezli do stanu do spacáku. Jak Phil na každé procházce utrhl kytičku a dal ji Kate. Jak se ruku v ruce loudali lesem, jak se objímali pod vysokým dubem. Jak se kočkovali ve studené vodě, která byla v tom horku opravdu příjemná. Jak si jednou večer sedli do kavárny a lidi je pozorovali, protože měli na nohou trekové boty. Jak se mazlili v mechu. A hlavně....Jak dal Phil Katie zásnubní prstýnek. Byl z chirurgické oceli, nijak přehnaně zdobený, tak to měla Kate nejradši. A třpytil se jako vodní hladina v záři úplňku.

Otáčela jím na prstě a pozorovala Phila, který vyhlížel z okna vlaku.

Znali se odmalička a byli velcí kamarádi ani jeden netušil, co z toho může vzniknout. A teď mají před svatbou. Svědkem jejich zásnub byla možná nějaká zvědavá veverka nebo malý ježek. Tak si to vždy přáli. V přírodě, v lese, nikým nerušeni, bosi, na mechovém polštářku.

Katie bylo devatenáct a Philovi dvacet. Ona měla po střední, on po prvním ročníku na vysoké. Chodili spolu od jejích šestnácti s každý rok spolu jeli někam na dovču - v zimě lyžovat, v létě chodit.

Vlak konečně zastavil v jejich zastávce, hodili si batohy na záda a šli k Philovi domů. Nikdo tam nebyl. Phil hodil batoh do chodby a vzal klíče od auta. "Odvezu tě domů, lásko."
"Já chci být s tebou," zaškemrala a dělala psí oči.
"Slíbil jsem vašim, že se o tebe postarám. Musíš se jim jet ukázat, že žiješ. Dáš si tam batoh, pozdravíš rodiče a vrátíme se," slíbil.
"Když jinak nedáš..."
"Přísahám, že do hodiny jsme zpátky. Pak tě budu rozmazlovat, uvidíš," usmál se a otevřel dveře.

A opravdu. Za třičtvrtě hodiny byli zase u něj. Vybírala film, zatímco on jí dělal mojito s ledem. Ani se nešli koupat, jak si slíbili. Milovali tu vůni jehličí a pryskyřice, vlhkého mechu a čerstvých hub, která se teď linula celým domem.

Usrkávali ledový nápoj, sledovali romantický film a leželi u sebe na rozloženém gauči. S posledním titulkem filmu Phil navrhl, aby se už šli vykoupat. Katie neprotestovala. Napustili vanu horkou vodou a přidali pěnu do koupele. Bylo příjemné namočit se a jen tak se povalovat v úžasně teplé vodě.

Navzájem se osušili a šli si prohlédnout fotky. Moc jim to spolu slušelo. Oba se usmívali a oči jim zářily štěstím. Tak jako každý rok po dovolené.

Klíče zachrastily v zámku a vešla Philova matka. "Nazdar výletníci!"
"Ahoj," odpověděli a dál se nerušeně věnovali fotkám. Mamka jen zakroutila hlavou, usmála se a šla nahoru, aby na sebe měli klid.

Phil přitiskl rty na Katyinu tvář. Natočila se, aby ho mohla políbit. Tohle bylo to, co oba hledali. Tohle potřebovali. A jedině tohle byli schopní milovat.

Autor Káťule, 17.02.2010
Přečteno 550x
Tipy 10
Poslední tipující: Lucy Susan, Camper, Gabrielle, Tapina.7, PoeziGirl, Lavinie
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hezka predstava, ryzi romantika. bohuzel uz o neco min muj salek caje,ale pekne napsano.

08.12.2010 22:34:00 | Camper

souhlasím, to je ale romantika... :-D krásné, vážně

17.02.2010 19:13:00 | Anup

Ach to je romantika! Úplně maximální:-) Moc se ti to povedlo....To by bylo krásný něco takovýho zažít, i když pravda já mám jinou představu. Ale stejně tohle bylo super.

17.02.2010 17:45:00 | Vampire angel

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí