Možná se zblázním, miláčku...

Možná se zblázním, miláčku...

Anotace: 5. část mé divno-povídky, kterou si asi píšu jen a jen pro sebe :-) Vím, že to pořád nevypadá zamilovaně. Ale to přijde :-)

Když dívku vyslýchali, přiznala, že si oblečení svlékla sama. Ptali se jí na důvod. Zasněně přivřela oči:
,,Zjevil se přede mnou muž. Byl krásný a lákal mě svým úsměvem. Pokynul mi, at jdu blíže. Věděla jsem, že je to jen iluze. Zjevil se odnikud. Přesto jsem cítila jeho dotyky na prokřehlých tvářích. Zahříval mě. Najednou mi bylo takové teplo, navíc i on mě nabádal, at nemeškám a svléknu se. Po tvářích mi stékal pot, tak jsem uposlechla, ale teplo bylo čím dál víc k nevydržení. Chtěla jsem se vymanit z jeho sevření, ale držel mě pevně. A jeho oči, ty krásné oči se proměnily v ošklivé, odpudivé koule. Nakonec jsem prchla. Křičel za mnou, že si mě najde, že mu neuteču. Proto jsem se nevrátila domů."
Dívce nikdo moc nevěřil. Znělo to jako výpověd blázna. Odborníci se shodli, že zřejmě utpěla veliký šok a že bude lepší, když nějaký čás stráví v psychiatrické léčebně. Její matka s těžkým srdcem souhlasila.
Natalie se bránila, ale nebylo jí to nic platné. Neustále křičela, že on si ji tam najde a zabije. A nikdo stále neposlouchal. Když se asi po dvou dnech jejího léčení podíval doktor do jejího pokoje, našel ji ležet na posteli. Nenahmatal žádný puls. Věděl,že už není pomoci. Co mu ale nebylo jasné, proč Natalie měla rty celé popraskané, s náznakem popálení. Malou popáleninu našel i na dívčině rameni. Oficiální přičinou smrti bylo vyčerpání a dehydratace organismu.


---
Ta kniha mě velmi udivila. Proč mi vybral zrovna ji?
Byla zajímavá, to bezpochyby, ale také velmi depresivní. To jsem nepotřebovala. Stačila mi má vlastní deprese. Nemohla jsem se zbavit pocitu, že skrývá nějaké poselství, upozornění, něco, co by mi o něm něco mohlo prozradit. Ale co?


Když jsem usnula, zdál se mi zvláštní sen. Šla jsem parkem. Tělo jsem měla prochladlé. Z poza stromu se objevil můj únosce. Nabídnul mi kabát. Než jsem stačila cokoliv udělat, roztáhl jej a pohltil mě do něj. Uzavřel mě ve svém náručí a šibalsky se usmíval. Začalo mi být horko. Úděsné horko. Prosila jsem ho, at mě pustí, ale pouze mi dal polibek svými rozpálenými rty.

S křikem jsem se probudila.
Autor terezkys, 17.02.2011
Přečteno 404x
Tipy 4
Poslední tipující: Eclipse, L., Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí