Na jedné párty...

Na jedné párty...

Anotace: 1.část Koho nepotkáte... http://www.youtube.com/watch?v=mnEuymS0JDk&feature=related

Na tu oslavu se mi nechtělo, ale kamarádka Jana se rozhodla, že mě tam prostě dostane.
Snažila jsem se jí vysvětlit, že toho oslavence ani neznám. Dala mi do ruky láhev vína a vystrčila mě ze společného pronajmutého pokoje. Protestovala jsem celou cestu ze schodů, ale rychle jsem to vzdala. S Janou nemám šanci - pokaždé si prosadí svou.
Oslava se konala v obrovské vile. Všude byla spousta lidí, což mě moc nepotěšilo. Jana mi tvrdila, že je to malá párty pro nejbližší. Zase kecala.

Ve dveřích nás přivítal blondatý kluk s průzračně modrýma očima. Byl to sám oslavenec - Marek. Nejdřív vypadal sympaticky, ale jakmile promluvil, všechny moje sympatie vyprchaly. ,,Tak co jste mi přinesly, kočky?" zašveholil a plácnul Janu po zadku. Ta se falešně zasmála a předala mu zelený balíček. Vzal si ho a přistoupil blíž k Janě, aby jí něco pošeptal. Společně odpluli pryč a já zůstala sama.
Co dělat? Naštvaně jsem přešla ke stolu s občerstvením. A pak jsem si všimla jeho. Držel v ruce skleničku a ležérně se opíral o zed. Viditelně se stranil davu, stál v rohu a díval se mým směrem.
Ihned mě zaujal.
Nelíbilo se mu tady. Očividně pohrdal opilci, kteří se kolem něj po sobě plazili. Jeden kluk si vedle něj zapálil a on nakrčil nos. Z jeho postoje čišila jakási důstojnost. Skoro jako by pocházel z nějakého šlechtického rodu. Prošel kolem kluka s tou cigaretou a schválně do něj strčil. Kuřákovi vypadla cigareta z úst. ,,Blbče," zakřičel za neznámým, ale ten už otevíral dveře na zahradu.

Snad jsem ani neovládala svoje nohy. Samy šly za ním. Prošla jsem kolem spousty lidí, ale nakonec jsem se k těm dveřím přeci jen dostala. Noční vzduch mi udělal lépe, než zakouřená místnost. Zhluboka jsem se nadechla a rozhlédla se kolem. Nikde jsem ho neviděla.
Sedla jsem si na kamenný schod a rozhodla se tady zůstat. ,,Nebaví vás to tam?" ozvalo se ze tmy. Zpoza jednoho keře vyšla tmavá postava. Jak se blížila, ihned jsem poznala tu jeho zvláštní tvář. ,,Nebaví," přitakala jsem. Nechápala jsem, proč mi vyká. ,,Tak to jsme dva," prohlásil pobaveně.
Autor terezkys, 01.03.2011
Přečteno 320x
Tipy 7
Poslední tipující: Ejí, Lavinie, Darwin, Lenullinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to zajímavé. Škoda jen, že je to tak krátké. Ale už teď jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet dál. Tož honem sem s pokračováním:-)

03.03.2011 11:01:00 | Darwin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí