Povídka Chloe a Alexe č.4

Povídka Chloe a Alexe č.4

Anotace: další povídka,tentokrát kapku úchylná a zase s dobrým koncem...

¨ *Konec vyučování.* Chloe s Betty zamířily ke skříňkám. Po chvíli přišla i paralelka. Chloe si zrovna oblíkala mikinu. Najednou se ozval Mike. „Chloe, můžu ti vytáhnout klíče?“ „Co, co…? Jo, proč?“ Chloe vůbec nechápala, o co mu jde. Cítila, jak ji Alex sleduje. Najednou se Mike přiblížil a Alex taky o kousek přišel. Chloe to přišlo divné. Mike jí znenadání začal šahat do náprsní kapsy. Alex se přidal. Chloe konečně pochopila-klíče nosí v náprsní kapse! „Hej, hej, hej! Tohle je moje!,“ řekla a ukázala na svůj hrudník. „No tak promiň, no,“ uchechtli se kluci. Chloe viděla, jak je Betty pozoruje. „Jsem se asi spletl, no,“ řekl Mike a vrhl se na Betty. Ta se rozesmála a chtěla se bránit, ale proti Mikeovi to bylo zbytečné.
Mezitím se Chloe obouvala a byla zohnutá k botě, aby si ji zavázala, když v tom jí přistála něčí ruka na zadku. „Panebože, vy jste dneska nějací nadržení!“ Otočila se a tam stál Alex a měl šílený záchvat smíchu. „Nenapravitelní,“ zavrtěla hlavou a rozesmála se taky. V hlavě jí ale projíždělo *Co? Proč? Jak? Mu ruplo v bedně nebo co? Vždyť to jsem já…* „Copak tak zaražená, Chloe? Jsi z toho nějaká vyjukaná,“ ušklíbl se na ni Alex. „Ale prdlajs, vždyť vás znám,“ ohradila se Chloe. „Jsi si tím jistá?“ „No, ani ne…ale odpověď to byla slušná,“ řekla a vyplázla na něj jazyk. „Abych ti ten jazyk neušmikl,“ dodal a taky vyplázl jazyk. „To by ses mohl těšit na odplatu.“ „No tak to bych chtěl vidět…“ Postupně se rozloučili a rozešli do domovů.
Následujícího dne byla jakási besídka a Chloe se potřebovala převléct. Nechtělo se jí jít na záchody, tak řekla Betty, že se převleče u skříněk. Svlékla si tričko a kalhoty, ale najednou uslyšela za sebou písknutí. Ve dveřích stál Alex a šklebil se na ni. „Panebože! Co… co tu děláš?“ Rychle na sebe přiložila tričko a kalhoty. „Víš, já jdu do školy. Ale dělej, jakko bych tu nebyl.“ Mrkl na ni a přišel ke své skříňce. „Hm… stejně si to už viděl, tak co…“ Betty se zachechtala. Alex na ni překvapivě civěl, jak si zase sundala tričko a kalhoty. „Když na mě budeš takhle civět, nemůžu dělat, jakože tu nejsi.“ Euh… jo…,“ vykoktal ze sebe Alex a otočil se ke skříňce. „Neřeš to,“ mrkla na něj. Oblékla si svoje šaty. Alex se na ni podíval. „Sluší ti to.“ usmál se na ni a mířil do třídy. Chloe za ním ještě zavolala poděkování a koukla na Betty. „Betty? No bylo tohle normální? Já teda nevim…““No já myslím, že jo.“ „No jo, ty,“ ušklíbla se na ni. „Teď to neřeš a pojď nahoru Chloe, ať si to užijem.“ „Fajn…“
Vyšly po schodech do třídy. Většina tu ještě nebyla, tak se zatím usadily na židle. „Pojď se projít, věci si tady můžem nechat, jinak tady umřu,“ zamumlala Betty a mířila ke dveřím. „No jo, no jo…“ Zvedla se a vyšla za ní. Procházely kolem paralelky a jako obvykle koukaly, jaký „obsah“ se tam nachází. Byl tam jen Alex a Mike a koukali ze dveří. „Čáu holky,“ zvolal Mike a široce se usmál na Betty. „Čáu kluci,“ řekly holky zároveň, podívaly se na sebe a rozesmály se. „Co tak brzo, kluci?,“ zeptala se Chloe. „Na stejnou otázku bysme se mohli taky zeptat,“ odpověděl jí Mike. „Pojďte za náma.“ Chloe se srdce jakoby třáslo, ať už z nervozity či naděje. Pomalu vkročila do třídy s Betty v patách. „Co tu plánujete?,“ pokračovala Chloe a rozhlížela se po třídě. Všude visely různě velké francouzské vlajky a nápisy. „Jen vyvěšujem věci, co jsme si nenachystali. Stejně nechápu, kdo vymyslel francouzskou besídku. Taková blbost…,“ řekl Alex. „Stejně to vypadá, že ty věci věší jen Mike,“ dodala Betty a rozesmála se. Všichni tři se rozesmáli taky. „Hele, neurážej nás malý, jo?,“ řekla Chloe Betty a vyplázla na Alexe jazyk. „Schválně, kdo je větší!“ „Tak fajn, pojď sem,“ řekla Chloe. Stoupli si zády k sobě. „Hm… de facto stejný,“ řekla Betty. „Sakra! Určitě jsem o pár cenťáků vyšší,“ namítl Alex. „No jo, aby ses nepo…,“ zachechtala se Chloe. „Abych ti něco neudělal.“ „No tak to bych chtěla teda vidět.“ V tom ji Alex začal lechtat.
Mezitím Mike a Betty jen koukali na ty dva. „Pojď se mnou, něco ti ukážu,“ řekl a společně odešly. Chloe se tak smála, že to ani nezaregistrovala. „Nic lepšího neumíš?,“ řekla zakuckaně Chloe. Aex naráz přestal a Chloe se otočila ke dveřím, zda tam někdo není. Nikdo tam nebyl. Chtěla se točit zpátky. „Proč…?“ Když se otočila, Alex stál úplně u ní a díval se jí zblízka do očí. „Umím hodně věcí,“ zašeptal a políbil ji. Chloe stála jako opařená. Zamrkala očima. Jediné, na co se zmohla, bylo „wow“. Alex se na ni usmál. „Co to…já…Alexi…? „Musel jsem to udělat. Mám tě rád, Chloe…“ Dívala se do jeho šedavých očí. „Ale…já…vždyť…“ Musela si sednout. „Nechápu to. Vždyť…jsi nechtěl…“ „Já vím, jen, když jsem t vídával každý den, došlo mi, že tě vlastně mám rád. Jen jsem se to snažil ukrýt.“ „Proč? Věděl jsi, že neodmítnu.“ „Já vím, jen jsem nechtěl, aby to bylo mezi lidma.“ „ Počkej, ty se za mě stydíš?“ Dívala se na něj smutnýma, ustaranýma očima. „Ale ne! To ne!“ Zvedl jí hlavu za bradu. „Jen jsem nechtěl, aby si všichni mysleli, že s tebou jsem nějak z povinnosti… Víš, jak to myslím…“ „Jo… ale…“ „Už žádné ale… jsme spolu přece…“ Znovu ji políbil. Chloe projela explodivá síla. Její první polibky a s ním. Vždy se tak bála a teď je to to nejkrásnější na světě.
Ve dveřích se objevil Mike a Betty a smáli se. „Co vy dvě hrdličky?,“ zašklebil se Mike. „Už chodí ostatní.“ „Fajn, já už s Betty půjdu do třídy a pomůžeme s výzdobou.“ „Jasan, jasan.“ Alex se na ni usmál a ona na něj. Chloe cítila záplavu štěstí. Nemohla uvěřit, co se jí stalo. Stále na rtech cítila ty jeho, jak s ní mluvil… „…Chloe! Chloe! Probuď se! Vnímáš mě vůbec, co ti říkám?“ Chloe se probral. „Co, co?“ „Celou dobu na tebe mluvím a ty mě neposloucháš!“ „Jé, promiň Betty!“ V poho… Tak teď už poslouchej. Mike mě vzal na střechu. Nechápu, jak odtam vzal klíče, ale prostě bylo to super. Dal mi pusu.“ Betty byla rozjařená. Ale Chloe byla víc. „To je super, Betty.“ Usmála se na ni. „A co ty a Alex?,“ mrkla Betty na Chloe, když vcházely do třídy. Stále tu nikdo nebyl. „No, asi jsme teď spolu.“ Chloe se nesmírně usmívala. Takovou ji Betty ještě neviděla. Bylo to, jakoby z ní spadlo veškeré trápení, starosti, strach… „Wow, to ti přeju.“ Ale Chloe už ji zase nevnímala.
Když skončila besídka, jako první vyrazila ven a utíkala ke skříňkám. Paralelka skončila dřív, a tak se Chloe rychle přezula a utíkala se převléct na záchody. „Pojď takhle,“ zavolal na ni Alex. „Rychle se otočila. „Tak jo…,“ usmála se a vyšla ven ze školy. Alex šel hned za ní. Stoupli si na sluníčko a Alex ji znovu políbil. Pro Chloe to bylo jako extáze. V hlavě jí vířilo miliony myšlenek, ale na žádnou se nesoustředila a jen si užívala ten dokonalý pocit s Alexem. „Chvíli tu nejsme a už se tu provádí orgie!,“ řekl Cayle-jeden z nejlepších kamarádů Alexe- a ještě s Ericem a Deanem přišli k nim. Chloe se začervenala. „Hej Alexi, půjdeš s náma dneska na prígl?“ „Sorry hoši, dnešek je pro moji slečnu. Pokud teda chce a má čas.“ Mrkl na Chloe. „Jasně,“ usmála se na Alexe. „Omlouvám se, kluci, ale dneska vám ho zabavuju.“ „V pohodě, užijte si to, hrdličky,“ odvětil Cayle. S klukama mířil od školy. „Počkejte, stejně máme stejnou cestu na zastávku,“ křikl Alex a usmál se na Chloe. A tak, ruku v ruce, spolu odešli pryč…
Autor H.I.L., 17.04.2011
Přečteno 294x
Tipy 2
Poslední tipující: Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí