Holka na zavoláni III.

Holka na zavoláni III.

Anotace: Třetí díl, snad ho pochopíte :-)

Sbírka: Holka na zavolání

Bylo to jasné, to, že nezavolá.
Čekala jsem týden a nic.
.
.
.
Čekala jsem dva týdny a nic.
.
.
.
Čekala jsem tři týdny a nic! Nevydržela jsem to a zvedla sluchátko, že zavolám.
Ne, nemám na to, pomyslela jsem si po chvíli. A stejně, co by to změnilo, když zavolám já, užírala mne ve mě tahle otázka celé tři týdny!
Už před týdnem jsem to měla dostat a pořád nic. Měla jsem strach, bylo mi to jasný. Bylo jasný, co se děje..!
Ten večer se mnou v pokoji seděla moje sestra, jmenuje se Alexandra, alias Saša. Je jen o tři minuty mladší, než já.. Zažíváme celý život společné problémy a tak jsem věděla, že právě jí se mohu svěřit s tím, co se stalo... Vysypala jsem jí celou historii o Martinovi a to, jak ho moc miluju, ale prostě nemůžu a nechci jít pod kudlu, ale tak mladá a děti ? Trhavě mě vzala za ruku a táhla až ke koupeně, tam mi rozkázala, ať se svléknu, tak jsem poslechla. Posadila mne do vany a začala napouštět vodu. Nachvíli odešla a já jsem přemýšlela, co asi má za lubem ? Po chvíli přišla se svařeným vínem. Netušila jsem na co asi je, lila ho do mě v nepřeberném množství. Měla jsem v sobě už skoro tři litry svařáku a voda ve vaně byla divně studená. Cítila jsem se opilá.
Říkám jí "Co když zrovna zavolá?" ..přinesla mi z kuchyně kousek anglické slaniny a chleba, prý, abych se neopila tak rychle. Pochopila jsem oč jí teda jde. Ačkolvi jsem skoro brečela, tak jsem jí za to byla vážně vděčná ...
Autor slečna Eva, 12.06.2011
Přečteno 501x
Tipy 7
Poslední tipující: kuklicka, Lenullinka, Aaadina, Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí