Ve tmě tu čekám na tebe

Ve tmě tu čekám na tebe

Anotace: Obava ze ztráty lásky. Opět povídka kombinovaná s písní. Jakkoliv bych si přála, aby ta skladba byla mé vlastní dílo, není. Patří Savage Garden a jmenuje se "Mine".

I wait in the darkness
Frozen winds surround my face

[Čekám v temnotě
Ledový vítr obestírá mou tvář]

V místnosti je zima. Zima a tma jako v celém domě. Přesto neotočím vypínačem a nezapnu topení. Nepohnu se z místa na svém gauči, kde sedím a zírám na dveře. Už celou věčnost.

In the cover of darkness
I can make believe it's you

[Ve skrytu temnoty
Mohu věřit, že jsi to ty]

Čekám na tebe. Slíbil jsi, že přijdeš. A čas plyne. Sekundy, minuty, hodiny… nepočítám to. Nepřicházíš. Vzduch je řídký, tikot hodin ohlušující, prázdnota v srdci i mysli tak obrovská.
Tiše povzdechnu. Vyzní to jako nářek.

I wonder if you know the pain
To want the one thing you haven't got

[Jestlipak znáš bolest
Když chceš jedinou věc, kterou nemáš]

Přemýšlím. Víš, co mi způsobuješ? Víš, jak se cítím, když pokaždé uvěřím tvým planým slibům? Rozum se mi vysmívá. Láska je mocná čarodějka. A ty jsi příliš velké pokušení.

…It seems I'm not on your mind
and I'm just wasting my time
I'm just a fool to believe…

[Zdá se, že nejsem ve tvé mysli
A jen plýtvám časem]

Miluješ mě jako já tebe? Nebo je to celé pro tebe jenom hra? Vím, že bych neměla, ale copak se ti dá nevěřit, když se slzami v očích slibuješ, že už to nikdy neuděláš?

Won't you leave me in the darkness
Take away the pride,
All the dignity that's burning inside

[Nenechávej mě v temnotě
Odlož pýchu,
Důstojnost, která pálí]

Nezklam mě znovu, já ti věřím. Nezklam mou důvěru a nenechávej mě tu samotnou. Zažila jsem už příliš chladných a prázdných nocí, o další nestojím. Nenechávej mě v temnotě právě teď, když tě potřebuji.

Can't you see I'm standing naked
I'll bear all the crosses and the crucifixes you can provide

[Nevidíš, že stojím nahá
Unesu všechny kříže a křížky, které dokážeš sehnat]

Přijdeš, nalhávám si. Přijdeš a zbavíš mě mého žalu. A už nikdy mě neopustíš. Jak ráda bych tomu věřila. V mém světě, kde panuje zmatek, úzkost a obavy, jsi jediným světlem. Jsi mou vedoucí hvězdou, nadějí, že nezůstanu sama, jistotou, že vždycky vyjde slunce. Ale bez tebe mé slunce nevychází. A to je to, co bych si přála, abys viděl. Možná to i vidíš, jen ti to nepřipadá důležité. Možná nevíš, jakou moc máš ve svých nádherných rukou. Anebo to naopak víš moc dobře, a právě proto se mnou zůstáváš. Třeba se ti ta moc zalíbila. Tuto možnost však připouštět nechci. Je příliš bolestivá.
Čekání je únavné. Čekání je trýznivé. Čas si se mnou pohrává. Mám pocit, jako by se zastavil. Schválně. Všechno je proti mně. Bože, už z toho začínám šílet. S každou další minutou prázdného ticha odumírá jedna částečka mého rozpukaného bolavého srdce. Když mě nezachráníš, do rána zemře celé.

If you could decide

[Jestliže tak rozhodneš]

Blíží se ráno. Nepřišel jsi.
Autor Christel, 21.11.2004
Přečteno 1397x
Tipy 5
Poslední tipující: Kallkaa, *small devil*, Amazonka', Gabi
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (5x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí