Láska a věk jsou nepřátelé

Láska a věk jsou nepřátelé

Anotace: však láska a smrt sou přátelé...

Bylo zase ráno a já zaslechl ten odporný zvuk budíku. znechuceně jsem ho zamáčkl a šel se do koupelny trochu zkulturnit. vyčistil sem si zuby... udělal pořádnej účes... oblíknul sem si něco co mi jakš takš sluší a vyrazil do školy... Říkal jsem si že to bude klasicky nudnej den jako každej... Jen možná s vyjímkou protože sem se měl po škole sejít s kamarádkou(říkejme jí Petra) se kterou se znam uz dlouho a mám jí vážně moc rád. je super holka...Vlastně jí asi miluji... ale je jí 14 let... mě je 18... vypadalo by to děsně blbě.. a navíc všichni kluci z mýho okolí by se mi smáli. No ale vraťme se do příběhu... školu vám snad nemusim popisovat.. byla nuda jako vždy...když bylo konečně 14:30 a otevřeli se brány školy a já vykročil směrem za Petrou už sem měl hnedle lepší náladu,protože sem věděl že se s ní uvidím... byli jsme spolu až do večera.. Procházeli sme se po městě a bylo nám fajn. Celý den jsme si s Péťou povídali o všem možném.Od hudby až po světový mír... obrazně řečeno,ale nejlepší bylo že jsme se shodovali v názorech. večer jsem jí doprovodil před její dům. Byl už koneckonců večer a protože byl listopad už se brzo stmívalo a tk sem Petru doprovodil před dům. Tam mě ale petra začala hladit po ruce a já tušil že se něco stane... Bohužel jsem se nemýlil. Petra mi začala vyznávat lásku... když mi dořekla že mě miluje a nemůže beze mne žít... řekl jsem jen " Promin Peťko, ale je ti 14 let... Mně je 18... víš já chodím jen se staršíma..si na mne moc mladá,ale kdyby si byla starší tk bych se nebránil..." poté jsem ji pustil ruku řekl promiň a pomalým krokem jsem zmizel ve tmě... Nechtěl jsem jí ublížit ale bylo by to fakt blbý.. i když ji taky tajně miluju... šel jsem domů a bylo mi líto že jsem jí zdřejmě ublížil.. tk jsem si dal dvě cigárka a nějak sem to už nebral..myslel jsem že život jde dál...Ráno když jsem se zase při zvuku budíku probudil do "běžného dne" jsem netušil co se stalo... sednul jsem si na postel a zapnul ranní zprávy abych nebyl pozadu co se ve světě událo... ale kdeže ve světě... byl jsem jako omráčený když jsem viděl reportáž o 14-ti leté holce která se zabila kvuli klukovi... Podřezala si žíly...než jí vyhasnul ten krásný pohled v očích napsala krví na stěnu krátký text.. " na věku nezáleží " ... a mě došlo že je to Petra... ta moje Petra... až v tu dobu mi došlo co jsem zaviňil jen proto aby se mi někdo nesmál i přes to že jsem ji taky miloval.... a proto vás prosím... neudělejte stejnou chybu jako já...už to nepůjde vrátit...
Autor Antikrist, 28.09.2011
Přečteno 448x
Tipy 3
Poslední tipující: Trystan ap Tallwch, Krist7nka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí