Vzpomínky...

Vzpomínky...

Anotace: vzpomínka... jedna už dlouhá vzpomínka, která se nikdy nezapomíná... tobě... asi...

Sedím tu a je mi celkem smutno... možná to bude znít tak nějak ohraně, ale je mi doopravdy smutno...
Pohledem probodávám pohled ze zimních prázdnin... zrovna dneska jsme se o tom s mámou bavily, že pojedeme zase tam, co minulý rok... oslavovat Silvestra...
Joj... už je to rok.. hlásá mi něco v hlavě stále dokola. Srdce se mi svírá.... něco zvláštního cítím, něco nepopsatelného... asi úzkost. Tolik myšlenek, jediná pohlednice a vzpomínky... na sníh a na tebe...
Možná to byla moje prozřetelnost, že jsem si schovala nějakou věc, jako vzpomínku na tu dobu, co jsme se poznali, ale nevím, jestli se mi chce vzpomínat... jo, bylo to nádherný, úžasný, ale je to pryč... příliš daleko... příliš...
Jasně, někdy si vzpomenu, třeba když jedu kolem domu, kde jsme měli naši první schůzku, ale není to tak silné, jako před pár měsíci...
Něco uvnitř se najednou sevřelo ještě víc... představila jsem si ty pohledy a ty pocity... něco mě nutilo... něco mě nutilo k tomu, abych to udělala... jemně a pomalu jsem trhala... pomalinku... na malilinkaté kousky... nevnímala jsem, jen trhala...

Nechávat si vzpomínky... hmotné vzpomínky, co je to za blbost???.... vždyť je to jasná sebevražda už tak zraněných citů...

...které vlastně ani za nic nemůžou...
Autor Lizzzie, 28.10.2006
Přečteno 727x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pripomnelo mi to moje motto: Zij a uzivej, protoze cas nevratis, ale zustanou ti jen vzpominky a ty zustanou uz navzdy...

10.11.2007 22:58:00 | N.Ryba

Plně souhlasím .. udělala jsem to samé ... taky po delší době, ale udělala

23.08.2007 01:20:00 | intricate

Jsou raněné city, které bolí neustále...

23.06.2007 21:41:00 | Bíša

Hezky se mi to četlo, je to pěkně popsané, smutňoučké pocity, vzpomínky. Líbí se mi to :)

22.05.2007 17:02:00 | -Jojo-

krasne se to cetlo....ja jen preju, aby od tyhle chvile, co si se snim takhle 'rozloucila' bylo lip a lip..a nevzpominala na neco, co te trapi ...:-)

15.04.2007 19:46:00 | Adrianne Nesser

Jj,vzpomínky,jsou to právě ony,které nás pokaždé znovu a znovu shodí na kolena a nám dalo takovou práci se postavit...jsou to ty tolik známá místa,kde jsme společně chodívali,čas,který jsme společně trávili...věci,co mi připomínají toho,koho jsem moc milovala a pořád miluju...ale doufám,že jednou zmizí,zmizí a já budu opět šťastná....napsala jsi to moc pěkně,vystihlo to všechny moje pocity...

25.01.2007 15:17:00 | Kira.cool

Kéž by se dalo všechno takhle roztrhat. Nebo alespoň zamknout někam do šuplíku. Krásná povídka, nebo spíš povídko-úvaha. To neni důležité...pro mně je hlavní, že to ve mne vyvolává jisté pocity. A toho si vážím. Až budu mít čas, rád zmapuji tvoji další tvorbu.
Moc děkuji za tvoje hodnocení. A nemusíš se omlouvat za to, že mi o svém štěstí píšeš v komentáři. Já sám touhle dobou prožívám něco podobného. Alespoň co se týče myšlenek. Vždy mi totiž vyschnou ústa a já je nedokážu naplnit těmi slovy. A mé ruce se tolik třesou...

11.01.2007 21:07:00 | Košťák David

já vím...uplně mi to připomnělo mojí včerejší situaci...a je mi tak trochu do breku... pryč s hmotnými vzpomínkami!!!

26.11.2006 14:53:00 | loveSKA

Je to dokonalé, nemám k tomu nic, co bych ti mohla vytknout. Naplnila jsi to zvláštními emocemi, tyhle emoce moc dobře znám. Jednou si na to všechno vzpomeneš a zjistíš, že ty pocity vymizely, pak se vrátíš ke svému článku a možná se ti nějaký náznak vzpomínky někde uvnitř opět probudí...ale jen na chvilku...zjistíš, že nic není jako tenkrát a někdy vzpomínání může i ubližovat... Snad jsi pochopila, co jsem ti tímhle chtěla povědět. ;)

13.11.2006 13:35:00 | Anjobi.

Ahojky , chci ti moc poděkovat za tvoje komentáře k mým básním , myslím , že nějaké pocity máme naprosto stejné . Tohle dílko se mi moc líbí , akorát .. já zatím neumím trhat . Takže hodně štěstí pa :)

10.11.2006 22:26:00 | tyxka

To víš vzpomínky tě doprovázejí životem, ať už jsou dobré nebo špatné a jediné jak se jich můžeš zbavit je výpadek paměti:D
papa M.a.r.t.i.n.k.a

06.11.2006 14:45:00 | Choosy girl

Děkuju za pěkné přivítání... A tahle povídka je fakt pěkná, taková plná pocitů a to se mi na ní hodně líbí... Je taková zvláštní a originální!!! Držím palečky v další tvorbě...

03.11.2006 21:25:00 | Choosy girl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí