On je od vedle...1

On je od vedle...1

Anotace: Je o hojce,co se bláznivě zamiluje do nového souseda.

Je poslední den školy,zatvoními budík"Ehm,,. Ja se ztoho stávani fakt jednou zbláznim.V tom mamka vlitne do pokoje"Tak vztavej!,,A kouka na mě. Vždyt jo.,,Odpovim a vylejzam z pelechu.Obléknu se (můj styl je Visual Kei),namajuju se,a jdu do kuchině mamka už mi udělala snídani,"Tak jez,, rosčiluje se "Jo,, odseknu,Pač vůbec nemam hlad. "Zítra se knám budou stěhovat nový sousedi,tak ať tě nevidí takhle,,Poručí mi"Jak?,, vyjeknu " No podivej se na sebe Zuzko,je ti18 pryč a vipadáš jak z japonsky pohádky,,"No to si dělá prdel ne?,, pomyslim si"Mami to jsem prostě já.,,rosčílm se.No ale ty to od lidi neposlouchaš.,,Zasmutní"Mě lidi nezajmaj ´.Ať si mysli co chcou.,,Nazdar,, Vzala jsem si věci a sla do školy.

VE ŠKOLE

Přišla jsem do třídy,sedla si do lavice.Seděla jsem smim kamarádem Stifym(ma taky rád Visual Kei,no vlasně mi ho celá parta berem)."Ahoj,, uamal se"Ahojky,,Tay jsem se pousmala "Tak co?jak to jde?,, zeptal se "No hned poránu jsem měla přednášku.,,chtěla jsem mu říct že se knám budou stěhovat zase nějací duchodci ale zvonilo.Do třídy vešla třídní Učitelka,a rozdal nám Visvědšeni. Asi vás nezajmá co jsem dostala ale já vám to stejně řeknu Dvě 3,tři 2 a jinak samí.Po škole jsem šla hned domů.Sedla jsem si u PC a kokala na filmy,chetovala atd.Ani nevím v kolik jsem šla spát,ale už byla tam takže až po 22:000.

RÁNO

Ráno mě vzbudilo pískání jak couvá asi dodávka nevim.Pak mi dojde že se sem stěhujou ty nový lidi.Vylítnu z posteje jako ještě nikdy předtím,a vlezu do okna.Dlouho jsem viděla jen stěhováky jinak nic.Tak po 15 minutach,meho skoumní příjela červená Audi RS6. Vylezli znej taková stará ženská,s černýma vlasam a byla i tlistá,hened zaní chlap plešatej"No zase duchodci,,řekla sem si prosebe a protočila oči,Pak ale z auto vyšla ještě jedna osoba byl to kluk/holka."Kristíanku vem mi z auta bundu!,, Jo mami,,Jo kluk,a byl animak jako já.Zírala jsem na něho dlouho až jsem si vsimla že na mě kouka a já vypadla(ne z okna,ale do pokoje) .Tom se otevreli dveře"Zuzi novy sousedi knám přídou,nes jim to stěhovaci nanesou do bytu,a tobě jsem pošlu jejich mladýho.,,Koukala jsem naní jak péro z gauče. Po chvily sem se zpamatovala"Jasně mamko,,Mama kejvla na souhla s a zavrela dveře.A vtu chvily jsem začala jančit,Rychle oblíknout,namalovat a natupirovat vlasy.Trvalo mi to dobrou půl hodinu."Hotovo,,stala jsem před zrcadlem,v tu chvily klepaní na dveře."Dále.,,Dveře se otevřeli a tam byl on,ten kluk co jsem ho pred půl hodinou očumavala"Ahoj ja jsem Kiro,,usmival se "Ahoj,Zuzka,promiň že jsem tě očumovala,,taky jsem se smala,a doufala že na mě napozná tu tremu co zněho mám,"To je v poho,je jasny že chceš vědět kdo vedle tebe bude bydlet.,, A mrkl na mě."To nedělej.,,"Co?,,Zeptal se provokatyvně,takžě moji tremu poznal."Tak promiň,,Audělal to zase,mrkl."Hele,, vyjekla sem .Nevěděla jsem co dělat tak jsem se Kira zeptala co má rád za filmy,a on že horory.Tak jsem prolezla PC a našla Kroch a pustila mu ho,no moc smezněj neměly spiš jsme si povidaly. ´.Kdyz film skončil tak šel domů se slovi "Ještě se uvidimne.,,A mrkl.

Celej den jsem pak ležela vpostely a myslela na Kira,"Bože je tak krásnej,blond-černý vlasy,zeleno-modry oči,a kevšemu animak.,,Byla jsem zněho v sedmim nebi,"Musim ho znovu vidět a to ještě dnes,ale jak.To tam mám přijít a říc a rict ahoj Kiro deme na rande.,, v tu chvily mi zvonil mobil,Podivala jsem se kdotoje byl to Strify"Prosim?,,,Ahoj,poď ven sme skoro prřed tvim domem.,,Řechtal se mi utohu do mobilu"Jo už letím,,.Ale nejdřív musim něco udelat.Obula jsem si boty,zavřela za seboudvře,a zazvonila na Kirův zvonek(no zazvonila,ja se oněj opřela).Hend mi otevřela jeho mamka"Je Kiro doma?Zeptala jsem se a trochu se i styděla,"No jasně,hned proněho dojdu.,, Jasně že nikam nešla řvala na něj na celej dům.Kiro přiběhl ke dverim"Ahoj.,,usmivalse.Je tak sladkej"Páni slušíti to.,,A teď jsem mrkla já"Díky,tobě taky.,,"Tak jsem si řekla,já a kamaradi dem ven nechceš jit snama?,,Usmala jsem se" jasně jan si vemu boty a mikynu,:,,
Autor Suzinka, 20.01.2015
Přečteno 1011x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

V přehledu známek jsi nějak zapomněla uvést pětku z češtiny.

21.01.2015 17:50:50 | pedvo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí