Třetí světová válka, objev zkázy

Třetí světová válka, objev zkázy

Anotace: V historii lidstva bylo pár významných objevů které mohly změnit svět… Nebo ho zničit, kdyby padly do nepravých rukou. Tentokrát, jsme však neměli tolik štěstí…

Sbírka: Paralelní

14.2.1985 ten den si každý pamatuje. Ten den kdy vypukla třetí světová válka. Ten den kdy to všechno začalo. Ale příčina, ten důvod proč se svět zhroutil přišel dřív, mnohem dřív. Ještě před první světovou válkou.

 

Psal se tehdy 30. červen 1908 když ponad území Ruska prolétla koule ohně.

Rusko okamžitě vyslalo do oblasti expedici aby přezkoumala oblast výbuchu.  Nikdo se však ve skutečnosti nedověděl co tam expedice objevila a co podrobila výzkumu. O čtyři roky později se tam chystala americká expedice, ale vzhledem k situaci v Rusku a na tajné naléhání Ruské vlády výpravu zrušily. V tunguské oblasti byla v průběhu dalších osmi let potají vystavěna vojenská základna a rozsáhlý komplex výzkumního centra pod povrchem. Celá oblast byla zaminována a pečlivě střežena. Tam hluboko pod povrchem za dohlednu nejlepších vědců probíhal výzkum onoho stříbřitého třiptícího se kovu jenž nesl název Energit.

 

První oficiální vědeckou expedici do Tunguské oblasti uspořádal teprve roku 1921 ruský mineralog Leonid Kulik. Tato výprava se však nedostala přímo do oblasti exploze protože byla Ruskou armádou zastavena. O patnáct let později se mněla konat mezinárodní výprava, která mněla konečně objasnit nezodpovězené otázky kolem dopadu. Avšak také se nedosáhla cíle. Ruská armáda měsíc před příchodem expedice vyhlásila oblast za vojenskej prostor. Oficiálně tam mněl probíhat výcvik speciálních jednotek. Ale nikdo netušil co se tam doopravdy dělo, na čem se tam vlastně pracovalo. Ani jen vojáci v základně na povrchu netušili co mají pod nohami, jaké tajemství tak pečlivě střeží. Po zrušení výpravy se jako houby po radioaktivním dešti začaly množit konspirační teorie. O přistání UFO, vládních experimentech nebo o Teslovom nezdařeném experimentu. Tesla tam však nikdy nebyl, již na počátku odmítl účast na výzkumu. Protože v hloubi své duše věděl že Energit jednou zničí svět. Jeho varování však armáda brala na lehkou váhu. Kdyby jenom věděli jakou mněl pravdu. O tři roky později se ohledně komplexu Plamya, jak se základna jmenovala, mněly sejít prezident USA s Ruským premiérem ale kvůli začátku války setkání odložily.

 

Pět let po 2.světový válce přišly Rusové s nečekaným objevem a odhalením pravdy o tunguské explozi. V kráteru se našel kov na zemi se nevyskytující, vykazující obrovskou energii.  Naši vědci roky usilovně pracovali jak energii z kovu stabilizovat tak aby se dala použit v praxi. Podařilo se nám také přijít na způsob výroby tohohle úžasného materiálu jenž nese název Energit. Jeden jediný gram Energitu nahradí 80GW jadernou elektrárnu. Přístroj velikosti osobního auta dodá elektřinu pro celé město na desítky let. Není nebezpečný ani toxický, nevzniká při něm nebezpečný odpad. Když se reakce v Energitu jednou rozběhne běží stabilně a samovolně až do vyčerpání zdroje Energitu. Není možné vytvořit řetězovou reakci a ani žádným jiným způsobem přimět Energit k explozi, což zamezuje jeho použití ve zbraních. Tenhle objev změní svět.

 

Správa během pár dnů obletěla svět, který se však změnil k nepoznání. Do Ruska se hrnuli stovky vědců z celého světa.

Dne 26. září 1950 se konala v Rusku prezentace tohohle úžasného objevu. Každá krajina na světě tam měla  svého zástupce. Rusové prezentovali různé grafy a výpočty o Energitu, kladly důraz na jednoduchou výrobu a stabilitu na jeho využití v prospěch světa. Tajemství jeho výroby si však nechali pro sebe. Šlo jim hlavně o vlastní prospěch, i když zpočátku poskytli Energit zdarma. Jenže to se mnělo již brzy změnit.

Autor heker-1, 09.04.2014
Přečteno 778x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí