Sexbot

Sexbot

Anotace: Krátká povídka zamýšlející se nad některými možnými důsledky existence sexuálních robotů.

„Nechci, bolí mě hlava“ řekla Vendy už poněkolikáté. Sledovala na obrazovce nejnovější díl seriálu „Olezlej a Chlípná“ a na sex neměla náladu ani trochu.

Fridolín zanechal marných pokusů přimět svou přítelkyni k sexu. Ale ještě že máme ty moderní technologie, že. Dříve by mohl tak akorát sedět nahý u počítače, ale dnes!

„Co hodláš dělat?“ otočila se Vendy na Fridolína.

„To co ty mi dát nechceš!“ odvětil jí. Chopil se telefonu a spustil aplikaci Sexbot. Ano, dříve byli nadržení lidé odkázáni pouze na masturbaci a sledování pornofilmů. Ale jakýsi obzvlášť frustrovaný japonský konstruktér vytvořil zlom v autoerotice – sexbota. Sexuálního robota. V neaktivovaném stavu připomínal sexbot figurínu bez obličeje. K nápravě tohoto stavu sloužila právě ona mobilní aplikace. Zde si člověk vybral, na co má chuť a tělo sexbota, vytvořené z paměťové pěny, se příslušně transformovalo.

Této činnosti se právě věnoval Fridolín. Sexbot ležel v krabici. Někteří lidé ho mají vyndaného, ale Fridolína odpuzovalo, jak se tvar sexbotova těla mění, když Fridolín dává průchod svým fantasiím. V aplikaci poklepal na ikonku „žena“. Pak vybral tvar těla. Prohlédl si Vendy, jak jí vyhřezávají špeky nad gumou tepláků a stiskl „štíhlý“. Zvolil velikost a tvar ňader – drobná a pevná, tvar pohlaví a pozadí. Barva vlasů, hmm, „zrzavá“. Oči modré, obličej čtvercový, oči mírně šikmé. Nesmí zapomenout na pihy. Osobnost. Fridolín zaváhal a tahem prostu rozmotal nabídku aplikace. „Nadržená, frigidní, znásilnění“. Klepl na nadržená. Hlas dívčí. Už zbývalo jen stisknout červené tlačítko START.

Sexbot vstal z krabice a před Fridolínem i Vendy stála…

„Děláš si srandu“ vyjela Vendy. „To se mi snad zdá? To už fakt přeháníš. Ty chceš, přede mnou, šukat s tou tvojí kolegyní z práce? Prej to je jenom taková masturbace. Prd. Tohle už je nevěra milánku!“

„Je to jenom robot…“ hájil se Fridolín. „To je jako bych si vyhonil u porna“.

„Robot ve tvaru Andrey. Ta by tě kopla do koulí, kdyby sis k ní něco dovolil, tak jí chceš mít aspoň takhle“ křičela Vendy.

„Tak co Tygře287? Kterou mojí štěrbinou chceš začít?“ řekl sexbot lascivně a začal kroutit tělem. Tygr287 byla přezdívka, pod kterou byl Fridolín registrovaný v aplikaci.

„Jestli to uděláš, tak tady končím“ řekla Vendy. „Tohle je už fakt moc…“.

„Nevyhrožuj, jo. Je to jenom robot, to nic neznamená.“ odpověděl jí Fridolín a svlékl se. Vyvalilo se bílé převislé břicho pokryté chlupy a pod ním malé, svraštělé pohlaví.

„Nejdřív mi ho vykuř!“ poručil sexbotovi.

„Reklamní sdělení: Po pravidelném používání přípravku Incrementum zvětšení penisu o sedm centimetrů za týden!“ řekl sexbot a přišel k Fridolínovi.

„Jdi do prdele, úchyle!“ křikla Vendy a odešla z ložnice.

„Rajcuje mě, jak ho máš křivýho. Úplný Luk Skywalker, to mě bere Tygře287“ řekl robot.

Po aktu se Fridolín neopomněl vyfotit a snímek sdílet na facebooku.

Andrea se nudila. Nudil jí facebook, ale stejně nejraději trávila večery prohlížením zdi. Občas tam bylo něco zajímavého, občas něco, jako třeba fotografie z dovolené, co v ní probudilo závist, ale většinou jenom nuda a balast. Ale poslední fotka Fridolína jí rozpálila vzteky do běla.

„Ten úchyl nechutnej! Fuuuj“ běsnila, když si představila, k čemu došlo. Při představě, že by k tomu došlo doopravdy, se jí obrátil žaludek.

„Blééé. To nechutný, nechutný zvíře!“ ulevovala si.

Pak propadla zoufalství a bezmoci. Co se s tím dá dělat? Nic. Nijak nemůže zabránit tomu, aby kdejaký úchyl, kterého potká, doma neznásilňoval její podobu. Dříve se tomu snad dalo bránit… Stačilo nedávat žádné fotky na internet nebo jen takové, nad kterými nikdo nemohl dostat chuť začít masturbovat, ale dnes? Kdykoli a kdokoli si muže sestavit robota s její podobou a dělat s ním věci, které by normálně hlásila policii. A policie? Ta to řešit nehodlá. Nic se vám neděje, zněla vždy odpověď v takových případech, v dobých, kdy se sexboti začínali rozšiřovat, mediálně sledovaných. Soudy byly toho samého názoru – i znásilnění podoby není ani trestným činem, ani ničím, co by ohrozilo vaše soukromá práva…  

Andrea jen zoufale civěla z okna. Kam jsme se to dostali…

Autor Cygnus Ebrius, 09.10.2017
Přečteno 1054x
Tipy 2
Poslední tipující: sarka, Jezero
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"Fridolína odpuzovalo, jak se tvar sexbotova těla mění, když Fridolín dává průchod svým fantasiím." Trochu zafidolínováno... víc by se mi líbilo, kdyby ho odpuzovalo, jak se tvar těla mění, když dává fantazii průchod Vendy.:D
Jinak se mi líbí, žes ve své fantazii skutečně myslel i na ženy a že tenhle sexbot není sexista! Za to tip... a za Luka Skywalkra, bych ti snad hodil i dva, kdyby to šlo!:D Jen konec je otravný, zbytečně moralistický proti odlehčenému zbytku.
Celkově to není špatný, ale dalo by se to i líp. Opakují se ti slova i celé fráze a určitě by to mohlo být i delší a vtipnější.

11.10.2017 10:02:06 | Jezero

Moc díky za zpětnou vazbu. Jsem teprve začínající (jak je vidno), takže jsem moc rád za to, když mě někdo upozorní, co dělám špatně.

11.10.2017 11:08:05 | Cygnus Ebrius

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí