SMRTONOSNÁ PROPAST

SMRTONOSNÁ PROPAST

Anotace: Ona je to vlastně spíše (poněkud netradiční a černěhumorná) pohádka, čím jiným je však celá tzv. vědecká fantastika?

Bylo nebylo, za devatero pulsary a sedmero kvasary našli v sobě zalíbení Červený obr v nejlepším věku a mladá Kometa. Vzali se a protože Kometa měla ráda společnost, odcestovali spolu do největší galaxie vesmíru, pro niž se vžilo pojmenování Megalaxie. Červený obr se tam dal k policii a to se mu stalo osudným. Při jedné noční razii v drogovém doupěti byl postřelen a než přijela záchranka, vytekl mu veškerý vodík. Obrova žena Kometa, drcena žalem, se rozhodla pohřbít svého chotě na venkově, odkud oba pocházeli. Musela mu ovšem vykopat černou díru bezprecedentních rozměrů, takový byl Červený obr pořízek. Jakmilo bylo dílo hotovo, vcucla černá veledíra do sebe nejen mrtvého Obra, nýbrž také Kometu, kněze, rodinného přítele Bílého trpaslíka a všechny smuteční hosty. Ani to ji však nezasytilo a její gravitační pole postupně přitáhlo celý vesmír včetně Megalaxie a sluplo ho jako meteoroid.
A příště si, milé děti, povíme, proč je náš Měsíc jedináček a jak Jupiter uživí sedmdesát devět fakanů.
Autor Neklan, 22.11.2019
Přečteno 457x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí