Příběh jedné lednové noci

Příběh jedné lednové noci

Anotace: Byla to úžasná noc...

Klika cvakla a zároveň se ozval charakteristický zvuk, který vydávaly otvírající se posuvné dveře. Zdvihla hlavu a jejich pohledy se setkaly.
První, čeho si na něm všimla, byly jeho oči a pak ústa. Ta ústa, po nichž toužila každičký den, se teď na ni široce usmívala.
Stál tam a ona nemohla uvěřit tomu, že jej má konečně u sebe. Přesto ji jeho vzhled zmátl. Měl na sobě uniformu. Ne, že by netoužila vidět, jak mu sluší, věděla, že k jeho povolání patří, nicméně měla dojem, že jej ta uniforma dělá starším.
Po vyřízení nezbytných formalit mu předali klíč od pokoje. Přistoupila k němu, zlehka jej objala na přivítanou a společně se vydali k výtahu. Kabina se rozjela a ona se ocitla v jeho hřejivém náručí. Ačkoli o tomto okamžiku již mnohokrát snila, realita byla neskutečně krásnější. Po prvním polibku se mu stulila v náručí a vychutnávala si tu blízkost vnímajíc tlukot jeho srdce a jeho vůni. Výtah zastavil a oni vyšli na chodbu.
Jen co za nimi zapadly dveře, opět ji objal a políbil. Váhavě, jakoby ani nevěřila svému štěstí, mu polibky vracela.
Po večeři seděli v hale, pili kávu a vyprávěli si. To pro ni bylo již důvěrně známé. Takto spolu již strávili nejednu noc, dlouhými rozhovory na chatu a telefonáty. Zatoužila po jeho objetí. Zvedli se proto a opět vyjeli výtahem nahoru.
Během polibků ji začal zbavovat oblečení až před ním stála úplně nahá. I přes slabé osvětlení místnosti četla obdiv v jeho očích. Vzal ji do náručí a odnesl ji k posteli, do níž ji pak něžně uložil. Když ucítila jeho rty na svém těle, zaplavila ji smršť pocitů. Líbal snad každičký kousek jejího těla, jeho ruce dokázaly najít každičké citlivé místečko a zažehnout v ní oheň, který mohl být uhašen pouze jediným způsobem… Toužila po něm. Chtěla ho, chtěla, aby i on po ní toužil tak, jak ona po něm. Vášnivě mu oplácela polibky, rukama i jazykem zkoumala jeho tělo… Zhoupl se nad ni a v jeho očích četla stejnou touhu, ale i otázku zda smí… Nepatrně se pod ním zavrtěla a otevřela se mu. Pronikl do ní a jejich těla se začala pohybovat v tom nádherném rytmu, který je měl dovést až do bran ráje. Přesto tuto nádhernou pouť prodlužovali tu naprostým klidem, kdy leželi spojeni pouze polibky, tu změnou polohy. Když ji posadil na sebe, hrdě jako královna nastavila svá ňadra jeho rukám, zatímco kroužila pánví na jeho nádherně vztyčeném mužství.
Když už se blížila vrcholu, přetočil se s ní, takže se zas ocitla pod ním. Tato změna však již nemohla nic změnit na blížícím se orgasmu, který ji zcela ovládl. Tiše sténajíc, otevřela oči dokořán, sledujíc příchod jeho vyvrcholení. S úžasem si uvědomila, že toto byl její první orgasmus prožitý v náruči muže. Její mysl na toto zjištění zareagovala překvapivě pláčem.
Zmateně sledoval její obličej, oči zalité slzami, avšak ústa něžně se usmívající. Vzal ji proto do náručí a mezi polibky, kterými slíbával slzičky z jejích tváří, jí šeptal „miluji Tě, lásko“.
Stulila se do klubíčka, vychutnávajíc bezpečí jeho hřejivé náruče, a poslední její myšlenka, než se ponořila do říše snů byla, že její postel v hotelovém pokoji dnes zůstane prázdná…
Autor Lmystic, 28.09.2007
Přečteno 2064x
Tipy 10
Poslední tipující: mexx, Ori Eremos, Romana Šamanka Ladyloba, vodnař, Kávový Poutník, Aliwien
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Krásné. Jemné, něžné, napsané s citem a vkusem. Jen tak dál

03.06.2008 17:12:00 | Ori Eremos

krásný příběh a mnoho takových líbám za něj chodidla Karel

26.12.2007 12:12:00 | vodnař

pro Aliwien: děkuji za komentář. Tvé povídky jsem měla čest, jako editorka, číst i zařazovat. Zvláště soudničky se mi moc líbily. Novější díla jsi zařazovala již sama, ale jejich přečtení si nenechám ujít.

21.10.2007 11:09:00 | Lmystic

Moc dobře zpracovaná povídka, psaná srdcem. Budu se těšit na další a nelze jinak, než souhlasit s názorem gepera a ostatních. Pokud Tě lákají příběhy ze života, zkus si přečíst nějaký můj, potěší mě to. Přeji hodně inspirace do další práce.

19.10.2007 10:01:00 | Aliwien

Co rict , snad jen to, ze povidka byla moc krasna... skjoda ze je konec ,tak pis a uz se tesim na dalsi..

10.10.2007 23:56:00 | carodejka

Moc se mi tvá povídka líbila. Doufám, že brzy budou další. :D

01.10.2007 12:37:00 | Mary May

pro geper: Odhalil jsi mě.....z větší části je to opravdu na základě pravdivého zážitku. A uznání od Tebe si opravdu cením, neboť všechny Tvé povídky jsem četla se zatajeným dechem a bylo mi ctí je i editovat. Proto ještě jednou díky.

29.09.2007 20:28:00 | Lmystic

S citem a něhou vyprávěný příběh, jakoby ani nebyl reprodukovanou vzpomínkou, ale zrovna z reálu zrozené krásno...
I když je prvním příběhem, doufám že nebude rozhodně posledním...díky, moc se mi to líblo.

29.09.2007 17:13:00 | geper

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí