Rozpustné plavky

Rozpustné plavky

Anotace: Můj kamarád si moc přál, abych mu napsala erotickou povídku. Zadal si téma: "Chci abys se se mnou šla při měsíčku vykoupat do řeky - nahá. Vím, že bys to nikdy neudělala (zná mě, jak jsem stydlivá)a tak vymyslím ďábelský plán. Koupím Ti rozpustné plavky!

Můj přítel Mirek se marně snažil vylákat mě koupat se na naho. Brrr! To pro mě byla a stále je představa, jako že stojím s oprátkou na krku pod šibenicí.
Já? Taková stydlivka? To naprosto nepřichází v úvahu! Vždyť dobře ví, že i při milování, jsem zalezlá pod dekou, aby mě neviděl!
"Koupání na naho při měsíčku miláčku, nepřichází v úvahu!!!" odsekla jsem kategoricky a šla trucovat k TV.
Pár dní dal pokoj, aby mě usmířil, ale potom zase začal se smutným úsměvem loudit.
Ani moje trucování nepomáhalo proti jeho posedlosti.
Už se mi o tom koupání začalo i zdát.
Pak najednou, jako když utne. Týdny tichoučko, klídek a od milunky jen samé úsměvy.
Jednou takhle přišel z práce domů a s tajemným úsměvem mi podává balíček:
"Něco jsem Ti moje lásko koupil."
Otevřu balíček a v něm nádherné plavky! Co vám mám povídat, krásnější jsem v životě neviděla.
"Jé ty jsou nádherné" zajásala jsem.
"Copak asi za ně miláčku budeš chtít" špitla jsem laškovně.
"Lásko moje, mám jedno přání" odpověděl s takovým zvláštním, milým úsměvem.
"Sem s tím", pobídla jsem ho zvědavě, ale i trochu se strachem.
"Tutově s nimi zamýšlí nějakou prasárničku" prolétlo mi hlavou.
Byl totiž děsný sexista a za každým jeho úsměvem se pro mě většinou skrývalo "nebezpečí orgií".
"Chtěl bych, aby ses konečně se mnou šla vykoupat při měsíčku. Protože vím, že bez plavek bys nešla, tak tu "Evu" vzdávám" odpověděl něžně.
S obrovskou úlevou jsem po něm skočila a vlepila mu pořádnou pusu.
Zaplať Matko Země, že alespoň jednou na nemravnosti nemyslí, pomyslela jsem si šťastně.
Den "D" přišel.
Míra byl celý den veselý, samá pozornost, sršel vtipem a vesele si pozpěvoval. Bylo to nezvyklé, ale asi to bylo tím, že se těšil na tu koupačku.
Byl vlahý večer, nádherný úplněk a my se vypravili k řece.
Míra se svlékl do naha a zvědavě po mě pokukoval.
Nevím proč. Vždyť věděl, že budu v těch nových plavkách.
Inu co, bezelstně jsem se svlékla do toho nádherného skvostu a pomalu vstoupila do vody.
Krásně jsme si zaplavali a mě to tak bavilo, že bych tam byla klidně dvě hodiny.
Míra však po půl hodině naléhal, ať už jdeme. Že je mu zima a vůbec, pořád měl nějaký problém.
No co, tak jsem vylezla ven a v tom slyším teskné, hlasité zaúpění.
Otočím se na Míru a on tam stojí, oči vytřeštěné a úpí. Co úpěl, vyl jako šakal!
Lekla jsem se, že si rozřízl nohu o sklo nebo něco podobného a tak letím vyděšená k němu.
"Co je Mirečku, stalo se Ti něco?" ptám se starostlivě.
V tom mi zrak padl na moje tělo.
"Ježíši!" zavyla jsem nešťastně tentokrát já.
"Kde jsou moje nové plavky?!"
Byly pryč! Úplně pryč!!!!
Na sobě jsem měla jen svůj bílý korzet, bez kterého nedám ani ránu.
Jsem totiž hodně zimomřivá a tak jej nosím stále.
Autor vandule, 14.04.2012
Přečteno 5502x
Tipy 12
Poslední tipující: Kaitlynn, Gita Grandová, Jack Salmon, Káťule, střelkyně1, Aťan
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc pěkně se to čte, konec jsem vůbec nečekala a pěkně jsem se u něj zasmála. :-)

26.06.2013 18:20:13 | Gita Grandová

Děkuji Gito. To víš, na erotomany se musí takhle :D Měsíc se mnou nemluvil :D

08.07.2013 15:31:00 | vandule

Škoda, že si pointu prozradila v úvodu, a v závěru se proto nedostavil moment překvapení :(

24.07.2012 10:19:35 | Raphael

Jinak samozřejmě jsem úplně zapoměla k povídce...Supr počtení a zaplaťpánbu za legraci,té není nikdy dost!:)))ST

15.04.2012 22:40:41 | střelkyně1

Vanduško prosímtě,dej vědět,kde ty plavky sehnal...a já zrovinka takovéto potřebuju,víš?:-))

15.04.2012 22:39:05 | střelkyně1

Ahojky Střelkyně - díky za komemntíky a po létech Tě zdravím :)) Kočičko ten můj kamarád byl na mě tak nasratý, že jsem jeho toužebné přání po erotičnu na konci zesměšnila, že mi to určitě neprozradí. Je mi líto kočino, ale rozpustné plavky nebudou. Ale poradím Ti - namaž se medem a posypej peřím, výsledek bude podobný :)))

15.04.2012 23:22:10 | vandule

Až se oteplí, přijeďte se koupat k nám do Opatovic nad Labem:

http://asicr.blog.cz/0808/zvu-vas-na-nudistickou-plaz-do-opatovic-n-l

Nahota nás cudně halí,
chválím vůkol léto plodné.
Vyskytl se problém malý,
nuda pláž - kam dát si drobné?

14.04.2012 23:22:06 | Aťan

Ty humoristo? Což jsi nečetl v té povídce, jak jsem stydlivá? Leda v korzetu Aťánku, ju? :)))

14.04.2012 23:28:01 | vandule

V korzetu tam budeš dost nááápadná. :-)) Tam např. stojíme nazí ve frontě na občerstvení, je to útok na nervy zachovat klid a rozvahu, když stojím za pohlednou paní, ...uhlídat si krevní oběh, aby šel jinam...

14.04.2012 23:33:32 | Aťan

:)))) To mi povídej :))) Vy máte erotickou placku přes celý mozek :)))) Nemůžeš za to, věř mi. Četla jsem to v knize. Ty můj chudáčku :))))) ♥♥♥ No a kdybych před Tebou stála já, stará, otylá bába a ještě v korzetu, věř mi, že by to s Tebou nehnulo :) Tak není vše "zlé" k něčemu dobré? Tak co, můžu přijít v korzetu? :)))

14.04.2012 23:41:11 | vandule

přijď v korzetu, pokecáme o Literu :-)

15.04.2012 10:31:23 | Aťan

:)))) OK dohodnuto. V kolik pro mě přijedeš? :)))

15.04.2012 16:48:40 | vandule

V 9.45 hod. :)

15.04.2012 16:57:17 | Aťan

No je už trochu později, kde si?!!!!! :)))

15.04.2012 17:03:48 | vandule

V Opatovicích nad Labem, stojím ve frontě na křupky :)

15.04.2012 17:05:21 | Aťan

Křupky nejim, ani mi je nemusíš kupovat :)))

15.04.2012 18:06:26 | vandule

:-)

15.04.2012 18:12:20 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí