Ve vlaku

Ve vlaku

Anotace: O jedné cestě unaveného člověka vlakem

Dorazil jsem na nástupiště skoro 15 minut před odjezdem vlaku a abych zahnal únavu z práce, procházel jsem se po peróně a koukal dokola
co se tu děje nového a hlavně pozoroval lidi a ženské. Uběhlo zhruba 5 minut když z podchodu vystoupala po schodech holka, na kterou jsem
kouknul a nasucho zapolykal.

Nebyla úplně super štíhlá, ale měla světlé vlasy do půl zad, bílou pleť na sobě modré upnuté kalhoty a upnuté triko bez výstřihu, které je pro
lidi s fantazií horší než nějaké vykrojené. Pod ním totiž byla docela velká prsa. Ne zase obří taková aby měl člověk plné ruce když je drží
zezadu v dolní části, určitě minimálně velikost 3. Ovšem ne nacpaná a zvednutá podprsenkou, ale jen dobře padnoucí prádlo kdy jedete rukama od krku dolů a nejednou se to všechno zaobluje, přejedete bradavky a prudká zatáčka pod psa, víte co myslím. Taková ta prsa která se perfektně masírují a hnětou, pěkně pomalu krouživým pohybem, odshora dolů, lehce podráždit bradavky konečky prstů a zase masáž, tentokráte jen konečky prstů celá prsa, ovšem neškrábat!! jen hladit a u toho líbat krk, to co mají holky rády.

Prošla okolo a ta nádhera se pohupovala radost pohledět. Zadeček stál taky za to. pěkně kulaťoučký, trochu větší, ale tak akorát aby se pěkně hnětl a mačkal, když by si ji člověk dával pěkně zezadu. Stoupla si tak 10 metrů ode mne a koukala dokola. Já koukal na ni a fantazie pracovala naplno. jaké má asi bradavky? světlé, nebo tmavé? Je vyholená do hladka, nebo má nějakou pěknou úpravu? Je hlasitá nebo jen tak sténá?
Hodně otázek a hodně myšlenek, a já zjistil že ona kouká na mě. Trochu sem se zarazil, sklopil oči a koukal do země, ona se usmála a v tom přijel vlak. Našel jsem si prázdné kupé, usadil se, vlak se rozjel a já byl konečně na cestě domů. V tom se otevřeli dveře a v nich stála ona! A jestli prý mám volno v kupé. Říkám že ano, tak vstoupila dovnitř, otočila se zády zatáhla závěs a zamkla. Trochu jsem nechápal co se děje, ale v tom se otočila přetáhla si triko přes hlavu a já měl před očima její prsa v luxusní podprsence, chtěl jsem si sáhnout, ona mi ale vzala ruce a položila si je na zadek. Tak jsem jí mačkal zadeček a ona se jen smála. Po chvilce se sklonila a začala mne hladit mezi nohama, rozepínat mi pomalu zip u kalhot. Můžu vám říct, že už jsem dlouho neměl takhle sucho v puse.
Vyndala mi ho ven a zatímco jsem z 10 cm koukal na ty luxusní prsa, pomalu mi ho honila. Pak si klekla, a já znovu učinil pokus sáhnout si. Opět mi
chytla ruce položila si je na ramena a vychutnávala si ten pocit mého mučení. Chytila ho znovu do ruky, lehce se s ním poplácala po prsou a zřejmě usoudila že je připraven, protože ho špičkou jazyka pomalu olízla od kořene až po konec žaludu, pak se lehce odtáhla, sáhla si za záda a rozepla si podprsenku před mýma očima se ukázali naprosto luxusní..


"PANE!! PANE! Vstávejte! Olomouc! konečná!!
Autor moby_dick, 06.10.2012
Přečteno 1836x
Tipy 3
Poslední tipující: tato22, Kett
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jáj..bože ten konec je masakr :-DDDD Olomouc to jistila co? Dobrý:-)

06.10.2012 11:07:32 | xoxoxo

No vidíš,mě by ani nenapadlo,co si asi tak lidi (muži) myslí když někde stojím já...ale přiznám se,že když vidím já fešáka,tak...ta představa...ouvej :-)))


PS:Hezky napsaný...

06.10.2012 10:41:20 | Kett

Já radši škrábání.

06.10.2012 10:34:40 | Lilien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí