Na spaní

Na spaní

Anotace: Věnováno všem dámám, které sedí v pátek večer samotné doma. Je to taková krátká erotická povídka na dobrou noc :)

Na spaní

 

Je páteční večer a ty sedíš sama schoulená v křesle.

 

                Na stolku vedle tebe leží prázdná sklenice vína a u ní stejně tak do poslední kapky vypitá láhev.

 

                Venku za oknem zahouká vlak ale sotva ho registruješ. Pomalu zavíráš oči a sníš.

 

                Jaké by to tak bylo, kdybys zaslechla ty lehké kroky, kterými se vždycky přibližuje, aby tě překvapil. Zaklepe na levé rameno a když se tam otočíš stojí na druhé straně s úsměvem školáka, kterému se podařilo nachytat tě.

 

                Chceš mu něco říct, ale nedá ti prostor. Položí ti bříško prstu na rty a zašeptá: „pssst, Slečno.“

 

                Pohladíš ho po tváři, zatímco jeho rty se přibližují k těm tvým. Když se dotknou, je to jako by mezi vámi přeskočil proud. Přitáhne se ti prudce k sobě a ty jej obejmeš nohama. Tiskneš ho možná víc než bys měla, ale chceš, aby si tě vzal. Vášnivé polibky rezonují do ticha místnosti.

                Když zajede jeho dlaň pod košilku, cítíš, jak ti po páteři přeběhne to příjemné zamrazení.

 

                Pomaličku si s tebou stoupá, zatímco ty máš nohy pevně obtočeny kolem jeho pasu. V tom bláznivém propletenci chviličku tancujete po pokoji. Oba dva si to užíváte.

 

                Kývneš na něj, ať tě postaví na zem. Udělá to. Tričko z něj skoro serveš. Vzápětí toho zalituješ, to když on samé udělá s tvou košilí. Urvaný knoflíček trefí skleničku od vína. Ta jenom ublíženě zazvoní.

 

                Svršky se válí po zemi, ale jste oba schopní to protentokrát překonat. Vezme tě za ruku. Že byste se přesunuli do vedlejšího pokoje? Z omylu tě vyvede v okamžik, kdy tě přitiskne zdi. V zádech tě zastudí ledový povrch stěny. Tvoje pohyby jsou dost omezené a tak se necháváš unášet tím slastným pocitem, kdy jeho rty putují po krku dolů k ňadrům, doposud schovaným pod rudou podprsenkou.

 

                Vzrušením mu zatneš nehty do zad.

 

                Lehce zaskučí.

 

                „Zlobíš,“ řekne na půl úst. V odpověď se usměješ.

 

                „Smích? Přejde,“ pokračuje a zbaví tě kalhot. V očích ti hrají pobavené jiskřičky. Jen do té doby než tě otočí a plácne tě po zadečku. Na sucho polkneš.

 

                „Ještě…,“ vyloudíš ze sebe.

 

                Přidá ještě jednu ránu na druhou půlku. Slastí se prohneš v zádech.

 

                Nechceš už čekat. Převezmeš iniciativu. Shodíš ho do toho křesla, v kterém jsi ještě před pár minutami seděla. Bleskneš pohledem po jeho riflích a než si odložíš spodní prádlo, sedí před tebou nahý jako prst.

 

                Venku za oknem zahouká vlak a ty se za ním podíváš.

 

                Sen najednou skončí. Je stále pátek a ty sedíš sama u vypité láhve vína.

 

                Bereš do ruky mobilní telefon a listuješ v seznamu.

 

Ještě není čas jít spát.

               

Autor David Janovský, 10.02.2013
Přečteno 3403x
Tipy 13
Poslední tipující: myší královna, Lina, Lonely.girl, Lady Elleana, Loveless, JohnyS, Olor, jyrkaa, anděl s modrými křídly
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Pěkná povídka, velice mne pobavila, moc se mi líbilo zakončení, dostal jste mne :-)

26.12.2013 00:11:05 | Evell

Dost jsem se v tom našla, je to psané velmi hezky, vtahuje mě to do situace :)

17.08.2013 14:05:33 | Lonely.girl

Většinou jsem opravdu hodně kritická k povídkám podobného žánru. Tvé pojetí se mi ale velice líbilo. Lehce melancholické, přesně vystihující atmosféru večera, kdy se většina lidí skvěle baví, ale daný člověk je sám.
Děkuji za přečtení :)
Jíťa

26.02.2013 11:55:38 | Olor

Máš na mysli mě? :)

27.02.2013 09:54:12 | DracoMalfoy

Spíš ještě jiné, ale trochu samozřejmě i tebe. Tys tam aspoň nějakou tu atmosféru měl stejně jako autor tohoto dílka. Jen si ji člověk přes nespočet zbytečných chyb nemohl pořádně užít :D + je ale fakt, že i když jsi psal o něčem, co je mi blízké, a tudíž co se mi tematikou líbilo, způsob vyjádření mi tolik nesedl. Styl, co použil tady David, mi vyhovoval daleko víc, a i proto jsem si to tak vychutnala a chválila jsem výsledek. Ale to je otázka názoru, a to bych ti určitě nevytýkala. Nicméně myslím, že to není třeba víc rozebírat. Psala jsem ti to, když jsi tu ty texty ještě měl.

27.02.2013 10:51:59 | Olor

Jo pak se do toho začli srát kreténi a psát nevhodný komentáře, tak jsem je musel smazat z důvodu nemožnosti mazání komentů.

27.02.2013 11:04:36 | DracoMalfoy

Říká se tomu zákon akce a reakce :D
Když píšeš poněkud provokativním a hodně otevřeným způsobem, nemůžeš se divit, že se do toho někdo opře. A pokud je v tom ještě navíc něco osobního, tak ty emoce to vyženou ještě o řád výš.
Podle mě je dobře, že komentáře mazat nejdou. Jde o hodnocení díla. Kdyby to šlo, za chvíli by každý mazal to špatné a nechával tam jen to, co se mu líbí. Vždycky musíš umět přijmout následky, a to i když se to týkalo víc, než hodnocení povídky, vyřizování právě osobních záležitostí.

27.02.2013 12:49:24 | Olor

Mnohokrat děkuju. Komentář mi velmi zvedl náladu

26.02.2013 12:20:50 | David Janovský

Jsem ráda, že jsem aspoň jednou někoho potěšila :) Poslední člověk, kterému jsem dělala beta-reading jeho povídky se mi už raději ani neozval. Docela to zamrzí. Vím, že jsem občas docela krutá, ale zároveň vytýkám věcné a logické chyby. Snažím se pomoci a akorát se to obrátí proti mně. Proto mě těší, když takhle mohu chválit :) Je fakt, že to se i té druhé straně poslouchá lépe :D

27.02.2013 09:42:17 | Olor

Ach... ach jo... Moc hezké :)

10.02.2013 23:18:07 | anděl s modrými křídly

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí