ClopFic AppleJack

ClopFic AppleJack

Anotace: Fantasy sex .... My Little pony

Sbírka: My little pony Fan/clop ficy

                  Zavřel jsem dveře mého pokojíku po tom, co jsem právě došel unavený z práce. Podívám se na monitor, na kterém probíhají obrázky mých oblíbených poníků, v nejrozmanitějších sexuálních polohách. Jemně se usměji a pomalu se odeberu k posteli. Nařídím si budík, abych vstal na druhou část směny, a unavený dopadnu na postel. Ještě se podívám na sbírku mých poníků, jak obdivují krásu princezny Luny a Celestie a usínám.

                    Z ničeho nic mne probudí jemné klapání.  Otočím se v posteli, směrem ke zdroji zvuku a v tu chvíli, jsem ztuhl a nevěřícně jsem hleděl směrem ke dveřím mého pokoje.   Rychle jsem se posadil a začal jsem si protírat oči, ale to už byla u mne a dívala se mi přímo do mých očí. Nemohl jsem se ani hnout, stála tam naproti mně, dívali jsme se z očí do očí a já cítil její jemný a zrychlený dech na svých ústech,  byla to skutečně ona !  AppleJack, ano ta AppleJack z mého nejoblíbenějšího seriálu, ten malý krásný a pracovitý poník.  Nyní stála naproti mně a  já nevěděl co mám dělat a co říct, cítil jsem se neuvěřitelně.

                    Myslím že ona přesně věděla co cítím a jakmile jsem se odhodlal něco říct, jemně mi přiložila kopýtko na ústa a podívala se na mně takovým zvláštním pohledem, jakoby mi říkala nic neříkej vím co chceš, po čem toužíš, není potřeba slov a jemně kopýtkem sjela na mé rameno. Stále se mi dívala přímo do očí jako by mne studovala. Pak  se zapřela, postavila se na zadní a položila na mé druhé rameno druhou nohu a tlakem mne položila na postel tak, že na mně  ležela celým tělem.

                     Stále se mi nepřestala dívat do očí a já stále cítil teplo jejího dechu, zavřel sem oči a v tu chvíli jsem ucítil jemné vlhké teplo na tváři,  když sem oči otevřel, viděl jsem její krásný růžový jazyk. Ještě jednou mne olízla, ale zastavila se na mých ústech, na které pomalu přiložila rty a začala mne pomalu líbat.  Přitom se mi ale stále dívala do očí a i já jí, do těch jejích překrásných velkých oči. Začal jsem se uvolňovat a čím více jsem se uvolňoval, tím více ona zintenzivňovala líbání. Chvílemi mi připadlo jako by mne snad chtěla celého sníst, užívala si to opravdu hodně a bylo na ní vidět že se jí to i líbí a prožívá to. I pro mne to bylo něco mimořádného, něco tak neuvěřitelného, hráli jsme si s jazyky a ona přejížděla po mých zubech tam a zpátky a já se také zapojil. Líbání trvalo opravdu dlouho, dokonce jsme při něm i párkrát změnili polohy až sem se nakonec já octl nad ní.  Tentokrát  sem se jí hluboce do očí zadíval já, mněla je jemně přivřené a nabírala dech po dlouhém a intenzivním líbání, dal jsem jí pusu na čelo přikryté hřívou a ona mne jemně pohladila po tváři a pomalu sjížděla směrem k zadní části mého těla.  Byl jsem celou dobu nahý a tak netrvalo dlouho a já ucítil její jemný dotek na mých citlivých místech ale na penis přímo nedosáhla., trošku jsem se posunul výše, protože přeci jen Applejack byla trošku menší a v tu chvíli už sem cítil jak si s ním jemně hraje a jak si ho směřuje do svých citlivých partií. Pak jsem náhle z ničeho nic ucítil silný tlak na hýždě a prudce jsem přirazil a přitom jsem cítil jak mně zalilo neuvěřitelné teplo a vlhko jejího klína. Přitiskla si mně k sobě tak silně, že jsem mohl jen s těží dýchat a hluboce prožívala každý pohyb mého těla. Bylo cítit jak se jemně třepe a jak prožívá silný orgasmus. Po chvíli se začala uvolňovat a já mohl zase volně dýchat.  Podívala se na mně zvláštním jakoby omluvným pohledem a hluboce mně políbila a opět obejmula mé tělo.   Jemně sem začal přirážet a pohybovat se v ní krouživýmy pohyby a naplno jsem cítil její vzrušení.  Cítil jsem každý její pohyb, každý třes.

                          Jemně  a pravidelně oddychovala, měla přivřené oči , lehce jsem ji líbal na ústa  a přitom jsem ji hladil po hřívě.  Opět jsem ucítil její stisk a tak jsem postupně začal zrychlovat své pohyby v ní a cítil sem jak její stisk sílí a jak opět hluboce oddychuje, přitiskl  jsem svá ústa na její a hluboce a silně jsme se začali líbat a ona mně přitom silně přitiskla k sobě a tentokrát jsem už opravdu nemohl dýchat téměř vůbec ale vůbec mi to nevadilo, protože ve chvíli, kdy Applejack začala prožívat svůj orgasmus, tak přišla chvíle i na mne, a  já sem vší silou do ní přirazil a začal jsem plnit její nádhernou kundičku. Ona to cítila a sjela kopýtkama na mou zadnici a silně si mě přirazila ještě hlouběji do sebe. Začala se obracet a já cítil jak mně pokládá na záda a aniž by ze sebe vysunula můj nástroj. Jemně na mne dosedla  a i když cítila jak mi pomalu měkne, stále si ho v sobě nechávala. Pak se ke mně naklonila, hluboce se mi podívala do očí olízla mi tvář jako na začátku, políbila mně a pohladila mne po hlavě. V tu chvíli jsem hluboce usnul.

           Když jsem se vzbudil, nebylo po AppleJack ani památky. Došlo mi že sem měl právě možnost prožít sen všech snů, že se skutečně splnily všechny moje touhy a i když mne velice mrzelo že už to skončilo, zůstaly ve mně vzpomínky na něco co jsem prožil sice jen ve snu, ale ve snu tak reálném, že i sama realita by se zdála málo uvěřitelná.  Díky tomuto snu jsem pochopil, že i to co se zdá být nemožné se může stát skutečností,pokud v to člověk opravdu věří.     

Autor Adrifinell, 22.02.2013
Přečteno 1560x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Chlap má rád a dokonce ero sny o ponících ???? nene...

23.02.2013 08:34:29 | poeta

Ano, je to vskutku tak, dívám se na poníky stejně jako 25,000,000 dalších lidí nad 18 let kteří tvoří obrovský mezinárodní Funclub jménem Bronies :) Skuste v sobě překonat ony předsudky a podívat se na pár dílů MlP - FiM a uvidíte, že oni poníci už dávno nejsou tím co bývali ;-) Ale s tím sexem máte naprostou pravdu .. to je moje úchylná představa ale holt každý jsme divný a já sem v tomhle :)

25.02.2013 20:42:39 | Adrifinell

Určitě mi nemusíš vykat a je-li to tak, já to respektuji. Pro mě je to něco co sledují mé malé děti a chroupouu toho cornflakes..
prvotně jsem to považoval za recesi :)

25.02.2013 20:46:56 | poeta

hehe, a co ti na to říká doktor??

22.02.2013 20:23:24 | Joe Vai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí