Už týden ji odbýval

Už týden ji odbýval

Anotace: Obyčejné porno, 18 plus

Už týden ji odbýval. Nejdřív ho zkoušela rozvášnit dotyky na citlivá místa, pak se před ním nakrucovala jenom ve spodním prádle. Špulila zadeček na něj zadeček, jehož dokonalé tvary zvýrazňovaly malinkaté černé krajkové kalhotky. Ty byly jeho oblíbené, dodávaly totiž jejímu tělu ještě něco navíc. Vždycky je na ní nechával, co nejdéle a strhnul je až poté, co už nemohl jinak.

Věděla, jak moc je má rád, takže jí hlavou vrtalo, že se muselo něco vážného stát. Nemínila se však vzdát bez boje. Posadila se na gauč a z šuplíku vytáhla svůj hebký latexový vibrátor. Nejdřív si s ním přejížděla na prsou. Netrvalo dlouho a skrz tričko se jí začaly rýsovat ztvrdlé bradavky. Sledoval jí, musel. Jeho oči jí prosily, aby si vyhrnula tričko. Ona ho však ještě chvíli napínala, než ho pomalu začala vyhrnovat směrem nahoru. Těsně pod bradavkami však zastavila. Vibrátorem se přiblížila k ústům a olízla ho. Pomalu. A celou dobu při tom upřeně hleděla do jeho očí. Jako by cítil její jazyk na svém penisu, celý mu pulzoval. Byl napumpovaný k prasknutí a to její show teprve začínala. Měl, co dělat, aby si okamžitě nestáhl boxerky a nevrazil jí ho do pusy.

Vibrátor si pomalu kroužila po bradavkách. Pohledem mu sjela níž, aby se ujistila, že je na dobré cestě. Boule na jeho trenkách jí to potvrdila. Otočila se, byla na prohnutá na čtyřech, takže zase viděl její nádherný zadeček. Oči se jí zaleskly, protože věděla, že je jen krůček od vítězství. Přejížděla si robertkem přímo mezi nohami, od pičky až na zadeček a zase zpátky. Pěkně pomalu. Chtěla se na něj při tom dívat, ale musel zavřít oči, protože se jí to samotné strašně líbilo. Chtěla, aby vstal, odhrnul jí kalhotky kousek stranou a prudce přirazil. Žádné milování, chtěla dnes jen tvrdý přímočarý sex. Chtěla, aby jí sprostě ojel a pak odhodil na postel, kde by se potom sama dodělala, zatímco by jí unavený sledoval.

Nic takového se však nestalo. Otočila se a zase mu upřeně zírala do očí. Snažila se ani nemrkat. Prosila ho, ať jí v tom nenechává samotnou. Nohy roztažené. Kalhotky omotané kolem pravé nohy. Dýchala čím dál tím rychleji. Hrudník se jí rytmicky nadzvedával a jemu bylo jasné, že se za chvíli udělá. Pak napůl spokojená usnula. On až dlouho po ní.


Ráno si přivstal a doufal, že ji nevzbudí. Nakrájel banány, opekl tousty se šunkou a sýrem, vymačkal čerstvou šťávu z pomerančů a celou snídani odnesl do ložnice. Když otevřela oči a viděla, jak se na ni usmívá zpoza tácu s jídlem, ihned jí došlo, že se omlouvá za včerejšek, možná dokonce za celý předchozí týden. Očekávala, že přijde vysvětlení, on však mlčel a jenom se usmíval. Jí to vlastně úplně stačilo, vždycky si při pohledu na jeho úsměv uvědomila, proč s ním vlastně je. Bylo toho sice víc, ale v těchhle okamžicích byla zase na chvíli zamilovaná jako kdysi.

Zatímco ukusovala toust, zajel rukou pod peřinu a pomalu ji posunoval nahoru. Trnula, kdy dorazí k cíli, ale snažila se na sobě nedat nic znát. On ale zastavil u lemu jejích kalhotek. Chvíli jí napínal a váhavě po něm přejížděl. Pak ale pouze stáhnul deku a zadíval se na její hladké světlé nohy. Jejich hebká kůže ho strašně vzrušovala. Ona mu vždycky připadala tak nevinná, když ji hladil po nohách a po zadečku.

Čekala, co bude dál. Bylo jí jasné, že dneska si s ní chce jenom hrát, ale ta představa, že ho bude muset prosit, aby jí dovolil si ho vzít do pusy, se jí zamlouvala. Přesto se na něj podívala trpícíma očima. Nahnul se k její noze a políbil ji. Zvedl k ní oči a jazykem jí zajel mezi prsty. V tu chvíli snad i věřila, že kdyby ještě chvíli pokračoval, bez problému by se udělala. Připadalo jí to strašně sprosté a zároveň cítila, že je to místo u ní propojené s jiným, mnohem skrytějším místem

On však přestal a jazykem zamířil podél nohy nahoru. Tak pomalu, že si každý další milimetr musela v duchu vymodlit. S každým dalším jako by zároveň stoupalo i její vzrušení a ona měla pocit, že za chvíli dosáhne určitého bodu a ona prostě exploduje. Už byl u kalhotek a ona v tranzu.

„Prosím,“ zašeptala. Pak uslyšela, jak se usmál. Moc dobře věděl, že ji má omotanou kolem palce a o to víc ho to bavilo.

„Dělej, ty hajzle!“ zakřičela na něj a on přesně v tu chvíli zajel jazykem pod její fialové kalhotky. Jazykem se však zkušeně na těsno vyhnul jejímu klitorysu.

Nespokojeně zamručela. Pak jí však umlčel horký dech, který na kundičce ucítila.

„Ještě ne,“ zašeptal.

Když se na něj vzápětí nenávistně podívala, všimla si, že si na hodinkách kontroloval čas. Pak jí vzal za ruku a rychle táhl do koupelny. Nejspíš musel do práce, a tak se rozhodl spojit ranní sprchu se sexem, pomyslela si.

Líbal se s ní a mezitím ji zbavoval veškerého oblečení. Ona mu rozepla kalhoty, kovová přezka jeho pásku zacinkala, když sjela na zem. Automaticky se chopila jeho penisu. Cítila, jak je tvrdý. Bylo jí jasné, že to chce stejně jako ona. Přesto jí ruku dal neoblomně pryč a postrčil ji do sprchy. Pak si sundal tričko a ona ho konečně viděla v celé kráse.

Vlezl za ní do prostorné sprchy a pustil vlažnou vodu. Namířil na ni sprchovou hadici a celé tělo jí smáčel. Přitom bedlivě pozoroval, jak jednotlivé kapky stékají po jejím těle.

„Otoč se!“ přikázal jí. Bez odmlouvání poslechla a ještě se k tomu provokativně prohnula v zádech a vyšpulila na něj zadeček, čímž mu dávala jasný signál, co chce, aby udělal. On ale zval do ruky sprchový gel a pečlivě jí namydlil. Záležet si dal především na prsou, které dlouho mnul krouživými pohyby. Cítila přitom na zadečku záškuby jeho penisu. Po chvíli se odtáhl a pečlivě ji namydlil i zadeček a broskvičku, cítil jak je horká. Vzdychla, když se jí dotknul. Chtěla se otočit a dát mu pusu, ale jasně jí naznačil, že má zůstat tak, jak je. Pustil vodu a celou ji opláchl.

„Neotáčej se,“ řekl jen. Měla pocit, že pomalu onanuje při pohledu na její prdelku. Chtěla si alespoň pohrát sama se sebou, ale nedovolil jí to.

„Zůstaň tak, jak jsi. Nehýbej se, jenom na mě o trochu víc vyšpul zadeček,“ nakázal jí. Pak ucítila, jak si za ní klekl. O chvilku později se jeho jazyk zavrtal hluboko do její mušličky a krouživými pohyby prozkoumával vnitřní stěny. Uvědomovala si, že celá teče.

„Dneska jsi pěkně slaďoučká,“ zamručel spokojeně a jeho jazyk se dal do pohybu. Pomalu přejel po celé délce její kundičky a pokračoval dál. Pevně jí chytil obě ruce a držel jí je za zády. Poslušně držela až do té doby, kdy jí přejel přes zadeček. Leknutím s sebou cukla, ale on s tím počítal a dělal si dál, co chtěl. Když jí jazykem kroužil kolem malinkaté dírky, rytmicky se stahovala a zase povolovala. Netrvalo to však dlouho, jako by to byl jen malinkatý příslib do budoucnosti. Vstal a vyvedl ji ze sprchy. Stále k němu ještě byla zády, když ji osušil. Pak ji obklopila tma. Přes oči jí totiž natáhl škrabošku.

Chvíli jen tak stála a přemýšlel, co se bude dít. Přesně to on totiž chtěl. Zatím probíhalo všechno podle jeho plánu.

„Tu škrabošku si nesundáš, je ti to jasný?“ řekl neoblomným hlasem a za ruku jí vedl pryč.

Jak procházeli přes chodbu do obýváku, měla zvláštní pocit, jako by jí přitom sledovali další lidé. Nemohla se zbavit dojmu, že cizí oči teď skenují její nahé tělo, pasou se na jejích plných prsou a ztvrdlých bradavkách. Vlastně nevěděla proč, protože nikoho neslyšela. Přistihla se ale, že jí dost možná ten pocit, že se na ni dívá někdo cizí, vzrušuje.

Když vešli do obývacího pokoje, povalil jí na postel. Zůstala ležet a čekala, co bude dál.

„Chci se dívat, jak si to děláš sama,“ zašeptal jí do ucha a ona v jeho hlase poznala vzrušení. Cítila, že konečně začíná dohánět jeho náskok a rozhodla se ho trochu potrápit. Nejdřív si pomalu přejížděla ukazováčkem po rtech. Pak prst několikrát nechala pomalu zajet dovnitř, hrála si s ním jazykem, sála ho a vzrušeně při tom dýchala. Ruce jí sjely na prsa, hrála si s nimi stejně pozorně. Silně je mnula, a když měla bradavky už ztvrdlé, kroužila po nich prsty.

„Chceš, abych pokračovala?“ zeptala se ho.

On však na nic nečekal a klekl si k ní. Roztáhl jí nohy a jazyk roztančil po poštěváčku. Začala hlasitě oddechovat a on jí zajel jazykem dovnitř, pak po ní jen tak přejížděl a snažil se vyždímat každou kapičku její šťávičky. Rukama jí přitom pevně držel za boky. Sama cítila, že vlhne čím dál tím víc a stéká jí to až na zadeček. On si toho všiml taky a prsty po něm začal přejíždět. Klouzalo to tak moc, že se neovládl a ukazováčkem zajel dovnitř, jenom kousek a hodně pomalu, přičemž jí jazykem nepřestával dráždit klitorys. Nebránila se tomu.

„Vraž ho do mě. No tak už mě ojeď konečně!“ prosila ho, ale on neodpovídal. Místo toho jí na uši nasadil sluchátka. Vzápětí jí od světa oddělila vlna pomalého chill outu. Neviděla a neslyšela, o to víc se ale soustředila na vše ostatní.

Pevně jí jednou rukou jí jednou rukou držel ruce za zády, takže ho nemohla násilím přinutit zarazit do ní penis. Absolutně ignoroval její výkřiky a místo toho vzal ze stolu předem připravený lubrikační gel a natřel jí s ním zadeček.

„Tak pán dostal chuť na análek,“ provokovala ho, ale sama svůj hlas neslyšela. „A myslíš si, že si to zasloužíš?“

Vlastně to do zadečku měla celkem ráda, ale dělali to jen výjimečně. Říkala si, že je to tak lepší, protože mu to nezevšední. To už jí do něj pomalu zajížděl úzkým robertkem.

„Vraž mi ho do kundičky, dělej!“ zařvala a zdálo se jí, že váhá. Pak ucítila špičku penisu, jak si razí cestu do jejího nitra. Všimla si, že má už nasazený kondom. Asi je tak nadržený, že se bojí, že to dlouho nevydrží, pomyslela si. Když do ní zajel, jeho koule se dotkly jejího klitorysu a ona myslet přestala. Konečně se cítila zase plná. Robertek jí nechal v zadečku a začal pomalu pohybovat pánví.

„Pořádně, ty hajzle,“ prosila ho, ale nedal si říct.

Pak to ucítila, někdo si klekl k její hlavě. Přepadl ji strach. Jako kdyby se probudila do špatného snu. Ten druhý ji chytil za hlavu a vrazil jí penis do pusy. Věděla, čí je, znala na něm takřka každou žilku. Polila ji další vlna vzrušení a začala ho zběsile kouřit. Hýbala hlavou sem a tam a jazykem mu zároveň dráždila žalud. Toho v její pičce to rozparádilo a začal konečně přirážet. Když jí pak ten první konečně pustil ruce, začala ho při koření hladit po koulích. Pak to prohodila, plivla mu na něj a pevným stiskem mu ho začala honit, zatímco mu jazykem přejížděla po koulích.

Tak o tomhle vždycky snila. Jenom si to představovala trochu jinak. Cítila se teď provinile, že se jí to líbí až tak moc.

Neznámý si ji přetočil a začal jí šukat zezadu. Pokaždé, když přirazil, robertek jí zároveň zarezonoval v zadečku. Trochu se toho bála, ale zároveň doufala, že si ji na závěr vezmou mezi sebe a vyzkouší pravý sendvič. Zatím ji ten její držel za vlasy a do rytmu jí pohyboval hlavou.

„Hajzle!“ sykla, když jí vytáhl penis z úst. Pak jí zacpal pusu jazykem, zajel ji hluboko do krku, jako by říkal, vydechni si kotě, protože tohle je jen začátek. Druhý ji odtáhl od gauče a nechali ji zase na chvíli stát. Šťáva z kundičky jí tekla po stehnech. Pak jí naznačili, aby si sedla na jednoho z nich, který čekal na gauči. Měl taky kondom, takže už ztratila pojem o tom, který je který. Když dosedla, druhý jí ze zadečku pomalu vytáhl robertka, potřel si penis gelem a vtlačil se dovnitř. Byl o dost tlustší než dildo, ale byla tak vzrušená, že jí to ani nijak nevadilo.

Chvíli jim trvalo, než našli společné tempo – jeden dovnitř, druhý ven. Pak se ale dočista ztratila v extázi. Nebylo to jako v pornu, pohybovali se mnohem pomaleji a ona se jen nechala unášet v sevření jejich těl. Čas přestal plynout a ona v tom nekonečnu pomalu ale jistě stoupala k orgasmu. Najednou však ucítila v zadečku pulzování a o pár sekund poté nastal výbuch i v kundičce. Nestihla se udělat, ale přesto se v tu chvíli cítila jako vítězka. Pomalá zasněná hudba zase vystoupila do popředí. Ten ze zadečku pomalu vyjel, ten v pičce zůstal o něco déle.

Na pár vteřin si kluci oddechli, a pak jí posadili na gauč. Jeden jí sál bradavky, zatímco druhý si na pomoc vzal silný masturbační stroj a zahájil útok přímo na nejcitlivější místo. Klitorys nevydržel vzdorovat dlouho a po několika sekundách propukla v nádhernou křeč. Její orgasmus byl neobvykle dlouhý. Když konečně dozněl, svalila se na postel a cítila se konečně spokojená. Sluchátka si nechávala na uších a stále nic neviděla. Celkem brzo přestala úplně vnímat, ale nebyla pak schopná říct, jestli skutečně usnula a na jak dlouho.

Když jí konečně sundal škrabošku i sluchátka, byl už oblečený v boxerkách. Vzal ji do náruče a odnesl do ložnice, kde jí položil na postel a lehl si vedle ní. Nejdřív neříkali ni a jen zírali do stropu. Pak se k němu nahnula a dala mu pusu na tvář.

„Děkuju,“ zašeptala mu do ucha.

Chvíli mlčel.

„Myslel jsem, že se zeptáš, kdo to byl,“ řekl pak. „Tebe to nezajímá?“

„To víš, že jo, ale ty bys mi to stejně neřekl. Nebo snad jo?“

„To máš pravdu,“ přitakal. „Nebyl to totiž člověk.“

„Ale jenom nástroj k sexuálnímu uspokojení,“ doplnila ho. Pochopila, že toho člověka nejspíš ani nezná, že to byl jen nějaký anonym, se kterým se ani ona ani on už nikdy neuvidí. A tak to asi bylo nejlepší. Nemohl žárlit, protože ona toho druhého ani neviděla.
Autor skřivy, 18.09.2013
Přečteno 4228x
Tipy 4
Poslední tipující: Gita Grandová, Tasha
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Nejspíš jsem se právě zamilovala do autora! :D Nejen, že jsem hltala každé slovo, ale musela jsem si to i představovat. Byla to paráda a přesně takové psaní mám moc ráda.. Vlastně, nejen psaní. Smutnějším faktem je, že já se tohoto od přítele nedočkám.
Děkuji za krásnou povídku :)

13.08.2015 00:14:36 | AlishaGrimm

Skvělé, parádní, úžasné. Hltala jsem každé slovo až do konce. Krásný způsob, jak vyřešit sex ve třech a asi by mě to samotnou nikdy nenapadlo.

16.02.2014 19:21:02 | suvicka

Já myslím, že se ti povídka povedla. A jak říkáš, dobré erotické literatury je opravdu pomálu. Nápad perfektní, velmi reálně si to všechno dokážu přestavit. Dokonce bych řekla, že je to snad jediná možnost, jak udělat trojku v páru a bez žárlení. Moc chválím, to by mě asi nenapadlo. ;-)

Jen jestli můžu vytknout pár chyb, které mi vadí...
Špulila zadeček na něj zadeček (dvakrát jedno slovo) a podobná chyba je tam ještě jednou, jen to teď nemůžu najít. Někde ke konci.

A vadilo mi, že je tak sprostá. Nehodilo se mi to k tomu, asi jsem k tomu neshledala dost dobrý důvod. Ale to je věc názoru.

22.09.2013 23:40:21 | Gita Grandová

Sice jsem autor, ale částečně s Vámi souhlasím, že to na liter asi nepatří. Jenže na druhou stranu, zvedlo to vlnu reakcí. První komentář nadšený, další odsuzující. V perexu je jasné varování o jaký typ textu se jedná. Můžu jen spekulovat, zdali jste na povídku narazili, protože byl odkaz na hlavní stránce a nebo jste brousili v kategorii erotika, sex. A tohle je sex, naturalistický, jde tam o něj v první řadě, ale důležitý je i nápad a také literární úroveň, která doufám nebudí dojem, že to psal úchylák. Můžu říct, že jste pokrytci, když jste si to přečetli a teď tu kibicujete, ale já vám děkuju, protože kritizovat bez toho aniž byste to četli, by bylo směšné :) Jistě, moje povídka útočí na lidské pudy, ale do rubriky, ve které je zařazena, asi nechodí lidé hledat vysoké umění. Sám nadávám, když si pustím MTV a všude vyzývavé holky v bikinách, minisukních, apod. Jsou to laciné klipy, ale jako muž musím přiznat, že se mi líbí, i když racionálně nadávám, že dnešní klipoví režiséři už nemají příliš originální přístup. Na druhou stranu kvalitní porno (či erotické), věc názoru, literatury je jako šafránu. Padesát odstínů šedi je kravina, ale zaplnila místo na trhu. Nějak se nám to totiž v naší literární sféře přehouplo a ženy tu chtějí sex více než muži!

19.09.2013 16:07:33 | skřivy

"ženy tu chtějí sex víc než muži"

takový prozření. ženy chtějí přivázat k topení :D

19.09.2013 17:25:29 | jezevec.edward

Ja si to cetl a nevyvolavalo to ve me dojem porna psanyho uchylakem, navic v anotaci je jasne psany, o cem text je, tudiz neni problem. Cetl jsem tu daleko horsi veci.

19.09.2013 16:32:43 | Jan Voralberg

To je skvělá povídka :)
úžasná , senzační perfektní ... strašně se ti povedla :)
Nemám slov ... prostě skvělé :D

18.09.2013 20:26:38 | Tasha

Ne, že bych chtěl bejt puritán, ale tohle prostě na liter nepatří.

18.09.2013 19:13:21 | Nikotin

Máš pravdu, nepatří. Měl jí ještě přivázat k topení.

18.09.2013 21:27:03 | jezevec.edward

Vznešený porno, ale furt jenom porno. Nic proti pornu, ale sem to nepatří.

18.09.2013 21:31:35 | Nikotin

ať si píše co kdo chce. Na konkurenčním serveru měl autor kdysi přezdívku: prikurtovat_k_topeni_a_o**kat :D :D

18.09.2013 21:33:52 | jezevec.edward

Podle mě je každá zóna, kde můžeš dnešní latentní porno masáži utýct ( ať už začnem u reklam na zmrzlinu nebo všelijakých jiných rádobyvtipných pokusů o zobrazování průměrného může coby nadrženého gamma-samce s bolestně mizivou šancí na reálnou kopulaci a naopak průměrné ženy coby reálně dosažitelné bohyně pro pár vyvolených Bill Gatesů a strejčka Skrblíka ), vzácná.

18.09.2013 21:43:39 | Nikotin

ještě že jsem Bill Gates. A stejně bych jí svázal mrchu.

18.09.2013 21:46:10 | jezevec.edward

Nemusíš bejt. Ono to tak neni, samozřejmě. Ale zbytečně nás to tlačí někam jinam, zbytečně maj holky dokola zamotaný hlavy, kdy vlastně začínaj bejt laciný.

18.09.2013 21:54:06 | Nikotin

Cena holky je mix z její minulosti, intelektu, krásy a tvýho pohledu na ní. Neřekl bych, že klesaj na ceně a ty co jo, tak co s nima... asi na čaj.

18.09.2013 21:59:17 | jezevec.edward

Svojí cenu si holka hlídá sama. A právě pod nátlakem tý masáže, kterou jsem popisoval nahoře, musí mít každá holka pocit, že si svou cenu nehlídá dost, že její cena je vyšší, protože všechno se točí jen kolem jejích nohou.

18.09.2013 22:10:39 | Nikotin

Nejerotičtější pasáž:

Zatímco ukusovala toust, zajel rukou pod peřinu a pomalu ji posunoval nahoru.

:D

18.09.2013 18:50:59 | jezevec.edward

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí