Sen

Sen

Anotace: Nekdy mam neklidne sny

Muž a žena, stojíce na proti sobě, jen krok leží mezi nimi. Hledíce si do očí, vpíjí se jeden do druhého. Vzduch jakoby zhoustl v předtuše toho, co neodvratně bude následovat. Jen jeden krok a ona bude v jeho náruči, ten osudný krůček, nemůže se nabažit pohledu na ni, pohledu do jejich hlubokých očí, které ho učarovali v prvním okamžiku, co je uviděl a nesmazatelně se vryly do jeho paměti.
Vyčkávají, jak šelmy před útokem, kdo však udělá ten první krok, to napětí je k uzoufání. Ona chce jeho a on ji, však stále ne a ne se odhodlat. Pak, v jediném okamžiku oba vykročí, sobě vstříc, jak kolečka dobře seřízených hodin. Stoji tak blízko, že slyší svá srdce, bijící v rytmu hříšného tance, který je očekávaným hřebem dnešního večera. Zastaví se oba, překvapeni tou souhrou pohybu, hledí si do očí, vnímají navzájem svůj dech, mělký a zrychleny. Život je moc krátký, tak na co cekat, on ji prudce uchopí a sevře v náruči, je tak útlá ze by se v ní skoro ztratila. První polibek, však nesměřuje na rty, to by bylo moc očekávané a očividné, oběma oči svítí dětskou hravostí. Líba ji na krk, na ucho, po krku si razí cestičku k druhému uchu, uchopí lalůček jemně do zubů a nepatrně stiskne. V odpověď se mu dostane lehkého stenu, jenž jen tak tak proklouzne přes ty nádherné rty. Ony budou jeho další obětí, rozhodně se na ně vrhá, ach jsou tak sladké, jak z medu by byli. Líba ji vášnivě, možná až trochu moc zběsile. Ona mu však nezůstává nic dlužna a příval polibků mu srdnatě opětuje. Jazyky proplétajíce se do sebe, málem by se zamotaly. Odstupují od sebe, jen na malý okamžik, nabrat dech, upřené pohledy se opět střetávají.
Oba si znovu padnou do náruče. Ruce se vzájemně spojí, jak by k sobě odjakživa patřily, prsty se samovolně vpletou do sebe. Ona, jasně ucítí jaký vliv na něj má, je vzrušený, tím způsobem jakým se na ni tlačí je ji jasné o co mu kráčí. Příjemně ji zašimrá v podbřišku, pověstní motýli roztáhnou svá křídla a naplní ji pocitem silné touhy, touhy po něm. Po muži který ji tu tak vášnivě líbá a který ji chce tak, že je to až hmatatelné.
Čas odhodit par svršků, řekne si on. Bez sebemenšího spěchu se pouští do rozepínání té úžasné blůzky, která dokonale obepíná a opisuje její křivky, pěkně knoflík po knoflíku, žádný spěch, mam na to skoro celou noc. Ona by mu nejraději strhala to tričko, co halí jeho hruď, když on ji pořád nenechá a dál umanutě rozepíná blůzku, která již dávno mohla být dole. Je to zvláštní, ale cítí se nedočkavě. Konečně najde skulinku a přetahuje mu tričko pres hlavu. I on dokončil své dílo a poodstoupil, aby se pokochal pohledem na ni, vypadá tak křehce a přeci je v ni neuvěřitelná síla a vášeň. Och ty křivky, vydržel bych se na ni dívat celé věky. I ona se kochá pohledem na jeho hruď, není to sice ten největší svalovec, ale přeci jen to tělo není k zahození, sama pro sebe se nad touto myšlenkou pousměje. Pásek, kalhoty to vše by mohlo překážet. Stoji naproti sobe jen ve spodním prádle, na okamžik se cítí nesví, jak ona tak on, ale čert vem myšlenky.
Bere ji do náruče a kráčí s ni jasným směrem, tam v prostřed místnosti stoji postel. Když k ní dojde, jemně ji položí a znovu vstane, prohlíží si ji od hlavy až po konečky prstů, je nádherná. Naklání se nad ni a začíná ji opět líbat, tentokrát ne zbrkle ale systematicky, má plán postupu jasně v hlavě, od uší přes krk směrem dolů, to je dobry plán. Začne ji líbat na krk, ucho uchopí mezi zuby a stiskne o něco silněji, než naposled, i sten vyjduvší z jejích rtů je o něco silnější. Putuje dolů, k těm nádherným ňadrům, proč jen jsou skryty stále pod podprsenkou, ale proč toho nevyužít, svými rty se přesně pohybuje po lemu z jednoho prsa na druhé, opisujíc křivku jejich tvaru. Rukou se zaboří pod ni, je třeba odstraňovat překážky. Rozepíná podprsenku a pomalu ji svléká. Ona ležíc na zádech si plně užívá jeho důkladnosti, horké rty se vždy přisají na přesně vypočítané místečko, nevynechají jediné. A co bradavky? Ne ani na ně nezapomněl, zrovna se věnuje té pravé, vsaje ji do úst a semkne rty o něco pevněji, jako na povel bradavka ztvrdne ještě o něco víc, víc už to ale opravdu nejde. Pak levá, stejný postup a stejný výsledek. Ucítí jeho spokojeny úsměv na podňadří, kam se vydal, asi je sám se sebou spokojen. Ruce zaujímají místo rtů a mnou prsa, něžně, důkladně a vášnivě. Rty dál postupují naznačeným směrem, další zastávka pupík. Ten žlábek přesně na rozmezí nahoře a dole. Jazykem zajíždí dovnitř, chutná proste božsky a jak nádherně voní, ta vůně, kombinace sprchového gelu a Jí, tak opojná.
Boky si zasluhuji též svou pozornost, ruce se o to mohou postarat, jemně, skoro lechtivě přejíždějí po hraně, nahoru a dolů. Zavlní se mu pod rukama, je jí tělo samo prozrazuje, po čem touží, po něm. Spokojen s výsledkem své práce obrací svou pozornost k podbřišku, jen jedním prstem projíždí pod hranou kalhotek, kdykoliv se dotkne jejích slabin, v odpověď mu přijde lehké zachvění. Obkrouží je celé a zaboří i druhý prst za lem, začíná je pomalu stahovat, níž a níž. Rty následují pomalí ústup kalhotek. Nadzvedává pánev, aby mu pomohla, to očekávání je trýznivé, už by ho chtěla cítit v sobě. Kalhotky najednou mizí v nenávratnu, on se ale nezastavuje na očekávaném místě a pokračuje v polibcích dolů. Že by zabloudil, pomyslí si. Příval polibků pokrývá její nohy. Vezme ji za nohu a nepatrně ji odtáhne, vnitřní strana stehen, tam je vytyčena jeho momentální trasa. Stoupa vzhůru a s každým polibkem, rozevírá její nohy o něco víc. Až se dostane na vytížené místo určení a bez sebemenšího zaváhání se přisaje. Pohne s ní vlna rozkoše, cítí jeho horký dech, vnímá každičký pohyb jeho jazyka, který umanutě hledá to správné místo, ano přesně tam. Sten mu prozradí, že je na správném místě a věnuje mu veškerou svou pozornost. Saje a laská jazykem každičký milimetr, v odpověď jsou mu sladké šťávy rozkoše, chutná báječně.
Vnoří do ní jeden prst, pomalu ho zasouvá a vysouvá, laská s ním vchod chrámu slasti. Jazyk ani na malí okamžik nepřestal ve svém konání. Slyší, jak ji hrubne dech a stává se rychlejším, to ho nevýslovně vzrušuje. Přestává, opět směřuje nahoru, polibky, teď opisují jasnou přímku.
Rty se opět setkávají a polibky snad nemohou byt více naplněny vášní.
Ted je rada na ní.......................................
Inspirována jeho příkladem si polibky razí cestu po jeho těle, po jeho hrudi, tak horké na dotek, sálající teplem. Pres břicho až k pupíku, kde vyrůstají chloupky, sevře jich par mezi zuby, tak zvláštně to zaskřípe, a jemně zatáhne. Cítí, jak se jeho dech změnil v silně přerývavý a výrazně zhrubl. Posunuje se níže až k lemu boxerek, ty by mohly překážet, pryč s nimi. Zaboří za jejich lem dva prsty v oblasti slabin. Ucítí zachvěni jeho těla, pán bude asi lechtiví. Stahuje trenýrky, aby uvolnila jeho “chloubu“. Pobaveně se nad tou poznámkou pousměje. Pevně ho stiskne do ruky, ta tvrdost skloubena s hebkostí je zarážející. Stáhne předkožku a jazykem přejede po jeho špičce. Vezme si ho do úst a přisaje se, následuje hluboký sten vycházející z jeho úst. Pevně semkne rty, vtáhne do úst vše, co se jí tam vejde. Cítí, jak jí něžně pohladí po hlavě. Stále sajíc oddaluje svou hlavu od jeho těla, až jí zcela vyklouzne z úst. Pod svýma rukama ucítí silné zachvění, to jeho tělem prošla vlna rozkoše. Celí postup opakuje, pomalu, precizně. Není kam spěchat. Ví, že je jen její.
Bože, musím ji zastavit, tohle by vzalo moc rychlý konec, pomyslí si on. Ještě jedno přisátí, vlna rozkoše. Bere ji za ruce a táhne si ji k sobě nahoru. Pár polibků pro zpestření atmosféry. Bere ji za boky a směruje ji na správné souřadnice. Pomalu do ní proniká, zvolna neodkladně, mizí v její lůno úplně celý, až kam to jen jde. Dosáhl konce, pomalu ji nadzdvihává, nehty částečně zaryté v jejích hýždích. Kochá se její krásou, takhle z podhledu vypadá úchvatně.
Uchopil ji možná až trochu moc silně za hýždě a nekompromisně do ní vstoupil, ten pocit, ta slast, začal ji plnit zevnitř, až měla pocit, že víc už se do ní nevejde. Na samém konci ucítila znovu pevné sevření hýždí, začal ji opět zvedat. Rukama se mu opřela o hruď, aby si udržela rovnováhu. Znovu začala klesat, její tělo samo začalo tomu pocitu vycházet vstříc. Je to tak trýznivě pomalé, pohlédla na něj a sehla se, aby ho políbila.
Celá monotónnost pohybu se začala zrychlovat, tempo čím dál rychlejší, nárazy čím dál nekompromisnější.
Miluje ten pohled na její pohybující se prsa, je v tom magičnost pohybu samého. Ucítil v sobě narůstající vlnu rozkoše.
Sesadil si ji z klina a opřel ji břichem na postel. Rukama pevně uchopil její hýždě, to je panečku materiál.
Samo její tělo se mu nabídlo, až v tom pohybu ucítila cosi chlípného. S nezpomaleným tempem do ní začal pronikat, razně, ne však drasticky. I ona ucítila sílící vlnu rozkoše.
Její sténaní ho dohání k samému šílenství, neustále se zrychlující tempo dosáhlo svého maxima. Ucítil, jak se mu začíná celá chvět pod rukama. Věděl, že i on se blíží svému konci, chce spadnout do té propasti s ní.
Vnímá, jak se prohne v návalu přicházejícího orgasmu, steny křičené do polštáře znamenají jediné. Vrcholí společně s ní.
Oba unášeni vrcholem milostného chtíče padnou na postel vedle sebe a silně oddechují. Přivine si jí do náruče a tak jako jedno tělo si užívají dozvuků orgasmu.
Autor Plato, 27.12.2013
Přečteno 767x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí