čekání na tebe:-)

čekání na tebe:-)

Anotace: touha je někdy velmi silné a ženská představivost nezná mezí

sedím na pohovce, dívám se z okna, ale v myšlenkách jsem někde jinde.Nechci tu sedět sama chci tu být s tebou můj neznámý. Přicházíš ke mě zezadu rukama mi zakryješ oči ,vnímám vůni tvých dlaní, tělem se mi rozeznívá zvláštní pocit.Posadíš se vedle mě oba nic neříkáme jen se na sebe díváme .V očích nám oběma poletují jiskřičky touhy.Skloníš se a naše rty se spojí v lehký polibek, ale neodvrátíš se ode mne naopak naše rty se spojí v jeden dlouhý nekončící polibek. Už to není jen polibek jeto vášnivé líbání.Hladíš mě ve vlasech a já tě objímám. Je to tak vášnivé a impulsivní. Pomalu mi začneš sundávat šaty,jsem pod nimi nahá. Rukama se snažím zakrýt svoji nahotu,ty mi ale dáš ruce pryč a nahradíš je svými.Už nechci jen doteky chci tě celého sundávám ti triko a kalhoty.Klekám k tobě a chytnu tvůj úd do mých vášní roztřesených rukou.Přejíždím po něm jemně prsty a dívám se co to s¨tebou dělá.Odvážím se více a vezmu tvůj úd do svých horkých toužících úst.Jazýčkem po něm kmitám a škádlím jej.Pevně ho obejmu rty a začnu sát pomalu celý tvůj nástroj rozkoše vsouvám do své pusinky.Dívám se ti do očí jak je slastně přivíráš z vln rozkoše, co ti přináší moje hraní,Líbí se mi to moc jsem celá vzrušená a vlhká. Zrychlím tempo a ručkou ti začnu jemně mačkat tvé nadmuté (banˇky).zrychluji a zrychluji. Začíná ti v tvém tvrdém chtivém údu cukat.Vytáhnu si jej skoro celého z úst otevřu ústa a čekám až mi tvá horká pochoutka začne stékat až do mého krku. všechno spolku a usměji se na tebe. Nechci skončit chci pokračování...
Autor tajemná jackie, 16.04.2014
Přečteno 732x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí