Vzpomínka

Vzpomínka

Anotace: vzpomínka...tak trochu ve formě dopisu...moje erotická prvotina..za komentáře budu jen ráda

Zase už jsem sama, bez Tebe, bez Tvojí krásné blízkosti. Vzpomínám na náš společný víkend. Bylo mi nádherně. Tolik krásných překvapení, cos mi připravil k oslavě našeho výročí. Kytice lučních květů, sbírka básniček převázaná stužkou, položená na polštáři, romantická večeře při svíčkách a něžné milování. Nedovedu si představit nic krásnějšího...
Ach...

Jen si na to vzpomenu, pociťuji šimrání ve slabinách a zrychluje se mi dech. Má ruka jakoby následovala příkladu té Tvé, jež po mém těle putovala před pár dny.
Hladil jsi mě po tváři, promnul mezi prsty mé vlasy a lehce je políbil. Rukou kopíruji to něžné pohlazení. Sjel jsi k mému krku a pomalu po něm přejel, až mi naskočila husí kůže. I teď se objevila. Pokračoval jsi po mém nahém těle k prsům, tam jsi se zastavil a dlouze je dráždil, hladil... Stále následuji Tvého příkladu a hladím se na prsou, i když přes trčko, je to téměř stejně vzrušující, jako bys to dělal Ty. Pak jsi pokračoval přes bříško k mému nedočkavému klínu. Ještě teď vidím Tvůj spokojený úsměv, když jsi pocítil vlhkost a teplo, jež Tě tam uvítalo. I já, když teď zajíždím svou rukou pod kalhotky cítím nádherně vzrušující horkost a vlhko. Dráždil jsi mě tak nádherně a dlouho...zákonitě se muselo dostavit vyvrcholení. Ach lásko, i teď stoupám k nebi, celá se chvěju....

Líbám Tě a moc se těším až zase budeme spolu.
Tvá ...
Autor Jiřina, 29.01.2007
Přečteno 1881x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

mě se to moc líbilo, po tolika až drsných věcech moc příjemná změna ... navíc já stojím za starými mravy, že by měli být chlapy milý, nežní a pozorní, pak se pozná, nakolik si nás cení

10.03.2007 21:08:00 | Ta Naivní

Pěkná ukázka něžnosti, což je moc zajímavé. Moc s emi líbilo pojetí příběhu, příště můžeš zkusit i něco delšího a třeba i v podobném duchu..:):)

18.02.2007 21:05:00 | Santinan Black

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí