Vibrátorové školení

Vibrátorové školení

Anotace: O Radkovi podruhé

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Po Radkovi, vtipném mladíkovi s vizáží mušketýra, jsem toužila od našeho minulého setkání. Na dnešek jsme se ale domluvili předem: vynecháme čaj jako posledně a budeme pokračovat tam, kde jsme skončili: v posteli. Moje chtivá společnice ve mně zvedá palec nahoru.
Ve vášnivém spojení našich rtů ze sebe pohotově strháváme oblečení. Mazlíme se. Zajedu rukou pod polštář a vytahuji růžového kamaráda na baterky. Vezme si ho a využívá ho při poloze 69. Ale co to? Proč ho nezapne?, pozastaví se nad tím na chvilinku moje libido. Hned ale mávne rukou. Při mrdání vibrátorem mě totiž prozkoumává i jazykem. Tak se mi to líbí. Já mu oplácím to samé hraje si s jeho mužskou chloubou. Jsem jen malý krůček od vrcholu. Když ho dosáhnu, mám pocit, že dělám kulisu sousedům u večera stráveného před televizní obrazovkou. „Ještě nechci“, ucukne najednou při dráždění ústy. Nasazuje si kondom a bere si mě klasicky v poloze na zádech. Líbá mě, dráždí bradavky jazykem a u toho rytmicky přiráží. Udělá se hned. „Promiň, tři měsíce jsem to neměl, takže výdrž žádná.“ „To nevadí“, uklidňuji ho s úsměvem.
Ležíme vedle sebe, on na boku, já na břiše. Hladí mně na zádech a škrabká ve vlasech. Ví, že to mám ráda a já vrním jako malé kotě. Najednou se proberu z toho kočičího předení: „Proč si nezapnul ten vibrátor?“ „Nevím jak, je tam tolik tlačítek“, odvětí bezradně. Beru ho ruky a dávám mu podrobnou instruktáž s praktickou ukázkou všech funkcí růžového zázraku. „Rychlost číslo tři má můj klitoris nejradši. Pamatuj si to“, mrknu na něj významně a tím uzavřu naše vibrátorové školení. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 05.11.2014
Přečteno 931x
Tipy 1
Poslední tipující: Lioness
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí