Vlhkost a měsíční fáze

Vlhkost a měsíční fáze

Anotace: O Radimovi potřetí

Sbírka: LIBIDiÁŘ

S Radimem je to prostě úžasné. Přesně ví jak na mně. Žádný zbytečný řeči kolem a hned si ze mně udělat lízátko. Vím, že ho mé orgasmy moc rajcují a působí blahodárně na jeho EGO. Tak mu přeci nebudu bránit v jeho potěše ducha. Už se zase svíjím touhou a tisknu mu hlavu mezi svými stehny.
Po chvíli slastných výkřiků vedle sebe ležíme tak, jak jsme přišli na svět. „Bylo to skvělý. Jsem zase celá mokrá“, pochválím kvalitně odvedenou práci. „Líbí se mi, jak tečeš a chutná mi tvá sťávička“, reaguje na má slova uznání. „To je ten můj nový telefon“, podávám mu novou hračku. Předčasný ježíšek, protože Nokia nedávno dosloužila. „Šikovná krabička a za ty peníze skoro zadarmo“, hodnotí ho. „Stáhla jsem si pár aplikací. Na počasí mám Aladina. Zatím funguje přesně“, říkám. „Aladin? To bych se hádal. Ten je na nic“, kroutí nevěřícně hlavou. „Já mám tohle“, ukazuje pro mně neznámou meteoaplikaci pro telefony s androidem. „Je tu počasí, tlak, vlhkost vzduchu a dokonce měsíční fáze“, machruje důležitě. „Tak na vlhkost nepotřebuji aplikaci. S tím nemám absolutní problém. A co se týká měsíční fáze. Přesně vím, v jaké fázi se nacházím“, mrknu na něj. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 06.11.2014
Přečteno 942x
Tipy 3
Poslední tipující: Lioness, enigman, Lachailla
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

lunární?...

06.11.2014 15:58:34 | enigman

No po sexu mě ještě nenapadlo řešit svůj nový mobil a jeho aplikace...ale pro reálnost všemožného sem se musela pousmát. Příjemně relaxační krátkost ;o)))

06.11.2014 10:58:11 | Lachailla

Je potřeba vyplnit chvíle ticha, když se neheká. :-)

11.01.2015 09:12:01 | LIBIDiÁŘ

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí