Do pusy ne

Do pusy ne

Anotace: O Danovi

Sbírka: LIBIDiÁŘ

S Danem jsme si užili pár pěkných chvil, než se definitivně odstěhoval do Zlína. Naše setkání měla totožný scénář: otevřel víno, co přinesl, mazlení, sex, povídání, mazlení, sex a tak pořád dokola. Nejinak tomu bude i dnes. Holt 26ti letý brunet atletické postavy co nemá problém s výdrží.
Mám chuť si tě vzít jako malou děvku, obleč se tak, píše zrovna. Chvilku přemýšlím a mám jasno: rudé síťované tílko spojené podvazky s punčochami stejného materiálu a barvy. K tomu červené rukavičky a tanga, co se na bocích rozvazují. Myslím, že bude spokojen.
Přichází a s výběrem mého oblečku je potěšený. Hned se mazlíme. „Moc pěkné“, hodnotí můj sexy oděv. „Dej si ho do pusinky, hezky kouříš“, kňourá. Moje vnitřní libido právě dostalo medaili za zásluhy a cítí se náležitě hrdě. Vím, že to má ode mně rád. Vždycky je nad míru spokojen a já ho ráda týrám. Nikdy to moc dlouho nevydrží a jeho horká láva vždy stéká po mých prsou. Hraji si s ním, saji ho, kroužím žaludem po bradavkách, zmáčknu ho mezi kozy a olizuji špičkou jazyka kořen žaludu. To, jak si to užívá, musí slyšet i sousedi, pomyslím si. Znovu ho uvězním svými rty a jezdím po něm nahoru a dolů. „Masíruj mi koule“, křičí a já vím, že se blíží konečná stanice.
„Promiň, nestihl jsem ho vytáhnout“, omlouvá se a já mám plnou pusu mrdky. Sedíme naproti sobě, pohybem tváří ji shromáždím na jazyku. Plivnu mu to do obličeje. „Kolikrát jsem ti říkala že do pusy ne?“, vyjedu na něj naštvaně. Bere si papírový kapesníček a utírá se. „Polykám, jen když miluji. Tohle pravidlo moc dobře znáš!“, pokračuji. „I tak mi to stálo za to. Mohla bys mi kouřit každý den“, uzavírá naši debatu zmetek jeden splachovací. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 07.11.2014
Přečteno 1620x
Tipy 1
Poslední tipující: vodnař
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí