Mata Hari v kraťasech

Mata Hari v kraťasech

Anotace: O Zbyňkovi

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Zbyněk, tmavovlasý kluk kolem třicítky, přichází s jasným účelem: užít si. Když ty domácí puťky s nálepkou ´životní partnerky´ roztáhnou nohy jednou, dvakrát do týdne. Ještě jako bonus přidají kyselý ksicht. Nemohou se holt pak divit tomu, že jejich miláčci si ho s chutí a rádi vyklepou jinde.
„Mám jen chvilku, ať nemá podezření.“ Vskutku originální pozdrav, ušklíbne se moje libido. Čert to vem. Jde na to zhurta. Holt každá minuta drahá. Po rychlovyslíkání a rychlopředehře nasazuje kondom a bere si mě zezadu. „Jak se vlastně jmenuješ? Co děláš za práci? Máš sourozence?“, ptá se během pravidelného přirážení. Moje chtivá společnice uvnitř má ústa dokořán a nechápavě kroutí hlavou. „Sklapni a mrdej mě“, odseknu suše. Sedám si na koníčka a on pokračuje ve výslechu: „Co děláš ráda ve volném čase? Jakou hudbu posloucháš? Co se ti líbí za filmy?“ „Sis přišel zapíchat nebo povídat?“, přimáčknu mu kozy na obličej, abych ho umlčela aspoň na chvíli. „Ale já chci o tobě něco vědět“, nevzdává svou špionážní misi. „Tak to mě budeš muset pozvat na kávu, když si chceš povídat“, řeknu ironicky. Zrychlím tempo svých boků a on heká a stříká.
Loučí se. Zavírám dveře za tou Mata Hari v kraťasech. A pořád nechápu, co měl znamenat ten křížový výslech. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 08.11.2014
Přečteno 830x
Tipy 2
Poslední tipující: vodnař, Lioness
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rozhodně překvapivé..hlavně fakt že i kluk si chce povídat ačkoli přišel kvůli sexu :D

08.11.2014 11:07:42 | Lioness

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí