Malinová

Malinová

Anotace: O Radimovi počtvrté

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Otevírám Radimovi oděna v provokativním negližé. „Co to máš v té puse?“, ptá se na lízátko, co cumlám a tuší lumpárnu. Už si zvykl, že vše má nějaký účel a nic není náhoda. Tak jako tehdy s těmi korálky.
„Pojď“, lákám ho do postele. Nazí se líbáme s tou malinovou sladkostí. Je to vzrušující, jiné. Najednou se odtáhnu. „Koukej“, povídám. Lehám si na záda, roztahuji nohy a dráždím se sama malinovým lízátkem. Leží vedle mně na boku. Pozorně sleduje mé laskání a já cítím na čele jeho zrychlený dech. Stisknu jeho ztopořený penis v dlani a hraji si i s ním. „Teď já“, bere mi lízátko z ruky, olizuje ho a pak jím prozkoumává mokrou dírku zvenku i zevnitř. Sevřu ho pevněji. Laská mi bradavky jazykem. Zase vrním jako malé kotě. Tohle mazlení se mu líbí, tleská nápadu moje chtivá společnice. „Musím ji ochutnat, malinovou jsem ještě neměl“, šeptne mi do ucha. „Malinovou mají teď v létě na každým rohu. A kopečků si můžeš dát kolik chceš“, utahuji si z něj s vypláznutým jazykem. A přitom už se celá chvěji z předvěsti toho, co bude následovat. Zná dokonale každou skulinku mé kundičky. Každý dotek, kmit jeho jazyka mi působí neskutečné blaho. Ví to moc dobře a já si to dnes opět užívám. Kňučím a exploduji poprvé. A on nepřestává. Křičím podruhé a pořád nemá dost. „Úžasné jak je malinová“, chválí a s prstem v dírce i zadečku mě líže dál. Třetí výbuch a pořád si hraje, vnímám ještě čtvrtý a pátý. Pak už jsem mimo realitu. Jediné, co vím, je, že kňourám a prosím ho, ať už toho nechá. A pod sebou cítím mokrou louži mé ukojené touhy... (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 13.11.2014
Přečteno 747x
Tipy 1
Poslední tipující: Lioness
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí