Šukací seznam přání

Šukací seznam přání

Anotace: O staříkovi

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Přijímám pozvání na večeři od muže jednou tolik starého jako já. Každá žena má pomyslný ´šukací seznam přání´. Já doufám, že si po dnešním večeru budu moci odfajfknout kategorii starší muž.
Tílko s víc než velkorysým výstřihem, sukně a dnes bez kalhotek. Tím prvním budu starouše svádět a z absence spodního prádla bude mít šok. Zkrátka se chci dnes pobavit se vším všudy. Ještě se namaluji, přidám oblíbenou vůni a jdeme na věc.
Nasedám do vozu. Večeře je v jeho režii. Nechám se unášet koly aut a nenápadně si ho prohlížím na sedadle spolujezdkyně. Šátek na hlavě zavázaný ve stylu ´pirát´ má asi maskovat kdysi bujnou hřívu. Čert to vem, chci si zapíchat se staříkem. Vrásčitý obličej byl dříve asi plný elánu. Kašlu na to, potřebuji protáhnout od kmeta. Podivné strniště, že by znamení mužství prostatiků po čtyřicítce? Je mi to fuk, kundička touží po starým ptákovi. Džíny a triko, to by šlo.
„Jsme tady“, vytrhne mě z vlhkých myšlenek. Vystupujeme z automobilu. Z kufru vytahuje v papíru zabalenou květinu. Ten ví, jak se dvořit slečně, pochválí ho má chtivá společnice. Naše sdílené nadšení však netrvá dlouho: kytice karafiátů s jakousi zelenou trávou. Kdejaká soudružka by budovatelsky zajásala nad typicky socialistickým pugetem. „Díky ale nejradši mám slunečnice a růže“ řeknu a s předstíraným vděkem přijímám kytku. Vcházíme do restaurace, všichni si nás podezřele měří. Jsou mi ukradení. Šukací seznam přání a splněná kolonka, to je to, oč tu běží. Večeře uteče rychle, platí a pod rouškou tmy opouštíme restauraci.
Na parkoviště nasedáme do auta. „Odvezu tě domů, je pozdě“ slyším z sedadla řidiče. Jasně tati, špitne mé libido. „Můžeme někde zastavit cestou, jestli chceš“, reaguji na jeho slova. Má nabídka je impulsem pro osmělení. Začne mě líbat a hladí přitom mé koleno. Pokračuje přes stehno a do klína. „Ach“, slušná reakce na mé neviditelné kalhotky, ušklíbne se má chtivá společnice. Strčí mi do ní hned ukazováček s prostředníčkem a přitom palcem masíruje klitoris. Zkušený pán. Jsem vzrušená. Olizuje si prsty od mé šťávy a startuje. Beze slov opouštíme parkovací místo a na nejbližší polní cestě pokračujeme tam, kde jsme skončili. Ten večer na zadním sedadle auta měě přivede na vrchol svým jazykem dvakrát. Nabídnu mu svou dírku a vrcholí také.
Tuhle kategorii mám splněnou, pomyslím si spokojeně ve sprše pár chvil poté. Že by byl čas poohlédnout se po černochovi?, popichuje mě ta neřestnice ve mně. Maybe it's time to improve my English... (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 15.11.2014
Přečteno 1537x
Tipy 3
Poslední tipující: vodnař, Lioness
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rád bych tě upozornil, že jednou tak starý pán je stejně starý. Jednou (dejme tomu) třicet je zase třicet. Pán, kterému je šedesát je dvakrát tak starý. Nedivím se tedy předchozímu komentáři.

15.11.2014 10:31:06 | pedvo

šmarjá to je ale dementní :D teď teprve lituju, že tady nechodí jezevec.

15.11.2014 09:29:05 | CoT

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí