Guláš bez šesti

Guláš bez šesti

Anotace: O Davidovi podruhé

Sbírka: LIBIDiÁŘ

ON: Četl jsem tu povídku ´Žitná mouka´. Hezky napsané. Já nevěděl, že chceš sex, nedalas mi žádné znamení, píše mi zrovna hlavní aktér povídky.
JÁ: Jsem sub, nebudu tě dobývat ani nijak naznačovat. Jsem zkrátka k dispozici.
ON: Škoda že si nenapsala o tom, jak jsme si spolu zapíchali, mně se to moc líbilo, pokračuje v konverzaci.
Má chtivá společnice ve mně má pusu dokořán.
JÁ: My dva jsme spolu ale nespali, odpovídám mu.
ON: Ale jo, spali. Moc se mi to líbilo. Ty si nevzpomínáš? Kolik jich šukáš, že si to vůbec nepamatuješ? Tak schválně: kolik borců ti to udělalo tento týden? To v tom máš takový guláš?
Neřestnice ve mně i já jsme dokonale zmateny. Že bychom doopravdy zapomněly?
JÁ: To bych si pamatovala. Popiš mi to prosím, třeba si vzpomenu, odepisuji zatímco on se skvěle baví na můj účet.
ON: Píchali jsme spolu a v pauzách jsme řešili naše soukromí. Proč já nemůžu být s Janou. Ty že si byla s bývalým osm let a máš s ním dceru.
Zrovna mi spadl kámen ze srdce!
JÁ: Já žádné děti s nikým nemám.
Tak teď si tě zase vychutnám já.
JÁ: Kolik jich šukáš, že si to vůbec nepamatuješ? Tak schválně: kolik si jich opíchal tento týden? To v tom máš takový guláš?
Jak se mi ulevilo. Že bych zapomněla na mrdačku, to bych ani nebyla já… (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 20.11.2014
Přečteno 763x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí