Čekání skoro jako na Godota

Čekání skoro jako na Godota

Anotace: O Tadeášovi podruhé

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Třítýdenní těšení se na Tadeáše nebralo konce. Bylo jako skoro beznadějné čekání na Godota. Dny se vlekly šnečím tempem a čas jako by se zastavil. Ale nakonec jsem se dočkala…
SMS: Vezmi si něco sexy, přijedu si pro tebe a dovezu tě až zítra. Zvláštní horko se mi rozlévá v podbříšku z té představy. Bude sex, bude sex, bude sex, skanduje náruživka ve mě a troubí na vuvuzelu.
Nasedám do vozu, vášnivý polibek a hurá za dobrodružstvím. Během půlhodiny jsme na místě. Útulný penzion na Starém Jičíně. Otevírá dveře. Vcházíme do růžového pokoje, jenž je na první pohled stvořený k mrdání.
Ve vášnivém spojení našich jazyků vestoje padáme na postel. Oblečení létá všude kolem. „Ty černé podvazky si nech, jsou krásné.“ Zůstávám tedy na jeho přání oblečená/neoblečená. Mazlíme se. Naše dechy zrychlují tempa nádechů z vln neukojené touhy a třítýdenního očekávání. Sklouzne hlavou do mého klína a prozkoumává mě. Dlouho si se mnou hraje svými ústy a já se tomu oddávám, slastně vrním, až vykřiknu. Vracím mu orální potěšení, pusou si hraji moc ráda. „Ještě nechci“, odtáhne se náhle. Položí mě na záda a vstupuje do mě, pomalinku přiráží a přitom mi laská bradavky. Stisknu mu půlky a zrychlím tempo jeho přírazů. „Pojď na koníčka, chci vidět, jak se houpou ty tvoje nádherný kozy“, prosí. Nasednu na něj, vozím se na ocásku, mačká mi prsa a chválí jejich velikost. Jo hochu na nás matka příroda nešetřila. Máme asi na svědomí všechny ty lentilky pod kobercem, na které se kvůli nám nedostalo, komentuje neřestnice ve mně a hihňá se. Nastavím se mu zezadu. Chytne mě za boky a vklouzne do kundičky. Bere si mě tvrdě. „Mohl bych do zadečku? Nikdy jsem to nezkoušel“, prosí jako malý kluk, kterému sebrali autíčko. „Jo ale musíš pomaličku a nejdřív prsty“, reaguji na jeho slova. Jen to dořeknu, už si mně pomalu chystá: nasliní dírku, nejdřív jeden prst, pak druhý. Vytáhne mi ho z lasturky a olizuje mi zadeček. Jedna z nejpříjemnějších věcí co znám. Jeho žalud už se otírá o můj zadní vchod. Pomalu a ohleduplně ho do mě nasouvá. Zvolna začíná přirážet. „Můžeš zrychlit“, říkám, když si můj konečník zvykne na jeho průměr. Přiráží až po koule. „Ach, je to jako mrdat pannu. Tak těsný!“, vykřikne a udělá se mi do zadku. Jak jednou chlap zkusí, nechce jinak, hodnotí situaci má chtivá společnice.
Ležíme vedle sebe: spokojení, uspokojení. Minuty běží. Po půlhodině si sundám podvazky a jdu do sprchy. Horké kapky vody dopadají mou pokožku. Přichází za mnou. Přitiskne se ke mně zády a já cítím, že už je opět připraven. „Chci ti zase vymrdat prcinku. Bylo to skvělý“, šeptá mi do ucha, když mi dráždí klitoris sprchou. Já se mu třu prdelkou provokativně o rozkrok. Začínáme druhé kolo… (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 22.11.2014
Přečteno 750x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí