Stomatologická osvětová kampaň

Stomatologická osvětová kampaň

Anotace: O Oliverovi

Sbírka: LIBIDiÁŘ

SMS: Chci tě šukat, píše mi zrovna Oliver. Stručné, jasné, výstižné. Párkrát jsme si to spolu rozdali. Dobře líže, navádí mě má chtivá společnice, která už roztahuje nohy. Domluvíme se na termínu, jenž vyhovuje nám oběma.
Den D, hodina H, otevírám dveře v průhledné černé košilce. Pár kroků a už se nazí mazlíme v peřinách. Zatím laská jen mé bradavky. Polib mě!, křičí neřestná ve mně, která miluje vášnivé proplétání jazyků. Konečně se přisaje na má ústa. Bože, to je hnus! Asi budu zvracet! Odtáhnu se. Dýchej zhluboka!, radí mé nadržené já. Tady někdo večeřel tlačenku s cibulí a octem. Nabídnu se mu zezadu. Tak to má nejradši. A mně nehrozí, že bych musela zase absolvovat spojení s jeho páchnoucí hubou. „Jsi přesně můj typ“, říká držíce mě za boky a přiráží jako o život. Cítím jeho kulky, jak se ode mně rytmicky odráží. Už to dodělej, komentuje to mé vnitřní libido, tohle si fakt neužíváme! No hurá stříká! Lehnu si na záda, roztáhnu nohy a on si lehá do mého klína. Tak odčiň to faux-pas, pomyslím si. Uvolním se a užívám si jeho spanilou lízandu. Po chvíli blaženě vrcholím a mým tělem projede orgasmická křeč.
Je čas vyprovodit tě z bytu frajere, hodnotí situaci neřestnice ve mně. Ještě aby ses musela znovu spojit s jeho rty, pokračuje a oklepe se odporem. Tentokrát přijímám na rozloučení pouze letmý polibek na tvář. Jistota je jistota. A pro příště panáčku: zubní pasta plus kartáček, tři minuty čistit, ústní voda a mentolka. Tato kombinace umí zázraky!, domlouvá mu. Stomatologové by z naší osvětové kampaně péče o dutinu ústní měli dozajista radost. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 27.11.2014
Přečteno 699x
Tipy 1
Poslední tipující: Lioness
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí