Šukací rozvrh

Šukací rozvrh

Anotace: O Michalovi počtvrté

Sbírka: LIBIDiÁŘ

ON: Jakej máš teď vlastně šukací rozvrh?
Píše mi zrovna Michal.
JÁ: Teď krvácím, takže žádný.
ON: To je pešek co a potom? Asi furt plno že?
JÁ: Potom se bude mrdat. Však ty můžeš jen o víkendu. Tento a příští už něco mám a ten další už si budeš užívat vánoční pohodičku s dokonalou sdílící fotografkou po svém boku.
Já i mé chtivé libido se královsky bavíme. Michal by se zase tuze rád kurvil…
ON: Já to myslel tak obecně, teď by asi fakt nebyl čas. V práci je záhul, takže na mrdání nejsou myšlenky.
JÁ: V létě se to nedělá, protože je horko. V zimě je zase moc práce. Tak si na to někoho pořiď.
ON: To není tak jednoduché někoho najít.
JÁ: Mrdat chtějí všichni.
ON: Chlapi jo.
JÁ: Teď nikoho neomrdáváš?
ON: Jen jsem měl trojku, jak jsme byli s kámošem místo florbalu asi před měsícem. Od té doby nic. Ale už se nám tam nechce. Ani ten čas teď není.
JÁ: Nechce? Holka neudělala dojem.
ON: Se mu nějak nezdála. Měl problém se s ní udělat. Ale mně se anál celkem líbil.
JÁ: Tak měl zavřít oči a představit si buchtu z porna.
ON: To už je blbý ne? Když to tak dělá doma.
JÁ: Zvyk je železná košile. Tvůj první anál, no není možné pán překonal hranici stereotypna šukáním do prdele. Je to běžná praktika... Pokud si ji můžeš dopřávat jen při sexu bokem, upřímně tě lituji.
ON: Doma fakt anál nepotřebuji.
JÁ: Doma nepotřebuješ, takže ho fakt ani náhodou nemáš.
Jakej má teď vlastně šukací rozvrh?, ptá se ho neřestnice v mé hlavě. Asi tak stereotypně ´báječný´, kvantitativně ´četný´a intenzivně ´vášnivý´, že ho zajímá ten náš… (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 06.12.2014
Přečteno 1363x
Tipy 2
Poslední tipující: LadyElis, Lioness
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí